Loading…

Auta importowane Naprawa - Serwis Aut Importowanych w Warszawie.

Mechanik do Aut importowanych - Napraw Perfekcyjne Auto w Warszawie - Auta importowane Naprawa - Serwis i Warsztat Aut Importowanych w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe naprawy powypadkowe wszystkich typów samochodów osobowych, dostawczych lub ciężarowych. Profesjonalna naprawa aut z USA.
Kontakt Mechanik
HONDA inna niż wszystkie! Dlaczego jest taka DROGA?

HONDA inna niż wszystkie! Dlaczego jest taka DROGA?

W tym odcinku Robert prezentuje samochód Honda NSX z 1991 roku. Przy projektowaniu tego wyjątkowego modelu udział brał Ayrton Senna a auto często nazywane jest „japońskim Ferrari”.

Chcesz bezstresowo sprowadzić dobrej jakości samochód z Japonii lub Dubaju?

Skontaktuj się z nami:

info@stradale-classics.pl

tel.: +48 506 777 911

Kompleksowo zajmiemy się poszukiwaniem, zakupem i importem Twojego wymarzonego samochodu prosto pod drzwi Twojego garażu.
Mamy bezpośredni dostęp do systemów aukcyjnych bez zbędnych pośredników, co gwarantuje najwyższą jakość, bezpieczeństwo i najlepszą cenę prowizji.

Importowane z Youtube Naprawa Aut Importowanych Warszawa, serwis Auta z USA, Niemiec, Europy, Japonii. Serwis samochodów amerykańskich Warszawa USA-Cars. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu lub w naszym warsztacie samochodowym.

Naprawa aut z USA. Uszkodzone, powypadkowe, rozbite. Naprawa Aut Importowanych w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe naprawy powypadkowe wszystkich typów samochodów osobowych, dostawczych lub ciężarowych. Wykonujemy kompleksowe naprawy powypadkowe wszystkich typów samochodów osobowych oraz ich serwis mechaniczny. Współpracując z nami możesz liczyć na należytą obsługę mobilnego serwisu samochodowego.

33 thoughts on “HONDA inna niż wszystkie! Dlaczego jest taka DROGA?

  1. To fakt że moja honda to nie ten sam poziom co nsx ale od nowości przez 11 lat nigdy nie dolewałem oleju poza tym od wymiany do wymiany i zawsze miałem i mam poziom maximum. Jest to honda civic VIII sedan ma oryginalny przebieg 148 000 tysięcy i łączne średnie spalanie od nowości do dziś czyli łącznie zima i lato to 6,3 litra przy silniku 1.8 i-vtec. Nigdy też nie była u mechanika na żadnej awarii poza klockami, tarczami i olejem raz na rok. Bezawaryjna jednostka zawsze sprawna i nigdy nie zawodzącą. Ja nie lubię żadnych samochodów poza hondą dlatego honda na zawsze nie stać mnie na samochody z wyższej półki ale jako samochód taki normalny do jazdy z rodziną w każdy dzień, Honda nie ma sobie równych to jest prawdziwy samochód na każdy dzień a jego bez awaryjność jest o wiele lepsza niż w Toyocie.

  2. Mialem katalog Samochody Świata 1991 …..i to auto bylo top 5 nad którymi sie sliniłem za małolata….jak wygram w totka to będzie u mnie w kolekcji obok corvette , 300sx, i jeszcze kilku innych z tego katalogu

  3. Na zlocie Hondy w Słupsku w roku ~2001 miałem okazję zasiąść (bez prowadzenia) na fotelu kierowcy w żółtym modelu Acura NSX. A jeździłem wtedy mniejszym bratem CRX. I do teraz mam wrażenie, że NSX na żywo lepiej wygląda niż na zdjęciu, czy też filmie. Pozdrawiam.

  4. MIałem w manula, sprzedałem w tamtym roku, automat nawet bez porównania…. Polecam ten samochód, jest wyjątkowy w każdym detalu. Wspaniale się prowadzi. Dzwięk powala i zapach wnętrza niepowtarzalny…

  5. NSX to ojciec samochodów sportowych.
    To NSX był inspiracją dla Mclaren F1.
    A co było potem to wszyscy wiemy.
    To NSX wyznaczył kierunek i wszyscy nadal się go trzymają.
    Ciekawe że w garażu padło stwierdzenie że w tym aucie nie ma wielkich walorów akustycznych.
    A jednak podczas jazdy najwyraźniej pogląd uległ odwróceniu o 180 stopni.
    Przecież to V6 więc nie może brzmieć źle.
    Tyle że w ciasnym blaszanym budynku wszystko włącznie z V8 będzie brzmieć kiepsko.
    A oleju to nie biorą samochody które stoją.
    Bo jak auto jeździ to cudów nie ma i oleju musi ubywać.

Dodaj komentarz

Call Now ButtonZadzwoń!