Czy warto kupić anglika? #MOTODORADCA
Czy warto kupić anglika? #MOTODORADCA

Czy warto kupić anglika? #MOTODORADCA



Więcej na stronie : http://bit.ly/PrzelewyEasySend

Czy warto kupić anglika? Czy przekładać kierownicę, czy zostawić ją po prawej stronie? Jak zapłacić za samochód?

Materiał powstał we współpracy z EasySend
– darmowe przelewy z Polski do UK bez konta walutowego
– pieniądze nawet w 1h na koncie, brak ukrytych opłat

FACEBOOK : https://www.facebook.com/youtubemotodoradca/
INSTAGRAM : https://www.instagram.com/motodoradca/

Wszelkie pytania związane z poradami, zakupem auta i eksploatacją proszę kierować w komentarzach pod filmem, w polu dyskusja, czy też w grupie „moto doradcy”, w innych kwestiach wspolpraca@motodoradca.tv

Importowane z Youtube

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Uwagi (47)

Zakręcony

Licznik w milach ale mozna wsadzic licznik zwykly

Retdett_ PLayer

Jak dla mnie to samochód z kierownicą po prawej stronie ma pewne plusy, np. skrzynia biegów po lewej stronie jest dla mnie wygodniejsza (jestem leworęczny), samochody jak mówiłeś są lepiej serwisowane. Ale minusem jest niewygoda wyprzedzania w Polsce modelem z UK/Japoni, bo wtedy istnieje większe ryzyko kolizji, Pozdrawiam

Rafal Goleniewski

zgadzam sie z blackwhite TV, lokalne drogi, tragedia

Tomasz Kulpa

Jakie idzie do urzedu???  Sprzedajacy w UK wypelnia na internecie dane z dowodu i dane nowego wlasciciela. Automat z Urzedu wysyla emaila ze przyjal zmiane wlasciciela a nowemu wysyla emailua lub text (moge sie mylic) ze do tygodnia otrzyma nowy dowod rejestracyjny  (V5) poczta.

Emil Londyn

Pracuje w Londynie od kilku lat . Wiem prawie wszystko na temat tych aut tu , dodam ze pracuje w mercedes-benz . Auta sa o wiele tansze i 90% tych aut jest w b. Dobrej kondycji niz te w PL. Tu tez sie serwisuje auta a nie robi u Pana Juzka w garazu jak wroci po pracy z zaklau mechanicznego jakiegos prywaciaza . Bardzo duzo ludzi tez nie zna wartosci aut i sprzedaja je po cenie ktora im sie zaproponuje. W ten sposob kupilismy juz wiele aut . Srednio auto po 2000 roku do 2010r. Mozna tu kupic 10.000tys . Max 15.000 taniej . Pozdrawiam

Best Protect

Troche lepsze niz w polsce, ale nie ma szalu serio

Darek Szparek

Cena nie może być „tańsza”, cena może być niższa 😉

Ulhtion

Lepsze serwisowanie? Lepsze drogi? 😀 Dobry żart. A przebiegi.. są właśnie niższe. Niestety Waldku jako mieszkaniec UK, muszę powiedzieć, że w tej materii masz jakieś informacje słabe. Auta faktycznie tańsze, a porównując do siły nabywczej to wręcz bardzo tanie.

A MOTy… jak w Polsce – od diabła ludzi robi je nawet nie podjeżdżając na stację diagnostyczną. Choć zwykle chodzi o diesle i emisję co2, bo zwykle przez to nie przechodzą jak już.
Na pewno rdza tu nie szaleje na autach- bo nie ma zim, więc nie ma soli.

