
Kolejny odcinek z serii Przegląd Ogłoszeń, w którym przeglądamy portal OTOMOTO w poszukiwaniu ciekawych propozycji i okazji. Z Waszych komentarzy wynikało, że poszukujecie sedanów do 30k zł, w dzisiejszym filmie nasze propozycje w tym budżecie! Zapraszamy do oglądania!
▶️ 1:55 Peugeot 508
▶️ 06:34 Citroen C5
▶️ 08:33 Audi A6 C6
▶️ 11:08 BMW 3 e90
▶️ 14:26 Suzuki Kizashi
▶️ 16:15 Renault Laguna 3
▶️ 18:00 Mazda 6
▶️ 20:45 Chrysler 300C
▶️ 22:52 Opel Insignia
🚘 Znajdź powyższe modele na OTOMOTO: http://bit.ly/otomoto_sedan_30k
💲 Jak sfinansować zakup auta w OTOMOTO? http://bit.ly/52_otomoto_finansowanie
ZNAJDŹ NAS W INTERNECIE:
🔸 Strona WWW: https://bit.ly/52_otomoto
🔹 Facebook: http://bit.ly/facebook_otomoto
🔸 Instagram: http://bit.ly/instagram_otomoto
🔹 Dołącz do naszej grupy na FB: http://bit.ly/grupa_FB_otomoto
O KANALE:
Na naszym kanale znajdziecie recenzje aut używanych i nowych. Filmy publikujemy co najmniej raz w tygodniu – zatem nie zapomnijcie zasubskrybować kanału, aby nie przegapić kolejnych filmów!
✔️ Subskrybuj kanał: http://bit.ly/subskrybuj_otomoto
✔️ Na OTOMOTO teraz także sprzedasz i kupisz CZĘŚCI: http://bit.ly/52_czesci
✔️ Współpraca oraz zgłoszenie auta do testów: youtube@otomoto.pl
#sedan #otomoto #samochodyużywane
Importowane z Youtube
Macie jakieś pomysły na fajne kombi do 40k ale takie 130 km co najmniej i automat? Albo jeszcze jakiś SUV albo Minibus ale pojemność max 3.5
Cześć. Na początek Suzuki, wiedziałem, że takie jest, widziałem z 3 lata temu w Zakupie kontrolowanym, było tam z automatem CVT, masakra 🙂 z wyglądu nawet, nawet. Co do Laguny i małego przebiegu, sam mam Accorda VIII 2.4 benzyna z przebiegiem 153 tysiące, jak kupiłem w 2016 miał 119 tysi 😉 zawsze chciałem Audi A6, ale w Katowicach, gdzie mieszkam ryzykowny zakup, bardzo kradną. Jak kupowałem Hondę oglądałem też A6 3.0 benzyna, też 2009 polift, wtedy do 65 tysięcy zł, Honda wyszła mnie 57, ale za to z pewnym przebiegiem i w wersji Executive, czyli najwyższej, no i to Honda, nic się jeszcze nie zepsuło, trochę dużo pali jak na taki silniczek i moc, ale coś za coś, jeżdżę cały czas po mieście. Teraz jakbym miał zmieniać auto – choć Accordem będę jeszcze jeździł 100 lat :)) drugie dziecko w drodze – to celuję albo w Alfę Giulię Veloce, ale bardziej prawdopodobne – Skoda Superb RS 🙂 ze względu na miejsce i chyba tego nie kradną…Lubię oglądać Wasz kanał, moje auto też znalazłem na Otomoto w 2016 😉 Pozdrawiam.
A jakieś polecenia aut typu hatchback/liftback do 20-30 tys.? Cieszyłbym się niezmiernie 😀
Suzuki dwie sztuki widziałem jedno na Wawie, drugie w kierunku Gdańsk 7 jechało także ktoś je kupuje 💪
Fajnie że pojawiło się takie ciekawe auto jak Suzuki Kizashi. Ja bym jeszcze dodał do zestawienia popularniejsze Japończyki: Hondę Accord VII po lifcie i Lexusa IS250 mk2 przed liftem jeszcze ew. Toyotę Avensis III przed liftem
Suzuki Kizashi – ma jakiś mój sąsiad z bloku naprzeciwko. Ładnie wygląda i fajnie brzmi, widziałem że kiedyś był egzemplarz w zakupie kontrolowanym – tak też bym nie wiedział że istnieje
#marcinprzetesuj
Zastanawiam sie nad peugeotem 508 tylko ze wlasnie w wersji benzynowej 1,6 thp i zastanawiam się czy po 2012 roku troche lepiej jest już z tymi silnikami.
