Jak Niemcy oszukują Polaków na autach?

Jak Niemcy oszukują Polaków na autach?

13 grudnia, 2021
48 komentarzy
Samochody



Auta-z-Niemiec.com: tel. 781 969 747
Montaż wideo: tel. 533 313 411

Importowane z Youtube

Add comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Comments (48)

Łuki EM

W Polsce też działa taki konkretny gość. Zmienia lokalizację raz jest w Legnicy, raz we Wrocławiu kolejnym razem jest w Polkowicach. Kiedyś dzwoniłem w sprawie t-rock konieczna była zaliczka i wtedy auto będzie zarezerwowane i bedzie czekać np.do weekendu . Te same zdjęcia co były w ogłoszeniu zostały wysłane na WhatsApp z zupełnie innego nr telefonu… Po godzinie auto nie aktualne.

Andrzej Boss

🤣

Andrzej Boss

Etam czy tu kupisz czy zagranicą jeden wał a zewnętrznie to niesprawdzisz później wszystko wychodzi jak się jeździ Używanego igły niekupi Chyba że z Salonu😃

Tomasz Nowak

Szacun za film. Jest jeszcze metoda na szowinistę . ja nie kupiłbym od Turka , Ruskiego Polaka , Wschodniego oraz od niemca w średnim wieku, by się nie nasłuchać mędzenia mend jak Pan musi . Proste. Auta kupować z firm , dużych z możliwością gwarancji. Inaczej będziemy zawsze oszukani.

Marian Rydzyk

Wszystko ok tylko gdzie ten oszust niby ma zarabiać ? Sam miałem taka sytuacje i po za straconym moim czasem nic oszust nie zyskał.

el espectador

Bardzo dobry film i informacje. Bardzo trafne też opisy emocjonalnych reakcji polskich klientów. Polacy mają znacznie większą niż inne nacje skłonność do, czasem bardzo silnych, emocji

Marek Janczewski

Tylko skończony debil może wpłacić obcemu pieniądze, jeszcze widząc nieprawdopodobną cenę-chciwość przesłania rozsądek.

Wektor WG

Niemcy mają kiepskie zabezpieczenia IT. Kiedyś pracowałem w Niemieckim koncernie. Jakie było moje zdziwienie kiedy admin od E-maila powiedział że logowanie do serwerem SMTP nie wymaga hasła…..

M.

Super material.
Ale niestety pokazuje rowniez ludzka naiwnosc a w zasadzie cwaniactwo-cebulowe typu:
"o kurła jak tanio, hehe zaoszczedze kupe siana a somsiady beda zazdroscic"….
A z reszta nie szkoda mi ludzi ktorzy nabieraja sie na 2-3 razy tansze auta od cen rynkowych, no sorry bez obrazy ale na takie walki nabieraja sie chyba tylko totalne nieogary bez fantazji i inteligencji chyba – nie chce nikogo urazic ale niestety tak to wyglada.

Kris Bjj

Wprowadzenie jak programie 997 🙂

Szczepan Harasimowicz

Maine SUBE 😉 a tak poważnie to jest przekręt jak na sprzedaż słynnej gitary na OLX , kto oglądał , to wie ,
dzięki za temat , okazuje się że przy autkach też trzeba uważać i to bardzo , Pozdrawiam

Michał Anioł

Jakie ciężkie czasy Co ty pierdolisz

Marcin Lew

Ja tam kupuję od lat w Niemczech auta za 300€ i sprzedaje w Polsce za 16000 – 20000 tyś
Pozdrawiam potencjalnych klientów 👍

Grzegorz

ŚWIETNY MATERIAŁ, BARDZO RZADKO OGLĄDAM TAKIE FILMIKI BO AUTO MAM I NE ZAMIERZAM ZMIENIAĆ ALE GRATULUJĘ PANU POMYSŁU. TRZEBA OSTRZEGAĆ LUDZI PRZED TAKIMI CWANIAKAMI Z PKS-U 😁 EHHH… MI TO SIĘ NÓŻ W KIESZENI OTWIERA NA TAKICH CWANIAKÓW. ŻYCZĘ PANU DUŻO ZDROWIA I CZEKAM NA INNE MATERIAŁY. WŁĄCZAM SUBSKRYPCJĘ. A TAK NA MARGINESIE TEN BARACK OBAMA TO REWELKA 😂😂😂😂😂😂😂

Bobby Jan Kenoby

Nigeryjski przekręt najbardziej rozpowszechnione oszustwo na swiecie

Grzes Geo

Często się z takimi ogłoszeniami spotykam. Kończą rozmowę jeśli chcę przyjechać i na miejscu zapłacić. Wtedy zaczynają się problemy z komunikacją i możliwościami jego obejrzenia… Generalnie zawsze chcą jakiejś wpłaty w różny sposób i różnej wysokości aby tylko coś wyciągnąć…

Stan Minz

Jak w ogłoszeniu podany jest kontakt przez Whatsapp to wiadomo ,że to przypał

Lukas Antczak

Rzecz w tym ze w Niemczech nie ma promocji. Za dobre auto trzeba zaplacic. Tylko u nieuczciwych sprzedawcow na ilosc tzw….typu idz pod plot tam stoi sa promocje…..