Urban Wojnowski

Jedynie lampy trzeba wymieniać przednie nic wiecej

No Me Gusta

V5c znajduje sie w LogBooku

martinez7711

powinna byc zabroniona rejestracja auta w polsce z kierownica po prawej stronie

Kuklok90

Ja ostatnio kupiłem Audi a6 aytomat, quattro, avant z 2011, 50.500 mil za 7.400£ bardzo fajna cena

Kuklok90

Troszkę się myślisz 😉w Anglii nie jesteś właścicielem żadnego auta, nawet kupionego prosto z salonu, na każdym kwicie jest napisane że właścicielem auta jest Królowa Brytyjska 🤣🤣🤣

Adrian B

Mercedes E ? Porshe cayenne ?

Marek Bęben

logbook i v5c to to samo

GromekEssex

A jak to wygląda sprowadzonego na części na lawecie

Kris KRAKÓW

kolega ciągnie angole co 2 tygodnie większość idzie na części albo na przekładki, nawet się sprzedają

Fabian pachołek

Ja to węzłem metodę 1 kupuję delice

3 Suw

Ile kosztuje przekladka w subaru

Ryszard Szmyt

"Ceny samochodów SPADAJOM" – Naprawdę?

Ad Kus

Logbook sie wysyla do DVLA SWANSEA a nie chodzi gdzieś z nim żeby przerejestrowac.

MS Garage

Po pierwsze ; anglicy nie dbają o auta i nie serwisują .
Po drugie; numery rejestracyjne są zamazane ze względów bezbieczeństwa , żeby potencjalny oszust nie namierzył adresu sprzedawcy.
Po trzecie po numerach rej nie dowiemy się czy było auto serwisowane i jak.
Po czwarte; anglik nie spisze z nami umowy sprzedaży a tym bardziej po polsku.
Po piąte; tu w UK też cofają liczniki. Przeważnie w autach do trzech lat bo pierweszy przegląd techniczny jest po 3latach i zaczyna sie chistoia przeglądów z danymi przebiegu

R@B@RB@R

Żyje na dwa kraje, Polska i UK i powiem tyle. Kupiłem przez cały okres w UK prawie 10 samochodów. Mowa o autach tanich. Najdroższe jakie tutaj miałem to 1500 funtów. Dwa były w złym stanie, ale takie miały być. Pozostałe podczas zakupu brałem dosłownie w ciemno. Sprawdzałem tylko w internecie co tam na przeglądach było i tyle. W internecie na stronie rządowej wpisujesz blachy i masz każdy przegląd od początku istnienia auta oraz co wyszło na przeglądzie. Na miejscu sprawdzanie auta trwało 2 minuty i odjeżdżałem. Nigdy nie zaliczyłem żadnej wpadki. Raz nawet kupiłem auto w taki sposób, że przelałem człowiekowi pieniądze i wysłałem lawete, bo nie chciało mi się jechać 200km po samochód. Oczywiście brak wpadki, auto sprawne. Przebiegi może i większe, ale w 99% przypadków nie są kręcone. Teraz mam małego hjundaja na dojazdy do pracy za 400funtów. Poszedłem po niego pieszo, bo był w tym samym miasteczku. Na przeglądzie w internecie nie było żadnych zastrzeżeń. Nie otwierałem nawet mastki. Zapłaciłem i odjechałem z kwitkiem.W Polsce też jeżdże anglikiem. O żadnych samochodach z Niemiec nie mam zamiaru słuchać i nigdy nie kupie auta z Niemiec. Do końca życia mam zamiar mieć angliki, bo tutaj mnie nikt nie oszuka podczas zakupu. Ostatni raz większy problem z autem miałem jakieś 10 lat temu i nie był to anglik, tylko gówno z Niemiec.

C63s

Jest to kompletną bzdurą że auta w uk są lepiej serwisowane,otóż nie nie są,Anglicy jak i Szkoci w ogóle nie dbają oto…..taka jest prawda

Victor Goldman

Dzięki za materiał. Jak ktoś chce ubezpieczyć Anglika w Polsce warto wziąść pod uwagę że jest to nawet 3
razy większa kwota niż za krajowe auto.

