
Niezawodne auta za 20 000 zł
Mój Facebook: https://www.facebook.com/Autovloger
Mój Instagram: https://www.instagram.com/autovlogerr/
Mój TikTok: https://www.tiktok.com/@autovloger
Zdjęcia: producenci
Importowane z Youtube
W t25 to tylko wyłącznie najlepszy 2.0 d4d 116 żadnych awari super motor.
Skąd o Accordzie takie bzdury wziąłeś.. Wałki wycierające w 2.0 występowały tylko do 2005r -później zmienili ponoć dostawcę. 9s do 100kmh w 2.4?? Chyba w automacie, z manualem zdrowa sztuka zrobi katalogowe 7.8s. Moja 2.4 jechała podobnie do 192KM Mazdy 6. Cienkie blachy – kolejny mit o azjatyckich autach, brak ocynku i porządnych zabezpieczeń antykorozyjnych dlatego rdzewieją niestety ;). Ja przez 5 lat i ponad 100tys km jazdy nie uświadczyłem przepalenia ksenonów a znajomi w np Pasku B6 czy Audi A4 tak, ale ok załóżmy że się zdarzają. Dodał bym zapiekające się zaciski tylnych kół (trzeba zregenerować i spokój na następne 10 lat) i uszkodzenia silniczków centralnego zamku. Wcale nie ma takich świetnych właściwości jezdnych wręcz sportowych o litości.. Zawieszenie jest miękkie, mocno przechyla się na zakrętach… Zgodzę się że wnętrze rzeczywiście nieźle spasowane, nic nie trzeszczy nawet po dziurach ale wyciszenie kiepskie, najbardziej boli absolutny brak wygłuszeń w drzwiach i nadkolach. Ciasny? miejsca podobnie jak w Pasku B6 o A4 nawet nie ma co wspominać, do modelu B8 dużo więcej 😉
Ja bym Volvo i Audi obstawiał. Raczej volvo z uturbionym motorem, bo oba i taksąnudne. Nie spojrzę na renuara, bo mi żabę przypomina.
Prowadze w Pruszkowie auto serwis od ponad 15 lat i widze ze auto ''wiedze ''pobierał chyba Auto Świat .Chocby w przypadku Volvo s60 gdzie nagminne i drogie usterki przepustnicy .Awarie sterowników i wiązki Skrzynie manualne sie rozszczelniają , słabe przekłądnie kierownicze ,czeste wycieki .Słabe przednie zawieszenie i łożyska kół .Silniki 2.4 może były niezawodne 10 lat temu ,aktualnie czesto wymagają gruntownych uszczelnień . Ogólnie w Polsce panuje mit Volvo jak auta niezawodnego . Tiaa szczegolnie S80 czy XC90 .
DO TEJ LISTY NIEZAWODNYCH AUT DO 20 000 ZŁ DAM MOJA PROPOZYCJĘ! A PROPOZYCJA TO CITROEN C5 PIERWSZEJ I DRUGIEJ GENERACJIZ SILNIKIEM 2.0 16V 138 (BYŁ W PIERWSZEJ GENERACJI DO 2004 ROKU) Z LUB 140 KM + 5 BIEGOWA MANUALNA SKRZYNIA BIEGÓW I DO TEGO MOŻNA ZAŁOŻYĆ INSTALACJĘ LPG JEDYNY PROBLEM TO NADMIERNE ZUŻYCIE OLEJU 😉
ZALETY:
WYSOKI KOMFORT JAZDY
ATRAKCYJNA CENA W STOSUNKU DO ROCZNIKA
CIEKAWE HYDROPNEUMATYCZNE ZAWIESZENIE (ALE JAK ZOBACZYSZ WYCIEK TO ODPUŚĆ SB ALBO TARGUJ Z CENĄ)
NIEZAWODNOŚĆ SILNIKA
WADY:
W PIERWSZEJ GENERACJI ZDARZA SIĘ KOROZJA
W PIERWSZEJ GENERACJI Z PIERWSZYCH LAT PRODUKCJI PSUJĄ SIĘ ZEGARY GŁÓWNIE WSKAZÓWKI KTÓRE JAK JUŻ PÓJDĄ W ZŁYM KIERUNKU TO OD RAZU NAPRAWIĆ
SILNIK NIE MA POWAŻNYCH USTEREK JA SAM MIAŁEM C5 NAJPIERW W LATACH 2008-2011 MIAŁEM LIFTBACK ROCZNIK 2001 SILNIK 2.0 138 KM CHODZIŁ OK ALE ZEPSUŁY MI SIĘ ZEGARY A POTEM W LATACH 2014-2017 JAKO KOMBI ROCZNIK 2006 2.0 140 KM I MIAŁEM HYDROPNEUMATYCZNE ZAWIESZENIE TO FAJNE ROZWIĄZANIE!
POZDRAWIAM AUTOVLOGERA I ICH FANÓW 😀
W poprzednim odcinku oglądałem że silniki psa 2.0 i 1.6 hdi peugeota citroena są dobre sam mam peugeota i jestem zadowolony A Tu nie ma żadnego auta na liście tylko renault
siema .posiadam honde accord 7 2.4 i mam 300KM POMAŁYCH PRZERUBKACH .POLECAM TO AUTO
Dziękujemy za odwiedziny i mamy nadzieję że znaleźliśmy dla Państwa auto z importu.