Tej, a może suvy w takiej kwocie? Z przyjemnością obejrzalbym materiał o Chevrolet Captiva 2.4 😉 Pozdrawiam serdecznie .
Bardzo mi się podoba ten samochód, oryginalny, rzuca się w oczy, ale z serwisowaniem i cenami części zamiennych różowo na pewno nie jest. W Bielsku Białej jeździł matowy i biały. Mam egzemplarz Auto Świata z sierpnia 2013r. nr.35 i w nim opisano Suzuki Kizashi 2.4/178 KM Sport test na dystansie 100 tys.km. Ocena 3. Oto krótkie podsumowanie: Siedziska przednich foteli zbyt krótkie, deska rozdzielcza popyskiwała, słabe wygłuszenie podczas jazdy, słychać najmniejszy kamyczek odbijający się od nadkoli. Nieintuicyjna nawigacja GPS marki Pioneer (opcja) zawiesiła się już przy 9309 km-uruchomiono ją w serwisie. Twarde zawieszenie i niskoprofilowe opony, średni układ kierowniczy. Auto trzęsie, zachowuje sie nerwowo podczas jazdy na wprost i nie pozwala na czyste pokonywanie łuków. Przebieg 17 101 km akcja serwisowa: wymieniono pasek osprzętu wraz z rolkami i napinaczem. 38 200 laweta. W aucie zabrakło paliwa z powodu awarii wskaźnika. 39 599 kolejne holowanie, wymiana sprzęgła. 61 443 km wymiana zestawu wskaźników, co z przejechanymi do tej pory 61 443km ? wyparowały… 79 817 wymiana żarówki podświetlającej tablicę rejestracyjną. 92 109 wymiana przednich tarcz i klocków hamulcowych. Po demontażu: Nie stwierdzono ponadnormatywnego zużycia silnika ani rys na gładziach cylindrycznych. W nieco lepszym stanie powinny być za to panewki główne. Pod koniec testu zawieszenie zaczęło wydawać z siebie nieprzyjemne dźwięki, obniżyła się i tak już niewysoka precyzja prowadzenia. Większość elementów gumowo-metalowych jest wybita. Podsumowanie: W trakcie produkcji Suzuki wyeliminowało problemy ze wskaźnikiem paliwa, modyfikacjom poddano też zawieszenie (teraz jest mniej sztywne) i układ kierowniczy, a opcjonalna nawigacja Pioneera została wyrzucona do kosza.
"Wymienione zostały części które ostatnio zostały wymienione!" 😄 O Stary ❤😄 Fantastyczne motto każdego mechanika!
#Marcinprzetestuj Daihatsu Terios II, fajny, niedoceniany samochód 4×4
Moim zdaniem silnik BMW z oznaczeniem N43 może okazać się niezłą skarbonką. W moim przypadku padły wtryskiwacze, na start 4 k w placy… odradzam ten szajs.
13:33 Auto robilo rocznie 20 tyś. rocznie, ale przez pierwsze 5 lat zrobiło 29 tysięcy. W 5 lat 29 tysięcy! ale standard, to 20 tysiecy rocznie…jak wam się tu nie zapala lampka, to ja nie wiem
70 % to jakieś złomy cofane, ciezko teraz znaleźć dobre auto w takich pieniądzach, rynek jest juz przeczesany, także mówienie że rynek jest przeogromny to troche nie tak
5.7 hemi miały problemy z kanałami olejowymi. Poza tym prosta konstrukcja i dość niezawodne. Lepiej większego brata hemi.
Co do mazdy to potrafią hyc zardzewiałe roczne egzemplarze. Ba potrafi zardzewieć stelaż foteli 😂
Dziękujemy za odwiedziny i mamy nadzieję że znaleźliśmy dla Państwa auto z importu.