RAFAŁ PACZEŚ - "Puder Do Cery Zimnej" (2018) (całe nagranie)
RAFAŁ PACZEŚ - "Puder Do Cery Zimnej" (2018) (całe nagranie)

RAFAŁ PACZEŚ – "Puder Do Cery Zimnej" (2018) (całe nagranie)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Uwagi (26)

kuba nowak

na 14 milionów odsłon liczył a jest 32 xD

Patrycja Wetzel

Nie da się tego słuchać. Uszy więdną! 👎 Po co te kurwa, huj, jebac, pierdolic? Te przekleństwa ani charakteru nie daje ani smaku.

Albert Ch

Sa lepsi od niego powtarza sie

Anar Che

rynsztok i poziom mułu

Monika Kielak

Kto wie co u Rafcia?💪♥️💪♥️

Artur Rębisz

kopia kopii

Robert PL

Zal mi tego Goscia!

Biała Wilk

Liczył na 14 a ma 31 mln

Beata Remowska

Kakkakakakakaakkaakakakakkakakakakakakakakakakakakakakkakaakakkakakaakkakakakakakakakakakakakakakakaakakakakakavhieigwbdohvifuixagqoshqoshqsaoxbxakbjv

Maks Paluszczak

😌

Mateusz Mazur

Żenujący

Wiktor

Teraz zwykle paliwo po 7 a co dopiero vpower racing paliwo z shella

Carlos ferrari

Ja pierdole ale się w tych reklamach kubica zeszmacił.
Ja już od dwóch lat tylko sram na orlenie co wszystkim polecam.
Ludzie na orlenie tylko srajmy, osrajtek musi mieć w chuj nawozu pod te kartofliska
Przepraszam bo to nie ma nic wspólnego z Rafałem Paczesiem ale szmaty z Orlenu trza tępić

Justyna La Macchia

Uwielbiam 😍

Jacek Balicki

Nie ma to jak Rafał:) 32 miliony to jest hit 🙂

Hvbci0

42:28 XDDDDDDDDDD

Piter Piter

Spiehdalaj…… zamknij mordę to my hahahahahaha

Club Music Mix

Dzieki takim ludziom jak wy sie pośmiejemy. Szacunek dla was i dziekuje

Jacek Piotrowicz

Co 10 sek. chce dać łapkę w górę i znowu sie nie da! Co to jest z tymi "stend uperami" ze nie można im dać 100 łapek w ciągu minuty???

niemampomyslu131

Osiem kafli w łazience, osiem gwiazdek, *** *

Marcin Lisewski

Od 2 miesięcy, co wieczór do spiulkolotu odtwarzane. 😉💯🔥

Jimi Page

Brak tresci dla doroslych – no tiaaa😁

maxrpmpl

Najbardziej bawi mnie opis jutuba: brak treści dla dorosłych 😀

Damian Jarczyk

słucham sobie przed spaniem

beata urbanska

Też mieszkam w Łodzi podziwiam za śmianie się z siebie i uwielbiam faceta

Hilda Brygida

Najleszy producent escape room tj.Jigsaw czyli piła 1-8.

Recent Posts

Wyślij Wiadomość

Jakub Wilk
Edytor

Dziękujemy za odwiedziny i mamy nadzieję że znaleźliśmy dla Państwa auto z importu.

IMPORT/EXPORT NA SAMOLOCIE - CHORY SPOSÓB - GTA ONLINE

IMPORT/EXPORT NA SAMOLOCIE - CHORY SPOSÓB - GTA ONLINE

admin
4 stycznia, 2022
DONATE(Przeczytam twoj donate w poniedzialkowym odcinku „PYTANKA”): https://tipanddonation.com/plbachuspl-4463 —————————————————- Instagram: https://www.instagram.com/to_ja_bachus/ —————————————————- ZAPRASZAM NA DISCORDA: https://discord.gg/VjSBP9K —————————————– #gtaonline...
Wielokrotnie nagradzany, rodzinny salon sprzedaży nowych i używanych pojazdów w kilku lokalizacjach w całej Warszawie. Gwarancja najniższej ceny i najlepszej obsługi klienta.
Copyright Auta Importowane © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dodaj się do naszej bazy! Wyślemy tobie nowe samochody które właśnie importowaliśmy z USA. No Yes AllEscort