Loading…

Auta importowane Naprawa - Serwis Aut Importowanych w Warszawie.

Mechanik do Aut importowanych - Napraw Perfekcyjne Auto w Warszawie - Auta importowane Naprawa - Serwis i Warsztat Aut Importowanych w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe naprawy powypadkowe wszystkich typów samochodów osobowych, dostawczych lub ciężarowych. Profesjonalna naprawa aut z USA.
Kontakt Mechanik
HONDA VTEC, SILNIKOWA KATANA INŻYNIERÓW Z JAPONII.

HONDA VTEC, SILNIKOWA KATANA INŻYNIERÓW Z JAPONII.



Siema.
Ta seria ze zmiennymi fazami to w sumie niezła faza. Będę szperał żeby pokazywać Wam kolejne wynalazki. Będzie ciekawie jak dorwę głowicę z multiair. Zapraszam do dyskusji i pozdrawiam!

LINKI:
DUAL VANOS: https://youtu.be/UIt7P7-SlzY
VALVETRONIC: https://youtu.be/xITXoqV7HFE
ALFA ROMEO: https://youtu.be/yFBPCe8y7zg
MG VVC: https://youtu.be/eVTjIZ7g4qE

Importowane z Youtube Naprawa Aut Importowanych Warszawa, serwis Auta z USA, Niemiec, Europy, Japonii. Serwis samochodów amerykańskich Warszawa USA-Cars. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu lub w naszym warsztacie samochodowym.

Naprawa aut z USA. Uszkodzone, powypadkowe, rozbite. Naprawa Aut Importowanych w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe naprawy powypadkowe wszystkich typów samochodów osobowych, dostawczych lub ciężarowych. Wykonujemy kompleksowe naprawy powypadkowe wszystkich typów samochodów osobowych oraz ich serwis mechaniczny. Współpracując z nami możesz liczyć na należytą obsługę mobilnego serwisu samochodowego.

46 thoughts on “HONDA VTEC, SILNIKOWA KATANA INŻYNIERÓW Z JAPONII.

  1. ja całym sercem kocham bmw, ale z v-teca to sie ludzie smieją tylko przez jego kierowców, bo tak na prawde jedyną jego wadą jest apetyt na olej, bo z wolnossącego silnika 1.3 honda juz kiedys potrafiła 130KM osiągnąć, i to bez turbo, a tak poza tym, to wituś, jesli o niego sie dba, to jest bezawaryjny.

  2. KRISIE! Nie wiem czy czytasz komentarze pod starymi filmami ale spróbuję. Czy mógłbyś zrobić odcinek o silniku 1.8 i-vtec? Nie chodzi o sekcję zwłok a o wyjaśnienie zasady działania. Z tego co czytam jest to trochę inne rozwiązanie od klasycznego v-teca ale nigdzie nie jest wytłumaczone dokładnie jak to działa. Wiem tylko że jest tam również wariator na wałku i że jest to technologia nastawiona bardziej na ekonomię jazdy. Na pewno nie ma tego kopnięcia przy określonych obrotach.

  3. Mam forda klekota z turbo 100km i hondę 1,8B 140km, efekt jest taki, że fordem opierdalam pacjentów na światłach a hondą zostaję jak cipa… Tak dużo znaczy MOMENT OBROTOWY. Fakt że jak już wejdzie na obroty to nadgoni ale to nie to

  4. Po oglądnięciu tego filmu w 2019r zdecydowałem sie na zakup Hondy Accord 2012r z silnikiem 2.4 vtec. Na dzien dzisiejszy przejechane okolo 80 tys km bezawaryjnej jazdy. Aktualnie na liczniku 240 tys km. Silnik pracuje super. Poki co nie zamieniam. Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Call Now ButtonZadzwoń!