Coobcio Garage - #038 BMW 335i E93 (kod: Coobcio)
Coobcio Garage - #038 BMW 335i E93 (kod: Coobcio)

Coobcio Garage – #038 BMW 335i E93 (kod: Coobcio)



Trzydziesty ósmy odcinek serii filmów o autach zza granicy pod tytułem „Kod: Coobcio”. A w nim testy BMW 335i E93 z 2008 roku o mocy 306KM.

Zasady korzyści:

Na kod polecenia COOBCIO 10% rabatu na usługi importu aut ze szwajcarskich ubezpieczalni:
https://autazeszwajcarii.pl/?ref=yt_coobcio

Zapraszamy do współpracy! :)))

Importowane z Youtube

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Uwagi (27)

Roberti17e

To auto było u Adama kunca ACS bo coś silnik nie banglał.

Dominic London

Polecam dla kontrastu obejrzeć odcinek Coobcio Garage – #006 BMW E92 335xi XD

Paweł Polak

Alpiny to zawsze mialy swoje logo wszedzie i chyba tabliczke znamionową swoją a tutaj nie ma wiec to raczej nie alpina.

Mariusz F

na hamownie trzeba było go brać

Karol Kaczmarczyk

Co 16 k olej, nie tak źle?
W swojej zabytkowej już prawie;
Volvo V40 T4 2001r. automat idzie Liqui Moly co 8k max …
W Kivi Racing na rolkach i osiągi prawie nominalne, pinecha codziennie z Córkami po Warszawie, silnik ma 20 lat i nie bierze oleju …

Karol Kaczmarczyk

Odcinek mega fajny, kocham oglądać …
Fura też zajebista …
16 k wymiana oleju i 120 'C temp. ten olej po 16k jest ścierwem …

mrarturko

no i po raz kolejny nie udało się obejrzeć odcinka przy dzieciakach :D:D

Michal Pyx

Kilka faktów.
E93 335i masa własna (z mojego dowodu rej. 1900kg!!!)
Model przedliftowy skrzynia 6HP19z (później skrzynia DKG) czyli zwykły automat.
Seryjne wozy często wypluwają pod 330km i ponad 500nm (seria podaje 306km i 400nm).
Tmp. Oleju N54B30a 120stopni to standard i tak do dup**.. jest chłodnica oleju ale ludzie modyfikują ją aby termostat otwierał się przy 95stopniach.
Zatarte wały przy niskich przebiegach to standard , panewe lubi opierdolić nawet przy 130k przebiegu (interwały olejowe , olej 5w30 jak wiele osób twierdzi to dobry wybór do totalnie zwykłej jazdy. Opisują 5w40 do jazdy zwykłej ,czasem pedał w opór oraz 5w50 na tor choć czytam tutaj opinie pewnej osoby która twierdzi że lepiej radzi sobie z ciepłotą na 0w40 natomiast na 5w50 auto staje się mulaste).Tak turbiny ładują niskie doładowanie 0.55b a sam silnik jest to ostatni R6 w dodatku doładowany z Vanosami i dodatkowo valvotronik. Silnik mega potencjalny jak jest w dobrej kondycji.Wypadanie zapłonów to mega problem tych silników i wtryski też nie grzeszą trwałością.Silnik miał być oszczędny mocy o charakterystyce wolnossaka. Przy zwykłej jeździe po mieście silnik pracuje na 1200-1500obrotów jest elastyczny w opór…. Niestety jak to 335i ma zwyczaj i mój silnik wysypał się także stoi od czerwca i czeka aż rozbiorę motor.Po zlotowym przypałowaniu na obrotach słychać było jakby uderzenie. Potem jeszcze palił wyjechał nalawete , zjechał z niej a 50m dalej przestał trzymać niskienobroty i dziwne dźwięki były dużo niżej + wywaliło CHECK a w kompie błąd VANOSA WYDECH MECHANICZNY I VANOS STRONA dolotu.Po zdjęciu pokrywy rozrząd rozciągnięty jest że palec wchodzi.W oleju nie znalazłem miału ani opiłków natomiast na czujniku poziomu oleju znalazłem dużo grubych opiłków także stoi do czasu aż odkopie się on innych problemów.

