Loading…

Auta importowane Naprawa - Serwis Aut Importowanych w Warszawie.

Mechanik do Aut importowanych - Napraw Perfekcyjne Auto w Warszawie - Auta importowane Naprawa - Serwis i Warsztat Aut Importowanych w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe naprawy powypadkowe wszystkich typów samochodów osobowych, dostawczych lub ciężarowych. Profesjonalna naprawa aut z USA.
Kontakt Mechanik
Czy Mercedes CL600 z Japonii jest idealny? Przebieg 58.000km

Czy Mercedes CL600 z Japonii jest idealny? Przebieg 58.000km

Sprawdźmy czy samochód z Japonii jest idealny? Mercedes C215 CL600 z przebiegiem 58.000km…

Discord – https://discord.com/invite/P7bvqnH8Za

Facebook – https://www.facebook.com/MBmaniacYT

Instagram – https://www.instagram.com/mb_maniac/

Importowane z Youtube Naprawa Aut Importowanych Warszawa, serwis Auta z USA, Niemiec, Europy, Japonii. Serwis samochodów amerykańskich Warszawa USA-Cars. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu lub w naszym warsztacie samochodowym.

Naprawa aut z USA. Uszkodzone, powypadkowe, rozbite. Naprawa Aut Importowanych w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe naprawy powypadkowe wszystkich typów samochodów osobowych, dostawczych lub ciężarowych. Wykonujemy kompleksowe naprawy powypadkowe wszystkich typów samochodów osobowych oraz ich serwis mechaniczny. Współpracując z nami możesz liczyć na należytą obsługę mobilnego serwisu samochodowego.

20 thoughts on “Czy Mercedes CL600 z Japonii jest idealny? Przebieg 58.000km

  1. To są wszystko stare padła…aż dziw bierze że ludzie z kasą dają się na to nabrać…mam dwa klasyki…jestem uleczony do końca życia z nich….ciągle coś, wszystko co gumowe nadaje się do wymiany, tak jak tu szyby jak nie jedna to druga i jeśli chcesz rmto trzymać w ładnym stanie to wartość samochodu

  2. Masz rację przypierdzielasz się. Taką korozję na blachach, można w dwa weekendy przy piwku zneutralizować.😁 A co do reszty, to widziały gały, co brały. ideały nie istnieją, ale wiesz jak wygląda samochód z Europy po tylu latach.
    Świetny filmik, gratulacje.

  3. Fajny filmik, ale to chyba normalne że w starych autach guma robi się twarda z wiekiem i różne części się różnie zuzywaja. Osobiście mam kilka aut z Japonii z malutkimi przebiegami i w każdym trzeba było coś zrobić. Po naprawach człowiek cieszy się z użytkowania;-)

  4. Trochę śmiać chce mi się z tej sensacji…
    Podwozie jak w 3-4 letnim aucie z rynku europejskiego i w dodatku w modelu słynącym ze słabego zabezpieczenia antykorozyjnego.
    Wycieki,twarde gumy itd..wynikają głównie z długiego przestoju w użytkowaniu auta,zwłaszcza w ciągu ostatnich lat..
    A kto mówił że auta z Japonii są idealne??
    Mają małe przebiegi,świetne wnętrza,lakier,ale gumy nie oszukasz.
    Wymienia się uszczelnienia i śmiga.
    Proponuję porównać z autami z USA,gdzie słońce i UV dopiero zrobiło swoje ( klar schodzi, skóry w cabrio jak plastik,a daszki przeciwsłoneczne kruszą się jak herbatniki)..do tego powypadkowa historia.
    Europa?…niestety sól na drogach i przebiegi.
    Oczywiście to są uogolnienia, są dobre i złe auta zarówno z Japonii,Europy,czy USA..
    Stan tego CL wcale mnie nie dziwi i to nie żadna tragedia. Koszty wysokie,ale jakie mają być przy v12??
    Osłony amorow ABC normalna sprawa, 200zl sztuka, wymiana i po temacie.
    Ludzie,te auta jak były nowe kosztowały tyle co dom, nie oczekujcie że będzie z tego bezawaryjne daily za 15-20% ceny nowego.
    Ja nadal uważam że Japonia to dobre źródło aut, najlepiej jeśli było mało ale systematycznie eksploatowane. Problemy są w autach po totalnych kilkuletnich przestojach.

  5. Ciekawy jestem ilu z cisnących na samochody z Japonii, miało z nimi styczność? I nie mówię tu o oglądaniu ich na OtoMoto. Oczekując od starego auta, że będzie bezawaryjne? Heh.. marzyciele, zejdzie na ziemię. Gumy? Sam czas już im szkodzi. Ale nie wkładał bym wszystkich aut do jednego worka. Bo wszędzie znajdzie się ulep i wszędzie znajdzie się perełka, czy to jp, usa czy eu. Tylko że wymiana czegoś w aucie z Japonii to czysta przyjemność, klucz i wszystko się odkręca, a nie palnik i młotek i walka z korozja. Nie mówiąc już o zmęczonych przebiegami i dziurami egzemplarzami, a tam przeważnie auto zwarte i trzymające się kupy.. temat rzeka, kto nie miał niech się nie wypowiada. Pozdrawiam

  6. Mam CLSa z Japonii i mam dwie 211 z rynku europejskiego i usterki są takie same,więc myślę ze Japonia nie ma na to wpływu. A co z autami np. z Hiszpanii lub Włoch tam reż jest ciepło. Pozdrawiam.

Dodaj komentarz

Call Now ButtonZadzwoń!