Loading…

Auta importowane Naprawa - Serwis Aut Importowanych w Warszawie.

Mechanik do Aut importowanych - Napraw Perfekcyjne Auto w Warszawie - Auta importowane Naprawa - Serwis i Warsztat Aut Importowanych w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe naprawy powypadkowe wszystkich typów samochodów osobowych, dostawczych lub ciężarowych. Profesjonalna naprawa aut z USA.
Kontakt Mechanik
Audi S6 C4 2.2 TURBO 230 KM 1996r 228000km 49000zł - "Baza" na projekt, czy "skarbonka" bez dna?

Audi S6 C4 2.2 TURBO 230 KM 1996r 228000km 49000zł – "Baza" na projekt, czy "skarbonka" bez dna?

W serii Okiem Eksperta pokażemy Wam z jakimi przypadkami spotykają się codziennie nasi Eksperci podczas sprawdzania samochodów przed kupnem dla naszych Klientów.

Ekspert Tomek z Rzeszowa ma dziś do sprawdzenia Audi S6. Chcecie zobaczyć jak wypadł? Zapraszamy!

Więcej o usłudze znajdziecie tutaj:
https://www.motocontroler.com/
https://www.facebook.com/motocontroler/

Telefon: 12 31 30 200
Email: kontakt@motocontroler.com

Motocontroler to 250 ekspertów w 16 województwach.
My sprawdzimy auto, które chcesz kupić, a Ty dostaniesz raport „kupować, czy nie kupować”

Zobacz jak sprawdzamy samochody:
https://www.youtube.com/watch?v=jd308Z8dG5o

Importowane z Youtube Naprawa Aut Importowanych Warszawa, serwis Auta z USA, Niemiec, Europy, Japonii. Serwis samochodów amerykańskich Warszawa USA-Cars. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu lub w naszym warsztacie samochodowym.

Naprawa aut z USA. Uszkodzone, powypadkowe, rozbite. Naprawa Aut Importowanych w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe naprawy powypadkowe wszystkich typów samochodów osobowych, dostawczych lub ciężarowych. Wykonujemy kompleksowe naprawy powypadkowe wszystkich typów samochodów osobowych oraz ich serwis mechaniczny. Współpracując z nami możesz liczyć na należytą obsługę mobilnego serwisu samochodowego.

33 thoughts on “Audi S6 C4 2.2 TURBO 230 KM 1996r 228000km 49000zł – "Baza" na projekt, czy "skarbonka" bez dna?

  1. Witam . Rynek zwariował inflaja namieszała ludzią w głowach. Ma takową s6 i porównójąc to nie ma co porównywać chyba bo ta wygląda jak znaleziona gdzieś na szrocie. Ogolnie jeżeli chodzi o użytkowanie to nie mam zastrzeżeń bo jest ok i wmiarę tanio , trzeba się liczyć z tym że po tylu latach jest już sporo rzeczy do wymiany. Moim zdaniem trzeba mieć serce do tych samochodów i wtedy się odwdzięczą. Pozdrawiam

  2. Sam posiadam C4 z 97r 2.5tdi od 12 lat,w moich rękach nie wymęczone życiem,jedynie lakier poszedł do odświeżenia,sam zrobiłem i wymagało to dużo roboczogodzin.Ten na filmie to gruz po 20 kataklizmach,wszędzie rdza i dookoła obity.

  3. Właśnie kupiłem S4 V8 avant w manualu w takiej budzie. Jeżdżący, kompletny nie zaszczurzony, trochę lakier odświeżyć opłacony i przeglądnięty. Dałem 12tys zł….

  4. Auto z Rzeszowa poszlo za 30 jak chłopaki z klubu c4 mówili mu ze cena tylko za silnik max 30 to skakał byzyl się a i tak wyszło jak wyszlo

  5. Kupiłem sobie dla frajdy z Niemiec Audi Coupe 2.3E. Wiadomo bez rdzy. Silnik suchy. Dałem 1500 Euro. '89 rok. Auto w orginale. Na sobote, niedziele fajne auto. W tygodniu do pracy rowerem jeżdże bo jest piękna ścieżka rowerowa. Mój ślad CO2 jest zbilansowany🥴

  6. Ten filmik to jakiś żart :P. Osoba, która zamówiła kontrolera do nie dokończonego projektu nie wie co to znaczy projekt. Projekt to zawsze jest skarbonka bez dna. Takie auta są dla pasjonatów i ludzi znających sie na rzeczy. Takim ludziom wystarczy VIN, żeby określić czy jest to wartościowy egzemplarz czy składak i wiedzą ile kosztują gotowe takie auta. Takie osoby patrząc na kupkę cześci są w stanie szybko określić ich wartość. Tylko takie osoby są w stanie określić czy to wartuje 50k a jak nie i chcą kupić takie auto to rzucają konkretną cene i sie dogadują albo nie. Tu niestety kupujący nie ma pojęcia co chce i w co się chce wepchać.

  7. ja się zastanawiam czy cena 20000 tys jest atrakcyjna za tego rzęcha, a co dopiero 50 tys ? auto żart, już samo to że silnik po przyjeździe ciepły…. tu nie ma co oceniać w dużej części przypadków jest ciepły bo na zimnym faluje na obrotach i szykuje się robota, a w takim silniku potencjalny remont, powiedzmy zaboli, zresztą chłop niejeżdzi kilka lat nie bez przyczyny, pewnie coś grubego zje.anego typu silnik czy cuś. Jak byłby sprawny pal licho blacharke, ale auto było by jeżdzone, Ot typowe szukanie jelenia. nic więcej.

  8. Kupować kupkę złomu za 49k haha gdzie pewnie blacharka malowanie to będzie koszt 15k spokojnie + zrobienie kupienie po skladanie całego środka + mnóstwo innych elementów które wyjdą w praniu o nie nie

Dodaj komentarz

Call Now ButtonZadzwoń!