Marcin kowal

Te BMW było u Adama Kunca na serwisie

niun moon

Mnie się nie podoba ten kolor khaki. Do tej bmki nie pasuje

Paweł Pawłowski

Ta sama fura co u Kunca😂

High Vibes

Jak na takie leciwe auto trzyma się nieźle💪 E93 335i coupe ma 5,4 s do 100 a tu składany twardy dach waży 220 kg więc sekunda więcej😋
Ciekawa furka po taniości💪👍

Armed Dragon

Szacun dla Coobcio,że mówi jak jest z danym wozem a nie podlizuje się specjlanie ,żeby tylko współpraca była zadowolona. Przez to,że tak emocjonalnie do samochodów i mechaniki podchodzi, nie znajdziemy oszustwa w jego zachowaniu😎😎

DAWIDOS256

Pracowałem w Szwajcarii i mieszkałem kilka dobrych lat. Nie kupisz tam dobrego samochodu w okazyjnej cenie za dobry muszisz tyle zapłacić że jak przyłączysz to cię z butów chce wyjebać. A okazję to tylko rozbitki itp

Kacperpol

Trzaśnięta cała malowana, stare ccc masakra z tą ceną

o' Dim

Zajebisty odcinek. Będzie kiedyś audi s/rs 6 c7?

Jaro jaro

Aaa ta Bema . Nie byla czasem u Adama kunca na przegladzie. Pisali że kamilowi pasuję 💪 pozdrawiam

Tomasz

Za tego ulepa który koło Alpiny nawet pewnie nie stał to max 40 tys do nego 🙂

Daniel

BMW = gruz

Kamil J

Co za ulep…🤣

Karol Mróz

Ogłoszenie – Bezwypadkowy: Tak 🤣

pewolen

niezła reklama do kupna, pierwszy raz takiego ulepa spierdolonego dostaliśmy ;p

Michał Nabożny

23:28 "Mamy zryte baranie" XD

Good line

Czy ta bemka nie była przypadkiem u motokuncika, była taka w tym Kolorze ostatnio

H4D3SX

jezeli oryginalna alpina to ma dwa numery VIN, pierwszy zaczynajacy sie na WBA ktory powinien byc przekreslony i pod nim powinien byc zaczynajacy sie na WAP 🙂

Mariusz Pisarczyk

Władał się jakiś błąd alpina ma podwójny VIN jeden seryjny drugi nabity przez alpine😉.Po za tym spoko fura za takie pieniądze.Jagodzie strasznie gul skacze przy każdym BMW nie wiem czym jest to spowodowane😎

yolo 67

34:26 kto zauważył samolot 🙂

Recent Posts

Wyślij Wiadomość

Jakub Wilk
Edytor

Dziękujemy za odwiedziny i mamy nadzieję że znaleźliśmy dla Państwa auto z importu.

IMPORT/EXPORT NA SAMOLOCIE - CHORY SPOSÓB - GTA ONLINE

IMPORT/EXPORT NA SAMOLOCIE - CHORY SPOSÓB - GTA ONLINE

admin
4 stycznia, 2022
DONATE(Przeczytam twoj donate w poniedzialkowym odcinku „PYTANKA”): https://tipanddonation.com/plbachuspl-4463 —————————————————- Instagram: https://www.instagram.com/to_ja_bachus/ —————————————————- ZAPRASZAM NA DISCORDA: https://discord.gg/VjSBP9K —————————————– #gtaonline...
Wielokrotnie nagradzany, rodzinny salon sprzedaży nowych i używanych pojazdów w kilku lokalizacjach w całej Warszawie. Gwarancja najniższej ceny i najlepszej obsługi klienta.
Copyright Auta Importowane © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dodaj się do naszej bazy! Wyślemy tobie nowe samochody które właśnie importowaliśmy z USA. No Yes