Auta z Niemiec #25/01/2019: bitwa samochodowa AUDI A6 kontra AUDI A6
Auta z Niemiec #25/01/2019: bitwa samochodowa AUDI A6 kontra AUDI A6

Auta z Niemiec #25/01/2019: bitwa samochodowa AUDI A6 kontra AUDI A6



AUDI A6 Avant Competition, 3.0 TDI QUATTRO, 326 KM, 81.190 km.

Importowane z Youtube

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Uwagi (46)

Rafal Sęk

Zarebsky metr do przodu i dotylu taka to jazda probna u niego. Kola są, parktroniki sa, 10 poduszedk. Dobre auto

ali tekademix1986

Niestety pozostanie takie auto tylko w sferze niedoscignionych marzeń😰

Krz win

Niemcy oszukują i to lepiej niż my kupujesz podłącz kompa pod niego -zobaczysz na oczy co leży w nim , powie nie wolno to odpuśc sobie

Radek Pul

szukam a6 competition po 15roku na fullu może masz coś na oku ?

mistrz podciny

fajne autko

Czarny Bawół

kolego…będąc EU przedsiębiorcą posiadającym aktywny numer NIP EU auto muszą Ci sprzedać w kwocie NETTO !!!

Biauy Biały

czy po kupnie auta w kwocie brutto musiałbym odprowadzić Vat od kwoty brutto żeby wprowadzić auto do firmy ?.. czy też mogę odliczyć już zapłacony Vat podczas zakupu (będąc przedsiębiorcą rozliczającym VAT EU)?

MotoDe

ładna ta Audi.Pozdrawiam

michalmdt

strasznie uciena głos… swietny filmik profeska .

Mario Miquel

Witam jak się można z wami skontaktować jak wygląda sprawa wyjazdu po auto?

Andrzej Jakubas

Jak to jest dokładnie z tym netto kupowaniem? w holland tez mnóstwo jest na export netto

pawela37

chyba chodzilo w 40 w zl bo po 25 tys eur lepsze chodza

XonTrax

Kurde te silniki pracują tragicznie jak moje stare 20 letnie auto 😛

live speed

Profesjonalnie i ze szczegolami…Godne polecenia

Perquis

Nardogray to najpiękniejszy kolor jaki jest

MAT

Co ona ma za 40kola euro

Szymon Krukowski

Witam jaki jest koszt tablic zjazdowych

Mr1biliondolar

Nigdy żadnego diesla… nie ma jak 3 litrowa bena z automatem.

Adi

Często zdarza się że jedziecie i auto okazuje się gniotem i ostatecznie wracacie z pustymi rękoma ?

Radek Pul

szukam takiego auta na fulu czarnego nie macie może gdzieś upatrzonego?

bruski 16

Najpiękniejsze kombi 😉

Andrzej Tube

Diesel. 🙂

Andrzej Tube

Witam Audi ładne pozdrawiam. 🙂🚗

Felek Stankiewicz

Zajebista fura szkoda że nigdy nie będzie mnie na takie coś stać

Krzysztof Litwinski

Dlaczego kupiłem A3 cłatro 2007 przebieg 126 tysięcy Szwajcarii TDI 140 koni

Krzysztof Poznan

Głośno w środku brzydkie felgi i kształt auta. Kolor też słaby. Nigdy bym nie dał za nie tyle kasy. Pozdrawiam i dzięki za film.

Christopher

Kiedyś A4 to był luksus który mozna dziś kupić za śmieszne pieniądze. Wystarczy poczekać a z A6 bedzie taka sama sytuacja😃

kglodz78

Dlaczego nie można powiedzieć wszystkiego od razu tylko później, szczegóły później, cena później, wszystko później …

Raz Dwa

Jak ja nie cierpię designu niemieckich samochodów

Don Rogalo

do 120tys km daje audi gearancje na auto a do Ciebie przyjda Janusze 250tys km auto 10lat i jakies gwarancje prawa rękojmi to jest chore

Anton Kwarz

Jezdzicie szybciej!!! 110 h/km na banie no sorry czas to tez €€€

Vader 1812

Ku…a ! a kto z Polaczkiem się liczy ,traktują nas jak ,śmieci,debilów…
..? Mamy opinie jaką mamy i tyle?! Historia się kłania….kiedy byliśmy jednością…chyba w kolejce po chleb w Netto !???…Politycy dzielą naród, by można łatwiej nim rządzić…od wieków tak było.

onyx570

zawsze takie samochody

onyx570

fajny montaż

Tony Stark

Ile takie cudenko pali?

marcin65438

Dlaczego tak boicie się przekraczać prędkość u Niemca na tych testach.
Ogólnie fajne filmy

xxx

LALKA

Tybet 35

można prosić link firmy która oferowała szare audi a6?

Kamil

Kupiłbym ale do garażu mi się nie zmieści

Patryk

Piekne, piekne i jeszcze raz piekne autko !!!

Losiaczek

Ciekawe jaki jest powód tego, że tak dużo tych Audi stoi na placach. W samym Hamburgu na placach kilka tysięcy sztuk prawie nowych Audi stoi dostępnych od ręki.

Pawullo

Ktoś wie, jak się nazywa kolor auta?

vick mey

Niemcy się dizli pozbywają druga sprawa wszyscy tak chwalą ja mialem audi i nic specjalnego odkąd jeżdżę toyota marki juz nie zmienię pozdrawiam

mohaho 1

A ja se kupie 🐥

Jan Jarzabek

10.09 Polsce do zachodu jeszcze daleko.Za dużo kombinatorstwa.

Ireneusz DZIKOKS Tuszkiewicz

auta kupujecie w hamburgu?

Recent Posts

Wyślij Wiadomość

Jakub Wilk
Edytor

Dziękujemy za odwiedziny i mamy nadzieję że znaleźliśmy dla Państwa auto z importu.

IMPORT/EXPORT NA SAMOLOCIE - CHORY SPOSÓB - GTA ONLINE

IMPORT/EXPORT NA SAMOLOCIE - CHORY SPOSÓB - GTA ONLINE

admin
4 stycznia, 2022
DONATE(Przeczytam twoj donate w poniedzialkowym odcinku „PYTANKA”): https://tipanddonation.com/plbachuspl-4463 —————————————————- Instagram: https://www.instagram.com/to_ja_bachus/ —————————————————- ZAPRASZAM NA DISCORDA: https://discord.gg/VjSBP9K —————————————– #gtaonline...
Wielokrotnie nagradzany, rodzinny salon sprzedaży nowych i używanych pojazdów w kilku lokalizacjach w całej Warszawie. Gwarancja najniższej ceny i najlepszej obsługi klienta.
Copyright Auta Importowane © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dodaj się do naszej bazy! Wyślemy tobie nowe samochody które właśnie importowaliśmy z USA. No Yes AllEscort