
Zainteresowany/a jesteś moimi usługami w zakresie mechaniki, motorsportu bądź ekspertyzą przed zakupową auta?
Zapraszam do kontaktu.
www.acs-serwis.pl
biuro@acs-serwis.pl
+48 603975574
Importowane z Youtube
czy warto e60 530 x drive 2006 rok kupić auto z niemiec przebieg 230 tys. proszę o odpo
Jak tak na nowej panewce testuje fachowiec fury to ja by dla takiego fachowca komara nie dał..
w e60 m5 panewki to norma haha moze pompa oleju nie domaga w tych silnikach ze te panewki tak czesto sie zuzywaja
20 tysiecy rachunek…wez pan wrzuc kosztorys bo az sie wierzyc nie chce…zwlaszcza po kontaktach klient – serwis zajerzdza amatorka…
Polecam dalej lać olej jak fabryka nakazuje… i zmieniać potem panewki.
Po panewce widać w jakim kierunku zmierza motoryzacja) Niestety choćby nie wiem co robić trwale nie będzie.
Same kupno to jedno, ale utrzymanie to drugie. To drogi i skomplikowany samochód. Szacun dla właściciela, że nie Januszuje, tylko trzeba wydać 2000zł to wydaje.
lepiej się ogląda niż thriller 😀 dzięki, świetny odcinek, dużo można się dowiedzieć o tym legendarnym autku.
A te panewki to tylko korbowodowe się wymienia tak? Główne zostają?
Kurde, to typowa usterka V10, dziwie sie że takim problemem bylo jej znalezienie, może wychodzi troche brak doświadczenia w serwisowaniu M5/6…
Idle actuator i actuator przepustnic to typowa usterka, mają one plastikowe zębatki i się wycierają one, temat jest bardzo znany na forach zagranicznych, w Polsce już nie ma forum M, ktoś nawet kiedyś chciał produkować zestaw naprawczy actuatorów z metalowymi zębatkami…..
Panewki rzeczywiście mogły jeszcze pojezdzic ze 30 tys km….
Dobrze, ze jezdze golfem 😛 nie stac by mnie bylo na takie utrzymanie auta 😛
Oryginalny przebieg z JAPONII:-)))))
Większość aut z Japonii ma skręcone liczniki …
nie ktoś tylko ryżo- żercy z Japonii. Te perełki z Japonii jak widać nie takie idealne jak to handlarze opowiadają
Maz jest zadowolony z naprawy Panie Admie Pozdro z Grodziska Wlkp tylko szkoda że zima idzie i gdzie tu polatac boczkiem 🙁 Mógł pan bardziej spalic laczka troszke za mało sie kreciła ))))Moze kiedys za płotem podjade na Tor polatamy m5 w Poznaniu PoZdrowienia jeszcze raz bardzo dziekuje Klient M5
proponuje zasłaniać licznik przy szybszej jeździe by uniknąć niepotrzebnych problemów pozdrawiam super odcinek
Super odcinek, jak zawsze pełna profeska. Fakt, M5 E60 jest dla ludzi, którzy mają kasę i aż miło popatrzeć, ze ktoś chce mieć wszystko zrobione idealnie, a nie jakieś druciarstwo. Szkoda, ze Pan Adam nie ma swojego warsztatu w Wielkopolsce:/ pozdrawiam
Dziękujemy za odwiedziny i mamy nadzieję że znaleźliśmy dla Państwa auto z importu.