
Dzień dobry
ten program powstaje dzięki:
https://prodig-tech.pl https://optif.pl https://zabezpiecz-auto.pl https://autodna.pl
oraz wsparciu internautów za pośrednictwem
https://www.patronite.pl/motodziennik
Intro – Kuba Duda
https://www.youtube.com/channel/UCiZAECoBQLMZUVW0o9Krh0A
Okazja tygodnia
Dacia Logan Cup
https://bit.ly/3oP2YtK
BMW 318i
https://bit.ly/3pSzB9h
Renault Megane
https://bit.ly/3rXWdbb
Cinquecento
https://bit.ly/30nhqzZ
Seicento
https://bit.ly/3DS6isD
Volvo 940
https://bit.ly/3IJ6UUR
Nowości aktualności
Czy jeśli ktoś tę przesiadkę na elektryczność w końcu przeliczy porządnie, to czy rządzący zmienią zdanie? Czy może już zmienili, kurs na wodór przy okazji obierając? Szef koncernu Stellantis narzeka na Unię Europejską i elektryfikację przymusową, jednocześnie… Peugeot od 2030 będzie wyłącznie elektryczny. Toyota nie miała do tej pory auta elektrycznego (oprócz Lexusa ux) – ale niedługo się to zmieni, oto Toyota Bz4x. Czyli UX. Model GT86 będzie dostępny w Europie, super. Ale jedynie przez dwa lata. Renault Kadjar przechodzi do przeszłości (łącznie z nazwą). Toyota Yaris przebrana za Mazdę 2 i na odwrót. Jeep Wrangler wyłącznie z PHEV, w wersji o 100 tysięcy droższej.
Sprawdzamy przed zakupem
BMW 7 (e65)
Partnerem działu jest firma Prodig Tech
https://www.prodig-tech.pl/
oraz firma AutoDNA
https://www.autodna.pl/la/yt/motodziennik
klikając w powyższy link, widzowie motodziennika otrzymują 20 procent rabatu na wygenerowane raporty.
Uwaga: Kod 20% nalicza się automatycznie po wybraniu powyższego linku, czyli:
https://www.autodna.pl/la/yt/motodziennik
Regulamin kodów rabatowych:
https://www.autodna.pl/regulamin-kodow-rabatowych
Kody rabatowe ważne są do 31 grudnia 2021 r.
dziękujemy pozdrawiamy!
Importowane z Youtube
A od kiedy marki produkujące samochody ciężarowe przejdą tylko na elektryki? 🙂
34k za meganke w jakims gownianym silniku, ja ostatnio za 37.5k kupilem rsa z 2010 roku
Ale się na koniec uśmiałem, wystarczy włożyć 30 tys i jeszcze trochę pojeździ 😀 Dobre :):):)
Szanuję Pana Jacka za to że
jest jednym z ostatnich , prawdziwych motoryzacyjnych dziennikarzy. Wkurzają mnie klakierzy , skaczący jak im karzą wokół elektrycznych pseudosamochodów.
JPD, głupki wszystko łykną i "zielone auta elektryczne" i ten "zielony wodór". Brak wiedzy i mamy co mamy. Czemu nikt nie zastanawia się że tania i bezemisyjna produkcja wodoru jest nie możliwa, ba, nawet szkodliwa dla ekologii przy obecnych technologiach? A Bruksel już ma rękę w nocniku na tyle że klęczy przed Rosją i ciągnie za sobą pozostałe kraje.
Kiedy ktoś głośno powie, że celem obecnych zmian w motoryzacji jest zmiejszenie produkcji. Samochody będą droższe i trudniej dostępne. Taka jest koncepcja przyszłości wg obecnych unijnych decydentów. Samochody elektryczne są prostsze w produkcji wiec nie będzie potrzeba tylu części, których tak dużo produkujemy w Polsce. Niemcy na tej operacji zarobią jeszcze więcej niż obecnie a my no cóż dziękujemy do widzenia. Głównym celem unijnej polityki ekologicznej jest ograniczenie produkcji oraz podniesienie stopnia zaawansowania tejże produkcji aby nie była ona możliwa bez technologii których właścicielami są duże Niemiecki i Francuskie firmy.
Polecam przeczytać wypowiedź pana Kazimierza Grajcarka pod tytułem dzisiejsze działania dotyczące ochrony środowiska nie mają nic wspólnego z realną ochroną środowiska,a także artykuł pod tytułem Cejrowski demaskuje prawdę o e transporcie.
No ładnie Kuba przygrał, ale ta pochwała to jak reklamy z dziennikarzami, że auta takie fajne, niezawodne, itd… :DD
Kwota 30 tys. zł przy tym BMW wcale nie była rzucona „od czapy". To faktycznie może/będzie tylko kosztować lub więcej.
Dziękujemy za odwiedziny i mamy nadzieję że znaleźliśmy dla Państwa auto z importu.