Titos

Angliki są nieporównywalnie lepiej technicznie utrzymane nawet w porównaniu z autami sprowadzinymi z DE czy F nie mówię o starych anglotrupach tylko na czesci. Auta po większych kolozjach ida czesci… nikt nie bawi się w garażową blacharke… mało kto cofa liczniki… jakość paliwa jest doskonałą… jakosc dróg jest dobra (Z wyłączeniem wiejskich). Z moich doświadczeń 6 czy 7,8,9 latki są w fantastycznym stanie za niezle pieniądze. PIENIĄDZE to słowo klucz!!! .. 10 czy 20 tyś zl różnicy między anglikiem a Europejska wersja moze byc duzo albo malo… kazdy samu musi sobie przeliczyć. A kierownica … coś za cos… Nie jestem Sebastianem Vettelem albo Kubica aby zamykać licznik na kazdej drodze. Pozdrawiam CU at A4

Piotr Czaplinski

Nie za bardzo rozumiem po co spisywać umowę kupna sprzedaży w UK i wątpię by jakiś Anglik chciał się w to bawić. Z tego co mi wiadomo (jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi) jeśli dostaniemy już nowy v5c z naszymi danymi jest tam sekcja dotycząca eksportu auta i ją trzeba wypełnić, oderwać tą część i wysłać do DVLA – tego samego urzędu co po zakupie auta wysyła sprzedający. Resztę V5C zachować bo to ona będzie niezbędna do rejestracji auta w innym kraju.

7210690

Samochody z UK sa duzo lepiej serwisowane niz w Polsce czy Niemczech, nie kombinuja z przebiegiem czy stanem technicznym auta no i sa duuuuuzo tansze. A wyprzedzanie na drogach lokalnych ….? Nie polecam z kazdym autem.

Dj Art Events Obsługa muzyczna

Witam serdecznie,mam do Pana pytanie czy jest Pan w posiadaniu wiedzy o możliwość zmiany technicznej czyli przełożenia kierownicy na lewą stronę w samochodzie który został zarejestrowany w Polsce jako Anglik?Czy działa to tylko w jedną stronę czyli zarejestrowany anglik nie może zostać poddany zmianie technicznej(przekładka)

Z góry dziękuję za odpowiedź z poważaniem Artur Flisikowski 🙂

The Mechanic

Mówisz ze auta z UK maja większe przebiegi… z tym się nie zgodzę, bo sprawa wyglada tak, w UK auto powyżej 150 tys mil to już ciężko sprzedać, to się już liczy jako high mileage, wiec takie auta są za bezcen sprzedawane m.in. na eksport. Ale to tez nie znaczy ze się nie cofa przebiegu, znam naprawdę „ciekawe” historie z tym związane. Pierwsze 3 lata po zakupie auta nowego nie obowiązane MOT (przegląd) i nie jedno auto w ciągu tego okresu tyle mil naklepie co później pezez cały okres użytkowania. Wiec tu jest pole do popisu cofaczom. Niestety tak to wyglada.

Mariusz O

to powinno byc zakazne w PL

Grzegorz Wysocki

W Niemczech ceny samochodów z kierownicą po prawej stronie są takie same potrafią być nawet droższe nie ma to różnicy tam jest inny rynek no i autostrady cała sieć.

Kamil Bińczycki

Lt najlepsze!!

R@B@RB@R

Motodoradca nie ma pojęcia o życiu w UK 😀

R@B@RB@R

Jeżdżę anglikami od ponad roku. Polecam każdemu. Trzeba mieć pojęcie o jeździe i tyle.

pajak541

Licznik jest wyskalowany w milach i kilometrach , a elektroniczne maja opcje. Czesto to samo dotyczy pokladowki – zmieniasz jednostki.
Nadaja sie do jazdy wszedzie – problem moze byc z wyprzedaniem na pojedynczej nitce bez pasazera.
Pozdrawiam.