Retro Box

to jest oszustwo tylko na te 1000 euro rezerwacji.oglaszane sa popularne auta i zanizone ceny.przewaznie nie ma mozliwosci odbioru auta czy obejrzenia no i ludzie z ukrainy nabieraja sie jak znalazl.Koedys byla tego wersja oszustwa na" Marynarza"marynarz ma na sprzedaz samochod ale on jest teraz na statku,samochod czeka juz w porcie na wysylke.trzeba tylko oplacic jakies oplaty 500-1000 euro.kontakt tyllo mailowy to bankowe oszustwo.

emi. G

WITAM oszuści internetowi to bardzo inteligentny typ ludzi i są to osoby z całego świata… Ludzie pomimo że wiedzą o tkich oszustwach to i tak dają sie na nie nabrać ,za mało mówi sie o tym w mediach (mówie tu o mediach publiznych i tych ogólnodostępnych dla społeczeństwa).poza tym ludzi kusi cena,tak jak kolega z Kanału właśnie nam pokazał ,za furke wartą 22000euro zapłacić 6000euro to kurcze tak jakby w totka 6 trafić….właśnie takie filmiki jak ten powinny być rozpowszechniane to i może naiwność ludzka by sie pomniejszyła…. Jeżeli można udostępnic wasz filmik dajcie znać… pozdrawiam

Konrad

Dobry materiał

Ilias Mardakis

Była taka "fala" w roku 2009-10. Miałem podobną sytuację oglądając ford mondeo niby z Belgii. Sytuacja i rozmowa identyczna, aż do momentu kiedy pytałem czy oni przywiozą na lawetę samochód do Polski. Tam rozmowa się urwała i byłem już pewny ze to oszuści.

Sub Trader

Jeżeli ktokolwiek daje się nabrać na takie idiotyczne numery, to sam jest sobie winny. Spójrzmy prawdzie w oczy. Za swoją bezgraniczną głupotę trzeba płacić.
"Jezte Januszem i jusz tera kupie taniej"

BossingtonHill Forever

Zwracam wasza uwage na jeszcze jeden aspekt tego przekretu. Tu nie chodzi TYLKO o pieniadze z zaliczki. Oni kradna twoje dane osobowe, pomysl: Imie nazwisko, dokladny adres oraz kopia twojego paszportu czyli numer i seria paszportu wlacznie z data waznosci. Na twoje identity potem biora chwilowki u zaprzyjaznionych lewych brokerow kredytowych, zakladaja konta w banku i wyludzaja kindergeld benefity itd…

BossingtonHill Forever

Swietna robota, dobrze wylapane. Idac za ciosem jak juz jestes Barrack Obama to adres mogles mu podac Pensylvania 1600 .

Color of Road

Takie same oferty były na OtoMoto:-)

Alfred Raczynski

swietny film … czlowiek ciagle sie uczy …no i dodac trzeba ze ceny tych okazji to place samochodowe ibrahimow, allachow, jak kebaby tylko oni sie tym trudnia, niemiec oddaje swoje zmeczone auto a oni myja i pucuja .. niemiec sam kupuje tylko w salonie takze uzywki ale w salonie firmowym.

janusz niedzwiecki

Ja tam sie dziwie ludziom ktorzy kupuja cos czego nie widza wysylajac zaliczki.Juz kiedys opisywalem to .wiec tak w skrocie sprzedajacy mowi ze jest duze zainteresowanie wiec trzeba zarezerwowac- tak naprawde sprzedajacy ma w nosie komu sprzeda wazne zeby ktos dal wiecej .zaluzmy ze wplacilismy zaliczke i gosc jest pewny ze ty przyjedziesz po odbiór i trzyma to auto ale pojawi sie ktos inny kto da wiecej wiec mu go sprzeda a tobie powie przykro mi ale sprzedalem i odda zaliczke to wersja ze sprzedawca byl na tyle uczciwy ze oddal.A jesli sprzedawca mowi ze ma kilku chetnych bo to okazja to czemu nikt jeszcze go nie kupil -raptem wszyscy musza z bardzo daleka dojechac ze trzeba rezerwowac .Ale jak pisales polacy lubia byc dymani wiec ja bym nie robil takich materialow bo ci co mysla glowa nie dadza zaliczki a tych co lubia byc dymani zaden argument nie przekona.

