Samochód elektryczny – jak ładować, żeby nie zwariować?

Samochód elektryczny – jak ładować, żeby nie zwariować?

20 grudnia, 2021
23 komentarze
Samochody



Ładowanie samochodu w domu trwa długo, przy autostradzie jest drogie, a w bloku trzeba opuszczać przedłużacz przez okno na 3 piętrze. Czy tak wygląda codzienność właścicieli samochodów elektrycznych? Oczywiście, że nie! Udowadnia to Paweł, właściciel firmy Green Cell, którego znacie na tym kanale z testów Tesli Model S oraz 3. Dowiedz się, jakie są najlepsze sposoby ładowania „elektryków”.

Sprawdź ofertę kabli i ładowarek do EV / PHEV od marki Green Cell – https://greencell.global/pl/597-do-pojazdow-elektrycznych
Z kodem „GCEVOFF” otrzymasz 10% rabatu.

Importowane z Youtube

Add comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Comments (23)

Zachar OFF

Ładowanie samochodu w domu trwa długo, przy autostradzie jest drogie, a w bloku trzeba opuszczać przedłużacz przez okno na 3 piętrze. Czy tak wygląda codzienność właścicieli samochodów elektrycznych? Oczywiście, że nie! Udowadnia to Paweł, właściciel firmy Green Cell, którego znacie na tym kanale z testów Tesli Model S oraz 3. Dowiedz się, jakie są najlepsze sposoby ładowania "elektryków".

Sprawdź ofertę kabli i ładowarek do EV / PHEV od marki Green Cell – https://greencell.global/pl/597-do-pojazdow-elektrycznych
Z kodem "GCEVOFF" otrzymasz 10% rabatu.

Stan iSZÓW

A mnie to nie dotyczy bo wożę ze sobą 11 KW agregat na ! ropę !

Marcin K

Uwaga całość to reklama.

tytus

szkoda że nie wyjaśnił po co ten box na ścianie skoro ładuje auto prądem np z garażu taki wyświetlacz chyba nie jest konieczny wszystkie parametry ładowania mamy w aucie

Marek Czepanis

Auta elektryczne narazie miasto i okolice 👍🏻😁

RakajSeji

A może tak dla odmiany pokażesz coś o tym jak bardzo ekologiczna jest produkcja baterii do aut i jak jeszcze bardziej ekologiczne jest utylizowanie owych baterii…

TWARDOWSKY

Jak wybudują podziemne garaże pod blokami z wielkiej płyty i elektryk z zasięgiem 600km będzie po 70 000, wchodzę w to.

Martin Martini

Ciekawe czy coś się stanie z autem jak będzie powódź lub wjedzie do głębokiej wody? Druga sprawa maszyny ,sprzęt ciężki i tiry jakoś tego nie widzę. Koszt ładowarki zewnętrznej 12k netto bez robocizny i przyłącza , robót ziemnych, wykup miejsca parkingowego od miasta bo przecież nikt nie będzie ładował na mojej ładowarce. Kable , zima i reszta nie korzystnych spraw. Samoloty elektryczne pasażerskie to też szeroki temat.

P JM

…. i cały czas będę żył ładowaniem

Michal Zurek

PUBLIKUJECIE KOD W FILMIE NA -10% NA ZAKUP ŁADOWAREK ORAZ KABLI KTÓRY TO STRACIŁ JUŻ WAŻNOŚĆ W NIECAŁY MIESIĄC OD PUBLIKACJI

L

Czy teraz to każdy film będzie długą reklamą?

Piotr Adamski

Mam leafa. Ładowarka 3,6 kW. Czy Green Cell wie co mówi? Przydział mocy. Jest moc umowna i moc przyłączeniowa. Jeżeli infrastruktura na to pozwala to w zakresie mocy przyłączeniowej można zmienić moc umowną. Każde zwiększenie mocy umownej kosztuje. Około 80 pln za kWh. Zakład energetyczny może przyłączyć te 22 Kw i co dalej? Jak samochód się ładuje to wszystko w domu wyłączamy? Ja mogę obciążyć swoją instalację około 15 kW. 3 fazy. A to oznacza, że mam zabezpieczenie 25A. Czyli na fazę wychodzi około 5,7 Kw. Jak na tej samej fazie ładował się leaf, włączona zmywarka i akurat ktoś włączył czajnik to niestety bezpieczniki nie wytrzymywały. Polska nie jest gotowa na elektryki. Ja opisałem sytuację dla domku. W blokach przydział jest około 5 kw 1f. Nawet jak ktoś mieszka na parterze to nie poszaleje z przedłużaczem. Ładowanie samochodu z baterią 30 Kw to jest czas około 8h z ładowarką 16A. Poza tym zmywareczka i pralka nie pójdą już w tym momencie. Wszyscy ładnie mówią o pozytywach. Nikt nie mówi jak jest naprawdę.