ЧЕРНЫЙ - БЕЛЫЙ 'КАВКАЗ'

Dzien dobry wszystkim czy moze podpowie mi ktos dobrego majstra do przerobienia na lewo w warszawie ? Dziękuje

Kamil Bińczycki

Z Anglii to tylko Mercedes i BMW.

Damian Geef

Wysokie przebiegi aut z UK? Jeżeli samochód 100tys mil ciężko go sprzedać, bo mało kto chce auto z tak dużym przebiegiem, w polsce 180tys km to rarytas, nówka sztuka, także głupot nie gadaj.

VirussPL

Jak czytam te komentarze o "lusterkach peryskopowych" czy o jakichś kamerach, zeby moc jechac po zlej stronie samochodu to mnie mdli. Tak samo mnie mdli jak pomyślę, ze z jednej strony zróbmy ograniczenia, mamy drogi smierci, niebezpiecznie jak w klatce z lwami, ograniczmy prędkość do 25 km/h, zalozmy kazdemu chipa w aucie niech nas sledzi i sam wysyła mandaty najlepiej, ale z drugiej strony, pozwolić kolesiowi jechac po prawej stronie auta gdzie nia ma prawa nic widzieć, dac mu biale tablice zeby inni tez nie spodziewali sie, ze tamten jedzie praktycznie na slepo, to juz spoko, to niebezpieczne nie jest… Wg mnie jak jest ruch prawostronny, to powinno sie siedzieć po lewej stronie auta. Wynaturzenia powinny byc dopuszczone do ruchu awaryjnie i byc oznaczone, zeby kazdy wiedzial czego moze sie spodziewac. Ale przepisow u nas normalni ludzie chyba nie ustalaja

Wojciech Rachwal

Atak z wiekszej odleglosci

marek Sz

Gdzie mają lepsze drogi?

B0sU

Przekładka z nissana skyline r34 z prawej na lewą z tego co wiem kosztuje 40k więc nie wiem czy warto

Ed Wood

przede wszystkim to tamte przebiegi są realne a nie jak u nas x2, x4 … w UK nie ma szans na kręcenie liczników, bo tam po prostu przebieg wpisywany jest co roku w MOT i to od zawsze, Proste rozwiązanie na które polskie urzędnicze gestapo wpadło dopiero po prawie 30 latach obalenia komunizmu. Dziwne? nie aż tak bardzo, raczej typowe w tym kraju

sławomir czerniak

Zapomniałeś o wycieraczkach

christopher mura

Male sprostowanie,Nikt w UK nie chodzi do urzedow.Wszystko wysylane jest poczta.Nie okradaja tam za przerejestrowanie ani za tablice bo auto zawsze ma te same tablice co dostalo w momencie wyprodukowania.Nie placi sie zlodziejskiej oplaty "od wzbogacenia" zwanej podatkiem od czynnosci prawnych.UK to cywilizowany kraj i nie jest pod okupacja eskimoska.Jest jeden urzad w Swensa na cala UK ktory zalatwia prawo jazdy i przerejstrowanie auta na nowego wlascicela i wyrejstrowanie z poprzedniego.A u nas co miasto banda urzednikow darmozjadow.Dlatego PL to biedny kraj.Kradnie sie jednym pieniadze by dac drugim w formie 500plus lub emerytury.A przeciez mozna dac wszystkim troche wiecej pieniedzy i nie okradac ich.Tyle ze to za pieniadze jednych kupuje sie glosy i w rzadzie i sejmie sami okupancji z narodu eskimosow.