Schweißer00

a jak ja ostrzegalem przed zare…przed poyebskim ze auta od memetow sciaga to nikt nic nie mowil. jesli auto jest kupione taniej niz w pl to wiadomo ze zle to wrozy bo niemiec za pol ceny na "plac" auta nie odda…

Grzegorz Zaradkiewicz

Jaki imbecyl rezerwuje auto wplacajac zaliczke..nie widzac auta….

Sebastian Denenfeld

Dzięki za wspaniałe ostrzeżenie!

ZnakOrła

Tak robia oszusci proponujac przywiezienie auta pod dom po wplaceniu kasy zaliczki …pisza np Whtsppem.Mialem tak dwa lata temu .

Fenix888 Reinkarnacja

Ja zawsze jak wpadam na Komis to cena przez pół 🙈🤩a Mohamedy tak śmiesznie się wtedy bulwersuja🙈🤩🙋‍♀️

cezzar

Fake ogłoszenia na mobile.de itp to temat znany od lat. Nic nowego. Ale warto przypominać i ostrzegać.

Zbigniew Wydra

Filmik dobry, ale tytuł typowo pisowski
"Jak Niemcy oszukują Polaków na autach?"

Marcin Hinc

Ostatnio gościu mi napisał, że cena dobra bo wraca do Turcji i rodzina chce kupić maszynę rolniczą i potrzebuje pieniędzy xd

Maniek Golosz

Święta prawda,świetny materiał👍tylko Najgorsze jest to że ludzie zbierają na wymarzone autko całe życie a na koniec dają się oszukać.. uważajcie więc co kupujecie,bo to są Wasze ciężko odłożone pieniądze.. pozdrawiam

Tomasson X

Ostatnie zdanie;prorok.

japan cars

standard: weekendowe włamania na konta dealerskie w DE, prywatne oferty na mobile ze zdjęciami z polskich ogłoszeń! Kiedyś nawet znalazłem ogłoszenie z moimi zdjęciami wykonanymi w PL

jaar kuczynski

Dzięki ekipie za ten i inne filmy. Świetna robota. Jeśli to możliwe to zgłoście to policji. Po numerze telefonu mogą dojść kto jest oszustem. Pozdrawiam

Tomasz Majewski

Najlepiej kupować w salonie i najlepiej nowe, 4 auta już tak kupiłem i nie miałem żadnych problemów, polecam i dziękuję, 😉

Teddy Jan

Uwazajcie, bo na mobile.de roi sie od oszustow. Sprzedaja auta ktorych nie maja. Zaliczki wymagaja!

Rafał Romanowski

dobry materiał , dziękuję za ostrzeżenie z końca filmu

Jacek Panek

Oszuści wysyłają również czeki / prawdziwe, które można niby zrealizować dopiero potem jak wpłaci się pieniądze za transport albo zaliczkę. Kiedyś żeby sprawdzić jak to działa prowadziłem grę prawie do końca. Facyt: nigeryjska mafia, bardzo niebezpieczna. Najgorsze jest to, ze jakiś naiwny jeleń się znajdzie. Niemców nabierają tak samo.
👋

Bogdan P

brawo dobra robota

Bogdan P

ja tez mialem taka korespondencje pan byl ze szwcji ale wszystko bylo tak samo

VotanLoad

Przypadkowo was znalazlem.Serdecznie pozdrawiam i dziekuje za ostrzegawczy filmik.

Kpt. Lego

U mnie była taka sytuacja: Znalazłem auto, które mnie interesowało. Cena dużo niższa niż na innych ogłoszeniach, przebieg również, stan ze zdjęć jak i z opisu – igła. Piszę do gościa (brak numeru kontaktowego) email, że jestem zainteresowany. Dostaje odpowiedź na następny dzień, że oczywiście samochód dostępny i jeśli wyślę wszystkie dane kontaktowe, włącznie z adresem a do tego kasiorkę na konto, auto zostanie dostarczone "pod drzwi" – oczywiście "sprzedający" zadeklarował się, że zapłaci za transport , powód – ze względu na Covid, wraca do ojczyzny ( w tym przypadku, była to pani – hiszpanka, wysłali nawet zdjęcie kobiety, trzymającej w ręce swój dokument tożsamości ) i musi się szybko pozbyć auta. W ogłoszeniu było, że miejsce postoju auta: Linz – Austria. Zacząłem się uważniej przyglądać zdjęciom z ogłoszenia… Na jednym z Nich, widniało logo jakiejś firmy i napis, zacząłem szukać w google… I znalazłem. Było to zdjęcie samochodu z pewnego auto-komisu w Płońsku w Polsce.

Sytuacja dokładnie taka sama jak opisujecie w tym materiale.
Pozdrawiam.