NAJWIĘKSZE AUTA Z USA + CENY SAMOCHODÓW!

NAJWIĘKSZE AUTA Z USA + CENY SAMOCHODÓW!

17 grudnia, 2021
30 komentarzy
Samochody



Zastanawiałeś się może, jakie są największe samochody z USA? No to dzisiaj się dowiesz! Chłopaki postanowili wam pokazać kilka licytacji, które pokazują największe auta z USA. Dodatkowo omawiają cenę tych samochodów! Zapraszamy do oglądania!

👍🏻 Subskrybuj kanał!
https://goo.gl/2p2ofj
————
🚘 Chcesz kupić auto z USA? 🚘
📱 Dzwoń: 509-420-000
💻 Napisz: autazusa@autodiscover.pl
📲 INSTAGRAM Autodiscover: https://www.instagram.com/autodiscoverusa/
📲 INSTAGRAM Adama: https://www.instagram.com/adam_globalmotors/
🤝 Współpraca: biuro@autodiscover.pl
👍🏻 Subskrybuj kanał: https://goo.gl/2p2ofj
————
Wbijacie na nasze konta Instagram! Tam możecie zobaczyć co się dzieje u nas jak nie nagrywamy albo relacje z nagrywania nowych odcinków dla Was:
📲 https://www.instagram.com/adam_globalmotors/
————
🤝 Współpraca: wspolpraca@autodiscover.pl

#ford #f150 #usa #copart #iaai #usa #auta

Importowane z Youtube

Add comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Comments (30)

AutoDiscover

1️⃣ Jak zawsze zapraszamy do polubienia filmu, udostępniania, wyrażania opinii oraz na naszego Facebooka, tam wszystkie ostatnie zakupy i licytacje:

👉 https://www.facebook.com/AutoDiscoverUSA/

2️⃣ Zapraszamy do naszej AutoDiscover’owej grupy na FB:

👉 https://www.facebook.com/groups/AutoDiscoverUSA

👉 Chcemy zebrać wszystko to co dotyczy tematu importu aut z USA, czyli licytacje/okazje/porady/przeróbki oraz weryfikacje VIN w jednym miejscu. Jeśli nie macie czasu importować auta tylko szukacie czegoś na miejscu to pomożemy sprawdzić czy auto wyglądało tak jak twierdzi sprzedawca.

bo ber

👍😎🚗👌😍

WCWNigga

"NAJWIĘKSZE AUTA Z USA " no to jako pierwszy z Kanady xD

Sebastian Sebastianowicz

miałem jeden samochód z Kanady i NIGDY więcej, części do niego ani z USA ani z EU tylko z Kanady : tanio kupiłem ale potem koszty utrzymania i reperacji to był DRAMAT !

swital

Ja mam zderzak na górze, a na dole grill – Volvo 480

antyrydzokaczka

Za suchara leci w waszym kierunku wirtualny 🍅🤣

Marcin Plich

💪👍😈

KannX

Jeszcze kilka lat i sobie Corvettę C8 przez Was sprowadzę 😛

Wacław Sądecki

Super materiał chłopaki.
Napiszcie lub nagrajcie odcinek odnoszący się do niedawno zamieszczonego tematu sprowadzania aut z USA przedstawionego przez Micha z M4K.
Łysy twierdzi, że to się w ogóle nie opłaca natomiast wy twierdzicie, że wręcz przeciwnie – odnieście się proszę to jego zarzutów.
Super pomysłem byłoby nagranie wspólnie z nim odcinka poświęconego waszej pracy.

Matt Kowalski

Fajny filmik ale to nie były największe auta z USA! To były pickapy średniej wielkości, a co z Fordami F-350 / F-450 lub RAM 3500?

AgeDee34

Da radę fusiona do 3500$? Co za to można dostać? Może lepiej Focusa?

WiKs&M-S

Lepsze są samochody ściągane z USA niż z Niemiec z cofanym przebiegiem !

Krzysztof

Super program

Citizen Sqra

Czy możecie powiedzieć coś więcej o tej akcyzie na pick-up albo o jej braku jakie pick-upy się pod ten brak akcyzy kwalifikują

noico

jak jest z leasingiem aut powypadkowych z usa? da sie?

Dziobak

kurwa, ale suche aż się wpierdoliłem do wisły

Dariusz Rutka

Gmc sierra duramax konkret:))

Artur Borowiec

Siema.Jaki rocznik najmłodszy trzeba kupić żeby ominąć opłatę ubezpieczenia AC i NW bo ponoć do nowszych aut jest wymagane przy ubezpieczeniu.Pozdro

PL Robert Jarocki

O co chodzi z tym zakazem wysyłania aut z NY?

Marcin X

Sorry ale Uliczny kotlet vel sztrasburger opowiada lepsze suchary. Jasio mógł powiedzieć, że bedzie ściągał stalowy złom do polski 😄

SŁAWOMIR DUSZKIEWICZ

Witam super auta. Pozdrawiam.

Sebastian Bachan

komentarz dla twórcy filmu + lajk ku chwale i na pohybel algorytmom youtuba,niech Ci wirtualny stwórca w subach wynagrodzi

Marcin Woźniak

Chłopaki, strasznie chaotycznie prowadzicie te filmiki.

am3zz

Za GMC szanuję, sam posiadam ❤️

maciek maciek

Bizon…

Hado

Super filmik! Ile mniej więcej za F30 LCI 330i? Jaka jest opłacalność względem sztuk w Polsce?

Kayo99

14min po publikacji 22 lapki w gore 13 w dol co za kurwiszcza daja w dół 🤯

cola2331

Mam pytanie do was jako ekspertow. Kupilem auto na handel z segmentu premium, bardzo ladnie zrobione stan super, gdy wystawilem 0 odzewu. Teraz probuje sprzedac auto troche tansze i takze zainteresowanie jest bardzo male. Przegladam aukcje i aut naprawde robi sie masa, wczesniej glownie rynek zachodni teraz duzo z USA. Czy waszym zdanie w handlu samochodami zapowiada sie przestoj, czy to po prostu taki okres?

Mario Moto

Na Podlasiu dawajcie swoja jednostke.

Tycjan Izdebski

Chłopaki praca z wami to moje marzenie serio haha!