Auto krajowe czy sprowadzane? #75 MOTO DORADCA
Auto krajowe czy sprowadzane? #75 MOTO DORADCA

Auto krajowe czy sprowadzane? #75 MOTO DORADCA

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Uwagi (34)

Michal Sitek

Ja co prawda siedzę w motocyklach, ale mimo wszystko  wolę sprzęt krajowy.
Po pierwsze historia serwisowa jest łatwiejsza do ustalenia.
Mniejsze przebiegi wydają się być bardziej realne.
Osobiście nie serwisuję swojego Suzuki w ASO, ale prowadzę książeczkę serwisową. Wymiany Oleju, filtrów, świec… Robię to we własnym zakresie, dołączając paragony do książki.
W przypadku motocykla ciężko mówić o "bogatszym" wyposażeniu, ale uważam, że mentalność polaków do nabywanych motocykli, lub samochodów z drugiej ręki bardzo zmieniła się przez ostatnie lata…
Coraz bardziej zwracamy uwagę na pewnego rodzaju detale. 
Wyznaję jedną podstawową zasadę: Wątpię, że Niemiec płakał jak sprzedawał, a polski handlarz nie cofnął licznika 😉

jotjot

Panie Waldemarze z całym szacunkiem ale pociska Pan takie pierdoły ,że śmiać się chce! de facto nie dokonał Pan żadnego porównania. Znam wielu ludzi , którzy z handlu autami zrobili jedyne źródło dochodu, wiem również jak to się odbywa w niemczech. Włos się jeży jaki złom trafia do kraju. Niemiec nie sprzeda Panu BMW, Audi, Mercedesa itd. w dobrym stanie dla niego to również auto luksusowe a auto poflotowe to przebiegi po 400-500 tyś. biorąc pod uwagę nową technologię i trendy w motoryzacji to już złom. To nie VW golf z lat 80 diesel, który do dziś może spokojnie konkurować z silnikami na wtryskach i innymi cudami z elektroniki. Pierwszy plus na korzyść auta krajowego to możliwość zweryfikowania historii i właściciela auta, dojście do niego dalej kupując auto owszem przepłacam, ale już tu ktoś pisał dopłacam za spokój, łatwość w odsprzedaży, łatwiejsza droga w dochodzeniu swoich praw w walce z dealerem aniżeli z Panem X. Moim zdaniem auto komisy powinny brać pełną odpowiedzialność tak jak dealer za auto, które sprzedaje. Oszustów do więzienia za spowodowanie powszechnego zagrożenia w ruchu lądowym (narażenie życia lub zdrowia). Niech Pan odp. ilu "Kowalskich' poświęci sporo czasu i nerw aby dokładnie sprawdzić auto sprowadzone? Mino wszystko zakup Auta w Polsce, jak na razie jest pewniejszym i rozsądniejszym wyborem. A z tymi fatalnymi polskimi dziurawymi drogami jezuu dajcie już spokój może 20 lat temu ok. (jedźcie na Ukraine) .Pozdrawiam

ursus1634 ursus1634

bo duzo aut sprowadzanych przez handlarzy to wiekszosc powypatkowych i zlomy biora od turasow z komisu za tania kase a w pl chca sie dorobic 🙂

Krystian Ciula

Lepiej dać więcej i niż mniej po chociaż wież za co płacisz – nikt dobrego auta nie sprzedaje za parę złotych tylko naiwniak tak myśli

ch zu

naprawde myslisz ze niemcy serwisuja 5-latki w serwisach? Te serwisy to pieczatki od mechanikow z podworka lub serwis ala ATU za 59 euro, a to bzdura! Araby pierwsze co to pieczatkuja serwisy zeby polak myslal ze od dbajacego niemca kupil. Malo: Duzo niemcow uwaza ze wymiana oleju to tylko wymysl mechanikow i jezdzi po 40.000-50.000 km bez wymiany. Handlarze tylko biara auta upadle i wykonczone. Kolego 300.000km z niemiec, to tez juz koniec auta! To juz lepiej nasze krajowe co ma 150.000km. Niemiec jak, juz mowisz, nie odda dobrego auta za niska cene. A ze w niemczech TÜV nie dopuszcza takich aut jak u nas przeglady do ruchu, niemiec musi naprawiac wiecej, ale tez tylko co trzeba.

