
Dziś jeszcze w zaciszu domowym 🙂 ale już niebawem zabiorę was na tor zaś dziś opowiem wam o kosztach które trzeba ponieść posiadając GT3
Moje auta:
Porsche 911 GT3 (500kM)
Porsche Boxster 718 GTS (365kM)
Mitsubishi Lancer EVO X ( 450kM)
Mitsubishi Lancer EVO X ( Rally Car)
BMW F10 525D (218kM)
ToYoTa Yaris GR (261KM)
Sprzedane auta :::::
Porsche Boxster ( 300kM )
BMW M3E92V8 (420KM)
BMW M3F80 (500kM)
BMW E90 320 D (205kM)
BMW E30 330 Rally Car (240kM)
Ford Focus RS ( Szarak )
Mustang rok 1966
Porsche 911 – 993
Porsche 911 – 993 srebrna
#porschegt3#odzeradodrivera#motoryzacja
Importowane z Youtube
Mozesz mi podpowiedziec w jakim banku wzioles kredyt i ile mniej wiecej ubezpieczenie kosztuje?
Piękna maszyna i bardzo mocna jak widać, z tym, że gdyby mnie było stać hipotetycznie na 911 wybrałbym po prostu "zwykłą" carrerę 4s, bo bądź co bądź nie wykorzystałbym nigdy potencjału tego samochodu jak ma to miejsce przez kierowców rajdowych tudzież profesjonalnych, którzy potrafią wycisnąc ostatnie poty z tego typu samochodu 🙂
Odniosę się do tych logów które może sprawdzić Porsche. Pracuje w ASO Opla i również moge wygenerować plik, w którym mam zapisane wszystkie dane czy to o spalaniu stukowym, czas od kiedy wyświetliła się kontrolka awarii do czasu zatrzymania wozu, wszystko dosłownie. Kiedyś diagnozowałem Insignie OPC ( woz po przegrzaniu ) i klient szedł w zaparte, ze jechal wolno itd itp bla bla. Zczytalem logi z vtac i wyszło ze Pan zapierdalal 190km/h, informacja o temp silnika zbagatelizowal, po czym przejechal jeszcze 15 km, aż sam silnik stanął. Opel jako gwarant odmówił naprawy gwarancyjnej, a klient zafundował sobie slupek za 37 tys PLN. 🙂
To w sumie są niedorzeczne sytuacje. Auta tej klasy albo im się panewki obracają, albo klapy kolektora wpadają do silnika…
Bardzo fajny filmik, odpowiada i porusza wiele ciekawych rzeczy. Oby więcej taki było w przyszłość😀
Ale te tarcze to zajazd był straszny jak widać na filmie
Ranty micro pęknięcia itd
Mowiłes o klockach ze kosztuja 20k a tarcze ? Druga sprawa troche to dziwne kupujesz mega sportowe auto przystosowane na tory itd a ty jako klient martwisz sie czy sie nie popsuje za wczesnie bo troche upalane bedzie. Wydaje mi sie ze troche strata kasy na dodatkowe 2 lata kasa poszla a jak to w zyciu bywa moze popsuc sie duzo pozniej co jest bardzo mozliwe.Pozatym troche to dziwne ze porsche robi mega rasowe auto ale co do czego przyjdzie to moga zbadac czy zabardzo nie szalałes zaraz beda szukac wymowki zeby tylko nie uwzglednic gwarancji tak samo jest z Audi RS kolega pojechal na gwarancje silnika to mu powiedzieli ze zle uzytkowanie.
Same koszty mnie nie dziwią bo to pojazd premium i takie muszą być. Wielka łapa w górę że serwisujesz to auto w sposób prawidłowy co da później wymierne korzyści w użytkowaniu. Fajny film bo faktycznie pokazujesz koszty, a nie robisz z tego tematy tabu jak u innych. Pozdrawiam :).
Niby drogo i nie drogo. To tak jak w aucie za 50 tys wydać 4 tys na naprawy. Ubezpieczenie trochę kosztuje ale to 7 tys na rok wychodzi. Sprawdzenie w serwisie porsche tanie nie jest. No i części do takiego auta tez tanie nie są. Czy ubezpieczysz czy nie niektóre rzeczy trzeba zmieniać.
Props za te zdanie o ceramice. Wiekszosc 911gt3 ktore spotykam na track days ma albo stal fabryke albo konwersje. Dobry system chlodzenia+stal FTW. Ps trafilem tu przez przypadek ale zostane na dluzej👌
Fajna zabawka , kolega ma tylko ze na lepszym wypasie, czerwona, spojlery przod, progi i tyl mozna wysunać lepszą ma galke od biegow małą, malutką plus przy kierownicy wiadomka. Ceramiczne hamulce , fotele i srodek na kozaku. ta to widac bidul taki. Ale pewnie tez szybka 🙂
Zajebisty samochód ale co do PAW to zostałeś troszkę naciągnięty na koszta jeżeli wszystko jest tak jak przedstawiłeś w materiale.
PS. Nie było skrzyni manualnej w tym modelu jest dopiero w 992
Realny koszt całości to ok. 4100 netto (Rata L + OC + OC) /miesiąc / więc wcale nie dużo ale wykup tego samochodu to pewnie kosmos pewnie z 400K jak nie więcej 😉
Dziękujemy za odwiedziny i mamy nadzieję że znaleźliśmy dla Państwa auto z importu.