Forza Horizon 5 – NAJSZYBSZY sposób na Kasę i auta!

Forza Horizon 5 – NAJSZYBSZY sposób na Kasę i auta!

25 grudnia, 2021
44 komentarze
Samochody

Importowane z Youtube

Add comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Comments (44)

Damian Przychodzeń

Dziękuję już wszystko rozumiem.Bardzo klarowny poradnik leci łapa w górę i subik

sebooooMT2

Dlaczego nie mogę za spiny sprzedawać samochodów jak mi wylecą wie ktoś?

Paweł Woźniak

Lepasza autostrada i ogień

Mermen

Przecież ta gra będzie tak długo w Game Passie jak FH4 🤷🏼‍♂️

Filip Koy

jak zbierać te losowania??? ja jak kupuje je w perkach to otwierają się od razu.

Polski Ananas

Ja za parę dni będę miał forze horizon 5 i już się nie umiem doczekać

mati zdrój

Ja latam w małych laskach buggy z bonusem do destrukcji

Roki _5

Yoij720 nagrał do ty poradnik jest troszeczkę lepszy to możesz zobaczyć

kamil nieznane

wczoraj gralem pierwszy raz ledwo godzine i z super loswania wpadla mi agera rs

TMBL WWA

Najlepsze sposoby na zarobek :
własny tor (najlepiej przez autostradę , bez cp ) z najcięższymi botami
masowe nabijacie pkt umiejętności na początek do 1 mln pkt (sporo spinów i poziomów )
perki w autach wiadomo

Daniel Daniel

We wszystkich horizon jest tak samo

derhi pl

mordko ja w fh3 tam były pola drzew co niszczyc można i ja tam własnie to robiłem

Michał Kowalczyk

Cholibka ale bym se ograł tą gierę

mech arena pl

Ja w Forza horizon 3 brałem bugatti i zamówiłem po jakis łakach a czasami miałem nawet 2 mln punktow

Maciej Pietrzyk

Doskonały sposób na zniszczenie wrażeń z gry.

KWIATLOTOSU

Kiedy eliminator z fh5?

KWIATLOTOSU

Ja rozumiem ale po co komu to?

marek wasiak

lucek przezywasz jak bys orgazmu dostawał

Antoni Łodziński

NA CZY GRAŁEŚ TERAZ? XBOX S X CZY PC? ODPOWIEDZ PLS

Tomek Bukoski

Lepiej grać na 4k i 30fps czy 1080p i 60fps na xbox series x?

siema tu hubi

To wygląda jak 3😂

Seruszek

Bardzo ciesze się że jutro będe inatalowac forza haorizon 5 już sie nie moge doczekać się

Florek TV

Jeżeli ktoś chce zarobić i poziom i jakaś kasę a także samochody zdobyć to polecam grać w eliminatora ja od początku swojej krótkiej przygody z FH4 cała kasę i samochody zdobyłem po eliminatorze

Przemek Wachowiec

Kup wersje premium 😀 a szybko się dorobisz 😀

Kriszt M

sprzedam perka.

Błażej Tyl

jesteś testerem czy jak? jak uzyskałeś grę przed premierą?

kartofelek

Ja kupiłem forze horizon 5 na steam a tam patrzę już po zakupie data wydania 9 listopada(⊙ˍ⊙)

Marecki Łukasiewicz

Na jakiej jeździsz kierownicy

Ewa Jakobsche

Lucek zajebiste auto

Pawodusz

Ja 4 dni przed premierą mogłem

GizioHD

to odkryłeś

Old Fox

Lucek mam ważne pytanie czy myślisz że po premierze Forza horizon 5 będzie tańsza i w cenie forzy horizon 4 (214zł) czy zostanie ta cena około 250zł? Ważne pytanie bo planuje kupno i nie wiem czy warto czekać czy nie

NikoLajzer

Dlaaczego możesz juz grac ? Czy to dlatego że zakupiłeś wersję premium ?

Rob3N

Czy będą do kupienia domy dla gracza jak to było w FH4?

ostry motyl

To co lucek kiedy forza horizon 6

Johnny Bravo

Jeszcze gry nie ma ale juz poradnik jak zostac milionerem.

Alan Pawlak

Da jsię kupić forze 5

Mateusz Bielkun2k20

Ja w taki sposób nabijaelm expa kuzynom w fh2 na polach z winoroślami, tam były takie krzaczki, kawałek dalej drzewa do zniszczenia i fajnie było, exp szybko szedl

Jadymy Przez Świat

A czm masz rejestrację the dark

Avepieczar Eq

sprawdź jeep srt

Bartłomiej Budzisz

Została rejestracja z nowego kanału 😀

Krystian_Kudła_ Staszek

Ja w forzie 4 farmilem sobie punkty na plaży przy zamku za 10 milionów

kuba 2115

mam pytanie ta gre mozna kupic juz lub czy mozna wziasc na testy.

xx misiek xx

Mój sposob w horizon 4 to była rx 7 i wio 200 x 5