Slawos85

tutaj Pan Waldek mówi że nie każdy serwisuje w ASO w Polsce, ale przecież inne warsztaty tez mogą dobrze serwisować, często nawet lepiej niz partacze z aso ( historii o tym sporo w internecie). tutaj gra rolę jeden zasadniczy czynnik – koszt naprawy w aso za byle pierdołę znacznie wyższy niż u"znajomego" mechanika

outlawz1982

a serwis w aso to dobry serwis? śmiem twierdzić ze nie przykład Pana Goska z gdyni:)

HoneyBadger1184

Zapomniałeś o najważniejszej rzeczy, kupując z PL masz pewność przebiegu bo łatwo to sprawdzisz, wystarczy że zadzwonisz do ASO gdzie był serwisowany, lub nawet innych warsztatach, w moim wypadku zawsze ASo bo kupuje 3-4 latki. Wszystkie sprowadzane są kręcone niebotycznie, a Polacy mysla ze kupuja A4 4 letnią jeszcze w KOmbi co ma 150 najechane Niemiec i to w Dieslu. Bylem repem w Polsce i robilem 70/80 tys rocznie, w Niemczech mozna i 100wke trzasnąć

Kuba Gielniowski

Ja swojego accorda sam sprowadziłem 8 lat temu z pełną dokumentacją i po lekkiej kolizji (zderzak lampy maska) z przebiegiem 62tys km. Teraz ma nabiegane 175tys i ani razu mnie nie zawiodła

Mariusz Mikulski

serwisy w polsce moim zdaniem to porazka nie dosc ze kosztuje krocie to ci mechanicy nie maja pojecia o mechanice np mialem skode superb i padl mi wtryskiwacz w serwisie po ogledzinach powiedzieli mi ze to komputer bo byl blad wzieli 200zl za podlaczenie kompa i chcieli 5tys za komputer skozystalem z mechanika kolegi i zamienil wtryski i stwierdzil ze wtryskiwacz cala wymiana z rrobocizna kosztowala 900zl zaoszdzedzilem prawie 6tys i nie dziwie sie ze polacy nie korzystają z aso

DrivingPeter PL

Chcialem sprowadzic samochod, ale odkrylem komisy u dealerow, pojechalem obejrzalem zmierzylem lakier i mam samochod praktycznie jak nowy !

Jarek Jurszek

Mam pytanie co by pan wybrał Mazde cx3 2.0 benzyna czy nowy nissan Qashqai1.2 benzyna niemogę się zdecydować.

xkeicam

wnętrze tego Lexusa jest piękne 🙂

fuzzy186

Na filmie powiedzial Pan, ze sa firmy, ktore doradzaja przy kupnie samochodu uzywanego. Czy moglby Pan wymienic kilka takich firm ?

RysioTaxiDriver

Właśnie szukam samochodu dla mamy i powiem tak jak z kraju to tylko kupione w Polski salonie I właściciel bo te co oferują handlarze to strach się bać. A jak auto z zagranicy to tylko z jakas lekka awaria silnika typu uszczelka pod głowicą czy turbina padniętą.

greg k

jedzilo po lepszych drogach w niemczech no chyba ze rfn bo nrd to drogi juz takie nie te same, jezdzilo ale jak trzeba powiedziedziec na maxa malo auta niemieckie sa duzo bardziej eksplotowane i podawane wiekszym obciazeniom ze wzgledu na brak limitow predkosci na autostradach, 170 na godz prawie wszyscy jada, kolejna rzecza jest to ze ze ja niemcowi nie bede dawal na sobie zarobic, to jest wyworzenie kasy z i tak biednego kraju jakim jest polska niestety i dopuki przecietny kosument nie zrozumie zeby dbac o swoje podworko to nigdy nie bedzie w sarmati lepiej i nie ma co marudzic na politykow ze nic nie robia nalezy zaczac od siebie i wydajac kase patrzec kogo te pieniadze beda bogacic, dla mnie krajowe a zwlaszcza producentow ktorzy maja fabryki w polandi to podstawa

bucurhqq2

Mam lepsze pytanie. Lepsze będzie auto krajowe, sprowadzane  czy krajowe od pasjonata, ale parę tys. droższe?

Piotr Jankowski

Waldek mam pytanie. Chcę kupić auto na Taxi do pracy. Co wybrać benzyna z gazem czy diesel? Jazda głównie po mieście czasem trasa.

Irko Rek

Firmy flotowe nie serwisują aut w ASO, częściej w byle jakich warsztatach, byle taniej. Wystarczy przejrzeć VIN i historie pojazdu. Bardzo czesto takie auta nigdy nie były w ASO

Małgorzata Rose

Odnośnie włoskich aut bym polemizowała włosi kupują wersje dosłownie gołe aby by było najtańsze.wystarczy że jest klima.żyje we włoszech i wiem co oni kupują.Jak ja zamówiłam auto to mi powiedzieli w salonie że auto jest kosmiczne. Pozdrawiam

Tymo Woj

No właśnie zwykłe warsztaty ale dobre naprawiają samochód o wiele lepiej niż w ASO.

pankracy jan

Tylko auto krajowe, 2-4 letnie, benzyna, można zagazować, i najlepiej kupić w salonie samochodowym. Gdzie ktoś serwisował auto, a teraz sprzedaje w rozilczeniu, by kupić w tym salonie nowy samochód. Takia auta są droższe, ale pewniejsze.