dyfly

Wybieram auto spalinowe.

Jakub Porayski-Pomsta

Czy w przypadku ładowania w miejscu otwartym (np. na stacji), można ładować samochód podczas deszczu?

Peerel

Gratulejszyns 420 subów 😀

superkom

1:35 Ta Tesla jest oklejona jakąś folią?

peterdrx

Płace 100 zł za ładowanie elektryka na ładowarce publicznej po czym tracę energię w kwocie 30 zł po chwili bo jest zima xD. Dobry deal. Aha i jeszcze muszę za elektryka zapłacić więcej niż za podobny samochód spalinowy.

Bogdan Bogdan

Co będzie jak na autostradzie będzie korek i zabraknie prądu w karnistrze dowiozą

Michał Wydmuch

Nie wiem gdzie mieszka Pan Paweł ale w Tauronie stawka za kwh to 62 grosze. Tesla SuC 1,40 zł. Albo pan Paweł nie jeździ elektrykami albo robił to parę lat temu jak było taniej. Film to nie kompendium wiedzy, a pobieżne liźnięcie tematu. Zachar przyłóż się do tematu lepiej, bo kanał coraz mniej warty uwagi…

Maciek Strzelecki

Czy ktokolwiek zna kogokolwiek kto uzywa auta elektrycznego (zakladajac ze ta osoba naprawde potrzebuje auta, a nie zabawki; tudziez roweru, elektrycznego monocykla czy hulajnogi? Bo naprawde patrzac na ludzi prezentujacych zalety elektro-samochodu cisnie sie na usta – "kup se rower elektryczny") i jest z tego zadowolony? Te srednie, wspomniane, 50km dziennie pasuje tutaj jak swini siodlo. Kto jezdzi srednio 50km dziennie? Ludzie ktorzy dojezdzaja autem do pracy – im jest potrzebny wol roboczy – nie kupia elektryka bo jest meczacy w ladowaniu i drogi. Ludzie ktorzy moga sobie pozwolic na tesle finansowo? Oni pracuja w taki sposob ze jezdza albo mniej albo duzo wiecej, wiec to tez nie bedzie ich wybor. (chyba ze jako dodatkowa zabawke, ale biorac pod uwage koszt srodowiskowy produkcji elektryka z duza bateria to jest strasznie nieetyczne). Inne, tansze elektryki, jesli ktos ma miejsce w garazu na drugie/trzecie auto to moze, ale po co. Mity o byciu eko z elektrykami mozna sobie miedzy bajki wlozyc. Mam szczescie zyc w kraju gdzie predkosc autostradowa jest nielimitowana, i widok mijanej tesli ktora jedzie od ladowarki do ladowarki z rozancem na lusterku jest smutny. ("jedzie" to moze byc zbyt dynamiczne slowo tutaj). Moze lepiej zaczekac na auta z mini-elektrownia na pokladzie ktore pojawia sie w ciagu 5-7 lat, i nie osmieszac sie tlumaczeniem ludziom ze wozenie 1000kg baterii ze soba jest ok?

niko06913

Obiektywnie to nadal c*ujnia i to taka dla ekscentruków.
Oby kiedyś to faktycznie dogoniło wygodę spalinowozów, bo cisza pomoże nam wszystkim. Chwilowo to fanaberia bananowych nowobogackich z kilku miast.

Ja Hy

Po co komplikowac ladowanie pod wzgledem uruchamiania ladowarek oraz wyboru podjezdzam laduje i płace karta kropka

Jacek Łabiszewski

Jak miło Tesla w Görlitz zarejestrowana 🙂 Pozdr.