
66 lat i 11 km przebiegu! Volkswagen Type 2 T1
W Stradale odwiedził nas Błażej z firmy Soul Cars i zaprezentował wyjątkowy egzemplarz Volkswagen Type 2 T1 Pickup Single Cab z 1956 roku.
Chcesz bezstresowo sprowadzić dobrej jakości samochód z Japonii lub Dubaju?
Skontaktuj się z nami:
info@stradale-classics.pl
tel.: +48 506 777 911
Kompleksowo zajmiemy się poszukiwaniem, zakupem i importem Twojego wymarzonego samochodu prosto pod drzwi Twojego garażu.
Mamy bezpośredni dostęp do systemów aukcyjnych bez zbędnych pośredników, co gwarantuje najwyższą jakość, bezpieczeństwo i najlepszą cenę prowizji.
Importowane z Youtube Naprawa Aut Importowanych Warszawa, serwis Auta z USA, Niemiec, Europy, Japonii. Serwis samochodów amerykańskich Warszawa USA-Cars. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu lub w naszym warsztacie samochodowym.
Naprawa aut z USA. Uszkodzone, powypadkowe, rozbite. Naprawa Aut Importowanych w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe naprawy powypadkowe wszystkich typów samochodów osobowych, dostawczych lub ciężarowych. Wykonujemy kompleksowe naprawy powypadkowe wszystkich typów samochodów osobowych oraz ich serwis mechaniczny. Współpracując z nami możesz liczyć na należytą obsługę mobilnego serwisu samochodowego.
Ale drzwi by mógł naoliwic bo skrzypią jak za tę 475 tyś
Replika, to nie jest t1..
Dla mnie to też jest replika. Jak auto w 99% jest nowe to jak inaczej można to nazwać? Odbudowa? 🤔🤔🤔 Replika na bazie oryginalnego VINu do tego sam właściciel mówi o częściach. Zrobione jak w oryginale lub zgodne z oryginałem. Ale jeśli chodzi o całokształt to auto rewelacyjne 👍🙂
Chcemy chcemy!
Fajny, ładny ale ciekawe że naszego ZUKa smutka raczej nikt jeszcze tak pieczołowicie nie odmówił,a się Niemcami zachwycamy.
Nasz żuk wszedł też w 1956 i pod wieloma względami był leprzy, praktyczniejszy, nowocześniejszy, choć bazował na Warszawie- nawet nie chce wiedzieć co się dzieje w tym VW przy nawet drobnej stłuczce 😉, natomiast nasz żuk zapomniany-wysmiewany może dlatego że był produkowany do lat 90 jednak różnic w wyglądzie,mechanicznych jest sporo.
😊👌👌👌👌👍👍👍👍✌
11km i auto potrzebowało całej odbudowy 🙈
Film zgodny z oryginałem 😁
Cudo, ten samochód wygląda jak cukierek 👌
Piękny to on jest ale 100k euro na stole też pięknie się prezentuje z pewnością pozdrawiam
Nie tylko w Niemczech, w Austrii czy nawet w UK (nie mówiąc o U.S. and A.) jest podobnie jeśli chodzi o zabytki i nie tylko. Ludzie cieszą się swoimi autami, pokazują je innym. U nas pod koc i byle by wartość rosła (żeby nie było, mówię o większości ale nie o wszystkich :)). Januszolandia 🙂
Mega 👍
Tyle kasy a to jest tak jak byś kupił rolexa z turcji
Mozna to robić tylko po co jak i tak z orginałem nie ma nic wspulnego
Pozatym przy obecnej technologi zrobic kopie z przed 66 lat to proste nic nadzwyczajnego
W polsce budowanie samochodów i renowacja zawsze idzie po taniości taki kraj wiec to jest replika nie warta takich pieniedzy
Polakom mozna wmówic wszystko mamy teraz tego obraz wiec mozna tez wmowić ze to oryginał i kasa na stół
Słaba inwestycja
Tym co sie tak bardzo podoba jak by mieki takie pieniadze i tak by go nie kupili …
Jeśli dobrze rozumiem to 66lat ma tyllo nr VIN
Coś pięknego. Super odcinek i cieszę się że w Polsce są tacy fachowcy i ludzie z pasją. Pozdrawiam
Czyli replika z oryginalnym VINem.
Aż mi się morda cieszy jak słucham i oglądam coś pięknego pozdrawiam
Bajki pan Błażej opowiada. Ramę można wymienić na nową lub używaną. To raz. Dwa, rama nowa dostaje nowy numer, a używana ma numer dawcy. Nabijanie numerów fabrycznych na nowych ramach to polski wałek, znany z lat '80 i '90 ubiegłego wieku, z półświatka. Nigdy nie było to legalne , a tym bardziej teraz. Numer fabryczny nanieść może jedynie producent pojazdu.
Kawał dobrej roboty,ale orginał max 20% a to trochę zmienia postać rzeczy
Wolalbym jezdzic zukiem niz tym vw, nie byl wygodny, nie chcial jechac ,tylko tyle,ze kultowy i ludzie chca za to placic kupe kasy
100000 za coś takiego🤦♂️
Ale zajebisty
Jeden wielki Ulep.
Świetny odcinek, oby więcej straszych samochodów jak wrxub Lancer
Coś niesamowitego <3
Niestety to nie Samba, ta sztuka warta z 150k pln max
Z tym numerem vin to chyba tak nie dokońca …
Co to za firma. Czy ta firma mieści się w Polsce. Panowie Szacun 👏
Piękna robota!
Nio nio czekam na następne odcinki . Pozdrawiam!!!
Arcydzieło 👍
Super ! Stare porzekadło mówi Polak potrafi !
11km przebiegu a rozjebane jak po zderzeniu z czołgiem 😂
Najbardziej " orginalny" odcinek 😁
Auta fajne , ale by miał cene MIERNIK lakieru sie kłania , inaczej to pizda
REPLIKA …………… SAM MÓWI JAK W ORGINALE ……czyli nie orginał z Californi od kowboja z szopy , REPLIKA ODNOWIONA , robota super ale nie za te pieniądze , ten bulinek pod chmurką dwa lub trzy lata i spuchnie , miałem dwa podobne T2
W USA są warsztaty gdzie legalnie budują firmy motocykle lub auta ,a następnie robią dokumentacje i rejestrują ,,a w Polsce już nie bo HOMOLOGACJA , TESTY , BIUROKRACJA ZABIJA WSZYSTKO
W Norwegi taka przebudowa tomusi być warsztat z uprawnieniami i cały proces naprawy dokumentacja fotek opisów itd i musi być zatwierdzone przez urząd brak tego auto bez możliwosci rejestracji czyli jazda na lawecie
Z takim nastawieniem to można wziąć kierownice ze starego samochodu z roku 1970, zrobić wszystko na nowo i mówić że oryginalny samochód xD
lekkie bzdury koleś gada ..
Dawać więcej 😊
Jaka to była tragiczna konstrukcja z tym silnikiem z tyłu na pół paki…