Kaziemierz Bis

Nie mogę znaleźć kanału Raula czy to coś takiego, a wiem ze dobrze współpracujecie
Interesują mnie sprawy kontroli radarowej ,poprzez tzw suszarki ,każdego typu ??
Po pierwsze jaki jest błąd pomiaru ,poprzez pomiar ręczny, może nastąpić wachniecie ręki i inne nieraz niezawinione ruchy
2 sprawa
Sprawa legalizacji /kontroli/ danej suszarki ,jestem po przeszkoleniu diagnosty ,choć to było dość dawno i część wykładów mieliśmy nawet z głowy szefem kontroli NIK ,który uświadamiał nas ze podczas kontroli radarem ,kontrolujacy /dawniej chłopcy radarowcy / musial okazać świadectwo legalizacji danej suszarki ,choc były również takie ustawiane na lapkach ,gdzieś za drzewem ,lub za płotem, ale nie robiły jeszcze pamiątek wyrazu maski właściciela poloneza ,126 czy 125 ,to za parę set metrów stal kasjer i towarzyszu wiecie lub nie ale towarzyszu jechaliście trochę na bakier z bibia kodeksu drogowego i należy się od Was rekompensata dla narodu wiecie
Dyskusja trwała do momentu ,gdy nie padło pytanie o okazanie na MIEJSCU świadectwa legalizacji danego radaru ,zaznaczam że szef NIK który miał z nami wykłady kazal nam zapisać w notatkach ze ważność takiej legalizacji jest ważna tylko 3 Miesiące,ze względu na to ze jest to urządzenie często przemieszczane i to może spowodować jego uszkodzenie ,a co za tym idzie wykonywać zle pomiary ,nierzetelne ,fałszywe
Dlatego mam gorące pytanie odnośnie ważności legalizacji tych urządzeń/okresu badań/ zarówno stacjonarnych ,jak w szczególności przenośnych radarów i zamontowanych w szpiclowskich samochodach, czasami podpuszczajacych do szybszej jazdy jadąc na zderzaku tylnym /najczęściej kierowcy z nie polskimi blachami /
Gdy dawni kontrolerzy nie chcieli okazać takiego papieru to natym kończyła się kontrola funkcjonariuszy ,chyba ze byl bardzo nadgorliwym, to wten czas żądało się kontaktu z szefem komisariatu danych kontrolujących i często to kończyło spór i kontrolę
Jeżeli można prosić o taka informacje na te tematy ,to byłbym bardzo wdzięczny, a zarazem wielu kierowców JEZDZACYCH zgodnie z przepisami kd ,bo wiele ludzi ,albo się boi zapytać o to świadectwo, albo o tym nie ma zielonego pojęcia i placi chojna daninę na najbardziej dyskryminowana pod względem finansowym w czasie pandemi mafie watykanska polskiego wydania ,na czele z goclawskim,przecież państwo nie zrekopesowalo im startz powodu pandemi ,a najszybciej to odrobić na posiadaczach samochodów, szybko i bez dyskusji

Recent Posts

Wyślij Wiadomość

Jakub Wilk
Edytor

Dziękujemy za odwiedziny i mamy nadzieję że znaleźliśmy dla Państwa auto z importu.

IMPORT/EXPORT NA SAMOLOCIE - CHORY SPOSÓB - GTA ONLINE

IMPORT/EXPORT NA SAMOLOCIE - CHORY SPOSÓB - GTA ONLINE

admin
4 stycznia, 2022
DONATE(Przeczytam twoj donate w poniedzialkowym odcinku „PYTANKA”): https://tipanddonation.com/plbachuspl-4463 —————————————————- Instagram: https://www.instagram.com/to_ja_bachus/ —————————————————- ZAPRASZAM NA DISCORDA: https://discord.gg/VjSBP9K —————————————– #gtaonline...
Wielokrotnie nagradzany, rodzinny salon sprzedaży nowych i używanych pojazdów w kilku lokalizacjach w całej Warszawie. Gwarancja najniższej ceny i najlepszej obsługi klienta.
Copyright Auta Importowane © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dodaj się do naszej bazy! Wyślemy tobie nowe samochody które właśnie importowaliśmy z USA. No Yes