
Trzydziesty ósmy odcinek serii filmów o autach zza granicy pod tytułem „Kod: Coobcio”. A w nim testy BMW 335i E93 z 2008 roku o mocy 306KM.
Zasady korzyści:
Na kod polecenia COOBCIO 10% rabatu na usługi importu aut ze szwajcarskich ubezpieczalni:
https://autazeszwajcarii.pl/?ref=yt_coobcio
Zapraszamy do współpracy! :)))
Importowane z Youtube
Polecam dla kontrastu obejrzeć odcinek Coobcio Garage – #006 BMW E92 335xi XD
Alpiny to zawsze mialy swoje logo wszedzie i chyba tabliczke znamionową swoją a tutaj nie ma wiec to raczej nie alpina.
Co 16 k olej, nie tak źle?
W swojej zabytkowej już prawie;
Volvo V40 T4 2001r. automat idzie Liqui Moly co 8k max …
W Kivi Racing na rolkach i osiągi prawie nominalne, pinecha codziennie z Córkami po Warszawie, silnik ma 20 lat i nie bierze oleju …
Odcinek mega fajny, kocham oglądać …
Fura też zajebista …
16 k wymiana oleju i 120 'C temp. ten olej po 16k jest ścierwem …
Kilka faktów.
E93 335i masa własna (z mojego dowodu rej. 1900kg!!!)
Model przedliftowy skrzynia 6HP19z (później skrzynia DKG) czyli zwykły automat.
Seryjne wozy często wypluwają pod 330km i ponad 500nm (seria podaje 306km i 400nm).
Tmp. Oleju N54B30a 120stopni to standard i tak do dup**.. jest chłodnica oleju ale ludzie modyfikują ją aby termostat otwierał się przy 95stopniach.
Zatarte wały przy niskich przebiegach to standard , panewe lubi opierdolić nawet przy 130k przebiegu (interwały olejowe , olej 5w30 jak wiele osób twierdzi to dobry wybór do totalnie zwykłej jazdy. Opisują 5w40 do jazdy zwykłej ,czasem pedał w opór oraz 5w50 na tor choć czytam tutaj opinie pewnej osoby która twierdzi że lepiej radzi sobie z ciepłotą na 0w40 natomiast na 5w50 auto staje się mulaste).Tak turbiny ładują niskie doładowanie 0.55b a sam silnik jest to ostatni R6 w dodatku doładowany z Vanosami i dodatkowo valvotronik. Silnik mega potencjalny jak jest w dobrej kondycji.Wypadanie zapłonów to mega problem tych silników i wtryski też nie grzeszą trwałością.Silnik miał być oszczędny mocy o charakterystyce wolnossaka. Przy zwykłej jeździe po mieście silnik pracuje na 1200-1500obrotów jest elastyczny w opór…. Niestety jak to 335i ma zwyczaj i mój silnik wysypał się także stoi od czerwca i czeka aż rozbiorę motor.Po zlotowym przypałowaniu na obrotach słychać było jakby uderzenie. Potem jeszcze palił wyjechał nalawete , zjechał z niej a 50m dalej przestał trzymać niskienobroty i dziwne dźwięki były dużo niżej + wywaliło CHECK a w kompie błąd VANOSA WYDECH MECHANICZNY I VANOS STRONA dolotu.Po zdjęciu pokrywy rozrząd rozciągnięty jest że palec wchodzi.W oleju nie znalazłem miału ani opiłków natomiast na czujniku poziomu oleju znalazłem dużo grubych opiłków także stoi do czasu aż odkopie się on innych problemów.
Jak na takie leciwe auto trzyma się nieźle💪 E93 335i coupe ma 5,4 s do 100 a tu składany twardy dach waży 220 kg więc sekunda więcej😋
Ciekawa furka po taniości💪👍
Szacun dla Coobcio,że mówi jak jest z danym wozem a nie podlizuje się specjlanie ,żeby tylko współpraca była zadowolona. Przez to,że tak emocjonalnie do samochodów i mechaniki podchodzi, nie znajdziemy oszustwa w jego zachowaniu😎😎
Pracowałem w Szwajcarii i mieszkałem kilka dobrych lat. Nie kupisz tam dobrego samochodu w okazyjnej cenie za dobry muszisz tyle zapłacić że jak przyłączysz to cię z butów chce wyjebać. A okazję to tylko rozbitki itp
Władał się jakiś błąd alpina ma podwójny VIN jeden seryjny drugi nabity przez alpine😉.Po za tym spoko fura za takie pieniądze.Jagodzie strasznie gul skacze przy każdym BMW nie wiem czym jest to spowodowane😎
Dziękujemy za odwiedziny i mamy nadzieję że znaleźliśmy dla Państwa auto z importu.