BMW 320d – nie idźcie tą drogą…

BMW 320d – nie idźcie tą drogą…

20 grudnia, 2021
23 komentarze
Samochody



Link do oferty: https://na.allegro.pl/PROMO_Zachar

To już trzecie auto, które Marcin prezentuje w tej serii i ma dla Was radę: nie idźcie tą drogą!

Promocja na ubezpieczenia: https://mubi.pl/zachar/

Części na Allegro do BMW 3 touring (E91) (2004.12 – 2012.12) 320D 163km 120kw
Filtry – https://na.allegro.pl/Zachar_szukajfiltry
Tarcze – https://na.allegro.pl/Zachar_szukajtarcze
Zawieszenia – https://na.allegro.pl/Zachar_szukajuklad

Instagram Marcina: https://www.instagram.com/cosmoderna/

Subskrybuj kanał Zachar OFF: http://www.youtube.com/user/ZacharOFFpl?sub_confirmation=1

Zobacz co testuję teraz:
https://www.facebook.com/zacharoffpl
https://instagram.com/zachar_off

Importowane z Youtube

Add comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Comments (23)

Zachar OFF

Link do oferty: https://na.allegro.pl/PROMO_Zachar

To już trzecie auto, które Marcin prezentuje w tej serii i ma dla Was radę: nie idźcie tą drogą!

Promocja na ubezpieczenia: https://mubi.pl/zachar/

Części na Allegro:
Filtry – https://na.allegro.pl/Zachar_szukajfiltry
Tarcze – https://na.allegro.pl/Zachar_szukajtarcze
Zawieszenia – https://na.allegro.pl/Zachar_szukajuklad

Instagram Marcina: https://www.instagram.com/cosmoderna/

Subskrybuj kanał Zachar OFF: http://www.youtube.com/user/ZacharOFFpl?sub_confirmation=1

Zobacz co testuję teraz:
https://www.facebook.com/zacharoffpl
https://instagram.com/zachar_off

Natan Gabrusiewicz

Wszystko okej ale poprawka w e9x mając shadow line miało się chromowane nerki

n3utical

Mogliście przetestować beemke na szczecińskiej, obywatelskiej i aleksandrowskiej hehe 😉

Dariusz R

Dziękuję, że nie użyliście milion razy słów "nasze" i "sobie", co jest plagą i zarazą youtuberów:)

Macias Kowalski

Tak szczerze to nic nie wie o swoim samochodzie ma go tyle czasu a to co może o nim opowiedzieć jest marne

Kacper taki

Tak, to ten gościu przekazał hajs na WOŚP z licytacji zdjęcia na antenie TVP 😂

pawlokq

Kombi się nie nadaje do latania bokiem 🤦😂😂😂

Stare

Szukam takiej e90 do 25k z silnikiem 163 km na co polecacie zwrócić uwagę ?

PszemO

jak z rdzą w takim BMW?

Kuba

Sympatyczny facet, szczery.

Kuba

Szanuję za rejestrację

Wojciech Obniski

Zgadzam się w 100% z Panem właścicielem BMW. Ulice w Łodzi to jakiś żart… Wyremontowana ul. Julianowska przy krawężnikach potrafi urwać koło. Wczoraj na ul. Jaracza (odcinek od Sterlinga do POW) mimo driftu między kraterami i tak pieprznąłem spodem i czymś jeszcze w jezdnię! Ul. Franciszkańska od i aż Inflanckiej do Wojska Polskiego – tutaj nawet nie powiem/nie napiszę bo bluzg byłoby więcej niż w słowniku PWN. Dalej – oczywiście jadąc dalej do Północnej też nie jest lepiej. I na litość boską… Zróbcie coś z tym torowiskiem tramwajowymi przy Zielonej, a Kościuszki… Po ruszeniu ze świateł trzeba jechać 10-20km/h by nie urwać zawieszenia…

Zamiast inwestować w tunele zainwestujcie w ulice by ludzie się nie zabili próbując ominąć dziury, które i tak wpadną (nie mówiąc już gdy deszcz pada i dziury są wypełnione wodą) zdradzieckie pułapki czekają już na Wasze wahacze, amortyzatory czy wycentrowanie felgi… 💩🍑🤯

Marek Mark

jezeli jest tak bezawaryjna jednostka – jaki jest kod silnika w tej e91?

Marek A

Warto wspomnieć o głęboko osadzonych kołach (szczególnie tył?), dopiero dzięki dystansom auto wygląda w porządku 🙂

mohaho 1

W matizie też można wozić psa 😳😳

Czarnoksieznik TOMEK

ile cm jest obnizone auto i co tam siedzi ,bardzo ladnie to wyglada

nietypowy

Spoko.Turbina i sprzęgło to jak wymiana oleju😁,ale Passerati ma to samo🤔.

Elwira Szymanska

Silniki som awaryjne przy przebiegu 235 tysiency poszla glowica i tlok sie stopil

Przemysław Pawliński

163km awaryjne???? Grzeszysz.

TheUlan1990

E46 Ma lepszy silnik 2.0d niż e90 😉

Kamil Konopka

Mialem 5 lat temu bmw 320 d z 2008 roku z automatem i 177 koni..przy 155 tys km..auto po zatankowaniu na stacji..odpalilo i przejechalo 5 metrow..ze stanowiska ledwo odjechalen i zgaslo…probowalem odpalic..i nic..zadzwonilem do mojego zaufanego mechanika..ktory stwierdzil awarie rozrzadu..bo te silniki podobno byly znane z tego…mimo wszystko postanowilem oddac go do ASO..i tam zdiagnozowali awarie pompy paliwowej wysoko cisnieniowej "zmieliła sie"..naprawa tej pompy plus wszelkie procedury co wiaza sie z naprawa..juz nie pamietam dokladnie co tam bylo ale między innymi sprawdzenie wtryskow..powiedzieli ze musza zdemontowac tez bak paliwa by go wyczyscic..jednym słowem naprawe we Włoskim ASO wycenili mi na 5500 tys euro..samochod postanowiłem sprzedać.. trochę mi go było szkoda bo naprawdę fajnie.sie tym jeździło…myślę że wrócę jeszcze.kiedys do tej marki…

David Trancer

Marcin mistrz! 😀
Ciekawe czy do BMW założone były dystanse. Pamiętam, że ten model bez takowych miał nieprzeciętnie 'schowane" koła. Wyglądało to słabo, a tutaj widzę że wszystko jest cacy.

Adago75

dwa miesiące temu kupiłem e91 z przebiegiem 300 tyś. i wygląda jak by max 3 lata temu wyjechało z salonu. Środek jak nowy, zero przetarć i zniszczeń. wszystko zależy od wcześniejszego właściciela i sposobu w jaki użytkował pojazd.