Loading…

Auta importowane Naprawa - Serwis Aut Importowanych w Warszawie.

Mechanik do Aut importowanych - Napraw Perfekcyjne Auto w Warszawie - Auta importowane Naprawa - Serwis i Warsztat Aut Importowanych w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe naprawy powypadkowe wszystkich typów samochodów osobowych, dostawczych lub ciężarowych. Profesjonalna naprawa aut z USA.
Kontakt Mechanik
66 lat i 11 km przebiegu! Volkswagen Type 2 T1

66 lat i 11 km przebiegu! Volkswagen Type 2 T1

W Stradale odwiedził nas Błażej z firmy Soul Cars i zaprezentował wyjątkowy egzemplarz Volkswagen Type 2 T1 Pickup Single Cab z 1956 roku.

Chcesz bezstresowo sprowadzić dobrej jakości samochód z Japonii lub Dubaju?

Skontaktuj się z nami:

info@stradale-classics.pl

tel.: +48 506 777 911

Kompleksowo zajmiemy się poszukiwaniem, zakupem i importem Twojego wymarzonego samochodu prosto pod drzwi Twojego garażu.
Mamy bezpośredni dostęp do systemów aukcyjnych bez zbędnych pośredników, co gwarantuje najwyższą jakość, bezpieczeństwo i najlepszą cenę prowizji.

Importowane z Youtube Naprawa Aut Importowanych Warszawa, serwis Auta z USA, Niemiec, Europy, Japonii. Serwis samochodów amerykańskich Warszawa USA-Cars. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu lub w naszym warsztacie samochodowym.

Naprawa aut z USA. Uszkodzone, powypadkowe, rozbite. Naprawa Aut Importowanych w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe naprawy powypadkowe wszystkich typów samochodów osobowych, dostawczych lub ciężarowych. Wykonujemy kompleksowe naprawy powypadkowe wszystkich typów samochodów osobowych oraz ich serwis mechaniczny. Współpracując z nami możesz liczyć na należytą obsługę mobilnego serwisu samochodowego.

49 thoughts on “66 lat i 11 km przebiegu! Volkswagen Type 2 T1

  1. Dla mnie to też jest replika. Jak auto w 99% jest nowe to jak inaczej można to nazwać? Odbudowa? 🤔🤔🤔 Replika na bazie oryginalnego VINu do tego sam właściciel mówi o częściach. Zrobione jak w oryginale lub zgodne z oryginałem. Ale jeśli chodzi o całokształt to auto rewelacyjne 👍🙂

  2. Nasz żuk wszedł też w 1956 i pod wieloma względami był leprzy, praktyczniejszy, nowocześniejszy, choć bazował na Warszawie- nawet nie chce wiedzieć co się dzieje w tym VW przy nawet drobnej stłuczce 😉, natomiast nasz żuk zapomniany-wysmiewany może dlatego że był produkowany do lat 90 jednak różnic w wyglądzie,mechanicznych jest sporo.

  3. Nie tylko w Niemczech, w Austrii czy nawet w UK (nie mówiąc o U.S. and A.) jest podobnie jeśli chodzi o zabytki i nie tylko. Ludzie cieszą się swoimi autami, pokazują je innym. U nas pod koc i byle by wartość rosła (żeby nie było, mówię o większości ale nie o wszystkich :)). Januszolandia 🙂

  4. Bajki pan Błażej opowiada. Ramę można wymienić na nową lub używaną. To raz. Dwa, rama nowa dostaje nowy numer, a używana ma numer dawcy. Nabijanie numerów fabrycznych na nowych ramach to polski wałek, znany z lat '80 i '90 ubiegłego wieku, z półświatka. Nigdy nie było to legalne , a tym bardziej teraz. Numer fabryczny nanieść może jedynie producent pojazdu.

  5. REPLIKA …………… SAM MÓWI JAK W ORGINALE ……czyli nie orginał z Californi od kowboja z szopy , REPLIKA ODNOWIONA , robota super ale nie za te pieniądze , ten bulinek pod chmurką dwa lub trzy lata i spuchnie , miałem dwa podobne T2

  6. W USA są warsztaty gdzie legalnie budują firmy motocykle lub auta ,a następnie robią dokumentacje i rejestrują ,,a w Polsce już nie bo HOMOLOGACJA , TESTY , BIUROKRACJA ZABIJA WSZYSTKO

  7. W Norwegi taka przebudowa tomusi być warsztat z uprawnieniami i cały proces naprawy dokumentacja fotek opisów itd i musi być zatwierdzone przez urząd brak tego auto bez możliwosci rejestracji czyli jazda na lawecie

Dodaj komentarz

Call Now ButtonZadzwoń!