Norbi700

Kupilem 11 letnią corolkę krajową, przebieg 142K udokumentowane, serwis aso do końca, garażowana, kloce, filtry, olej – wszystko wymienione, nowe opony – co prawda średniej klasy no ale jednak, bardzo zadbana, wygląda z zewnatrz i wewnatrz na 6 lat, pełne wypasione wyposażenie, jazda nią to czysta przyjemność. No i cena – napisałbym, że raczej niska niż średnia ponieważ tak bogatej, zadbanej wersji to nie widziałem i to z takim przebiegiem a widzialem biedniejsze wersje, ktore mialy wiecej nalatane i 2K wiecej kosztowaly. Uważam, że zrobiłem dobry deal a z autami z zagraMAnicy nigdy nic nie wiadomo…

Michal Wozny

Co za stek banialuk no drogi w de ta jasne dobre sorry są ale autostrady tak , tez maja dziury i wcale nie odbiegajace naszym moze mniej ale to nie istotne , tylko serwis do końca tak to Mirek handlarz wciska . Bardo lobię ten kanał ale ten odcinek hehe

mlodyorek1

Jeśli ktoś chce auto z pewnym przebiegiem i normalnej cenie zapraszam tutaj: Gość zakupuje bezpośrednio od szwajcara i robi od razu zdjęcia auta w chwili odbioru. Kupiłem i i mam pierwsze auto w super stanie.
https://www.facebook.com/Auta-ze-Szwajcarii-1826107630754523/?

stalker s

Nigdy nie polecam tak zwanej z importu.
Co niby serwisowane (już kupiłem to tragedia).

kilofazer

5:10 dokładnie, u handlarzy czy w komisach nie ma okazji! Gdyby oni sprowadzali takie auta że "Niemiec płakał jak sprzedawał" to musieliby dokładać do interesu.

Krzysztof Krzysiek

I 1000 łapka wleciała 😉

Jano

A ja zapraszam do konisow do niemiec. Ja po takiej wizycie nie kupie juz auta sprowadzonego przez handlarza. jedz sam, zobacz ile kosztuje auto z naloten ponizej 200tys i zastanow sie sam jak to mozliwe, ze 1,5 do 2 x wiecej niz "malinka" od handlarza w pl!!

SklepGekon_pl

Taka sytuacja – auto z niemiec na tablicach zjazdowych, oczywiscie wyrejestrowane. Stoi pod domem, nieuzywane – czy wlasciciel naraza sie na jakies konsekwencje prawne? Co z OC / EFG? Zalozmy ze sprowadzil auto wylacznie w celu patrzenia sie na nie z okna..

StuFFed

"przebieg" – 100% aut w ogłoszeniach ma przebieg poniżej 200 tysięcy… standard jest taki – diesielek to nieco ok. 200 tysi, benzynka no to 120.. 150 tysi lub mniej. Jak ktoś patrzy na przebieg w tym kraju nie zna sie na kupnie auta.

megamocny K

jak bym słyszał Mirka handlarza ,, panie w Niemczech jeździł po lepszych drogach "

Hi im grill 69

Tak czy tak nie ma reguły wszystko zależy od szcześcia kupującego

Włodzimierz Arkadiusz Grabski

Waldek
Jest wiele aspektow z ktorymi mozna by polemizowac.
Jak ktos dba o auto, to o nie dba!!
Czy to Polska, Niemcy czy Rumunia.
AUTOSTRADY NIEMIECKIE !!!!!!
Mit Kit. Masza A2 czy A4 jest milion razy lepsza.
Proponuje pokonac kilka tysiecy km na roznych autostradach w DE I wtedy sie wypowiedziec o nich.
Podobnie z landowkami(drogami kajowymi). No…Moze sa ciut lepsze.
A samochody. Jak dobre uzywane to drozsze od POLSKIEGO odpowiednika. Jak tanie to albo walone albo "milion" km.
A nasi handlarze spelniaja marzenia klienta o micie doskonalego niemieckiego auta.
"Niemiec plakal jak sprzedawal".
Tak jak powiedziales:
jak import to wlasny, a krajowe latwiej sprawdzic.
Pozdrawiam

Recent Posts

Wyślij Wiadomość

Jakub Wilk
Edytor

Dziękujemy za odwiedziny i mamy nadzieję że znaleźliśmy dla Państwa auto z importu.

IMPORT/EXPORT NA SAMOLOCIE - CHORY SPOSÓB - GTA ONLINE

IMPORT/EXPORT NA SAMOLOCIE - CHORY SPOSÓB - GTA ONLINE

admin
4 stycznia, 2022
DONATE(Przeczytam twoj donate w poniedzialkowym odcinku „PYTANKA”): https://tipanddonation.com/plbachuspl-4463 —————————————————- Instagram: https://www.instagram.com/to_ja_bachus/ —————————————————- ZAPRASZAM NA DISCORDA: https://discord.gg/VjSBP9K —————————————– #gtaonline...
Wielokrotnie nagradzany, rodzinny salon sprzedaży nowych i używanych pojazdów w kilku lokalizacjach w całej Warszawie. Gwarancja najniższej ceny i najlepszej obsługi klienta.
Copyright Auta Importowane © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dodaj się do naszej bazy! Wyślemy tobie nowe samochody które właśnie importowaliśmy z USA. No Yes AllEscort