
Jak MĄDRZE KUPOWAĆ samochody? PORADNIK dla każdego.
Boisz się kupna auta zostawiającego 4 ślady i pospawanego z 3 przystanków PKS? Nie wiesz jak się do tego zabrać? Jesteś laikiem a chcesz kupić auto? – TO JEST MATERIAŁ DLA CIEBIE! 🙂
Opisuję podstawowe metody sprawdzenia samochodu przed zakupem, nawet jeśli jesteś laikiem i nie masz dużego doświadczenia, jesteś w stanie to ogarnąć!
✔ SUBSKRYBUJ nasz kanał! ► https://goo.gl/TaiNFH ❤
✔ WSPIERAJ nas na PATRONITE ►https://patronite.pl/fastfamily/
➤Kliknij🔔 obok subskrypcji aby dostać cynk o nowym filmie
➤Zostaw 👍 i komentarz pod filmem 💪
✔ WBIJAJ na FACEBOOKA ► https://goo.gl/3CXdTj ❤
✔ Nasz INSTAGRAM ► https://www.instagram.com/jf_fast_family/
★ Przeczytaj parę słów o nas – https://japfest.pl/fastfamily
★ Zobacz wszystkie nasze vlogi – https://goo.gl/mB18pK
#zakup #używane #samochody
Importowane z Youtube Warszawa serwis samochodów sprowadzonych ze Stanów Zjednoczonych Ameryki, Niemiec, Europy i Japonii. Warszawa USA-Cars to samochody amerykańskie. Automechanik z Warszawy Poznanie I mobilny warsztat, mobilny serwis samochodowy, elektryka, diagnostyka, serwis na miejscu lub w naszym warsztacie samochodowym.
Import samochodów z USA. zrujnowany, podatny na wypadki i rozerwany na strzępy. Firma Warsaw Auto Import. Oferujemy kompleksowe naprawy powypadkowe wszystkich typów samochodów, w tym osobowych, użytkowych i użytkowych. Jesteśmy w stanie wykonać kompleksowe naprawy powypadkowe dowolnej marki i modelu samochodu osobowego, a także zapewnić serwis mechaniczny. Decydując się na współpracę z nami, możesz spodziewać się niezawodnego serwisu pojazdów mobilnych. Serwis Warszawa pojazdów sprowadzonych z Japonii, Niemiec, Stanów Zjednoczonych i Europy. Warsaw USA-Cars to przykłady samochodów wyprodukowanych w Stanach Zjednoczonych. Automechanik z Warszawy Poznanie I mobilny warsztat, mobilny serwis samochodowy, elektryka, diagnostyka, serwis na miejscu lub w naszym warsztacie samochodowym.
wraki samochodów importowanych ze Stanów Zjednoczonych, które są również niebezpieczne i łatwe do rozbicia. Koncern znany jako Warsaw Auto Imports. Zapewniamy kompleksową naprawę powypadkową wszelkiego rodzaju samochodów, w tym zarówno pojazdów osobowych, jak i użytkowych. Oprócz wykonywania rutynowej konserwacji samochodów osobowych dowolnej marki lub modelu, jesteśmy również w stanie przeprowadzać rozległe naprawy powypadkowe pojazdów klientów. Decydując się na współpracę z naszą firmą, możesz być pewien, że otrzymasz godny zaufania mobilny serwis samochodowy.
Hej! Po raz pierwszy nagrywaliśmy material z nowym mikrofonem bezprzewodowym, dajcie znać jak podoba wam się dźwięk! Co do samej dramy itp, miejcie DYSTANS do tego wszystkiego i tyle 🙂 Wychodzimy z założenia, że przy okazji takich akcji, lepiej będzie ludziom pomóc i czegoś nauczyć, dając fajne porady, niż taplać się we błocie, bo z tego nikt nic nie będzie miał 🙂
Ja osobiscie gdybym miał jechać kupić zdrowa bude do projektu za kilka tyś, wziąłbym miernik żeby sprawdzić czy nie był składany z 5. Więc wszystko zależy od sytuacji.
Super materiał, na prawdę świetnie się tego słucha 😀
Jedyne z czym się chyba nie od końca zgodzę to ta część dotycząca mierników lakieru.
Nie jestem zdania że 15 letnie auto za 5 czy 10 tyś zł mam być lakierniczo idealne, ale dla laika, takiego jak ja na przykład, miernik lakieru może służyć do "szukania" szpachli i grubszych napraw niż drugie lakierowanie.
Ostatnio szukałem samochodu dla mamy – oglądaliśmy kilka sztuk, i przyznam że miernik pozwolił na wykluczenie kilku egzemplarzy nie z uwagi na 300 czy 400 mikronów na jakimś elemencie, ale po zgubieniu odczytu na tylnej ćwiartce czy słupku A po prostu odpuściliśmy.
Podsumowując, samo narzędzie (miernik lakieru) jest dobre, o ile ktoś używa go z głową 🙂
Mądrego dobrze posłuchać, a nie ta szopka jak w M4K.
Bardzo dobry i treściwy film, pjona
O proszę, audiola (która zreszta bardzo mi się podoba) na Waszym kanale 😀 wielki plus 😀
Jest drama to trzeba sobie wyświetlenia podbić miniaturka😂
Trafiliśmy na kogoś kto dobrze to wytłumaczył i się zna, dzięki.
Vin: WDB2030421F511628
Marka: MERCEDES-BENZ
Model: C200
Typ paliwa: BENZYNA 1.8 163hp
Rodzaj nadwozia: SEDAN
2003/11
16 latek.
136200km przebiegu dosłownie zero rdzy i nic do naprawy u dwóch mechaników bylem, jedynie to przy tych 19 albo opona do dupy lub felga krzywa bo dziwne bicie, na zimowych wszystko ok.
postimg.cc/ppXVmWsn
W Polsce zrobił jakieś 2600km i stał około 2 lata bo właściciel audi jeździł w automacie.
Wyrwałem go za 15600 z początku chciał 19800.
Warto było ?
Można czasem perełki znaleźć tylko szukać dużo trzeba
2/3 powodów dlaczego ludzie kupują byle gówno, to ich wygórowane wymagania w zamian za niską cene auta, to potem mają co mają
kur*a kupilem 350z a myslalem ze to 370z w chuja mnie zrobil gosc lampy tylko przerobil
Akurat z tymi kołami w lini się nie zgodzę ponieważ u mnie w Volvo v60 2012 szerokość tylnej osi jest mniejsza już przedniej i czuć to nawet przy przejeżdżaniu przez „kwadratowe” spowalniacze
Ooo! Zadek piecze bo ktoś postawił zaprzyjaźnionego z Japfestem jutubera w złym świetle.
Ja w swoim audi miałem sprytny manewr wykonany, audi była FWD i z tyłu miała starte opony a z przodu prawie nówki 😅
3 letnie audi 2.0 tdi z niemiec ma już nalatane 210 tys km a wszyscy w Polsce jeżdżą 10 letnimi i 15 letnimi i mają 170 tys albo 195tyś szok powodzenia👍😁 niema co się bać dużego przebiegu bo poprzedni właściciel wymienił to co trzeba było najdroższe 👍
I tak jak bys mial okazje to kupil bys zetke mazaka
Przebieg w Polsce jest docustalenia 🙂
Podoba mi się pomysł z nagrywaniem auta jeżeli mam do niego daleko 😀 zobaczcie jakie ładne E30 https://www.youtube.com/watch?v=1SOXJkTG3ZQ&feature=emb_title
Ma ktoś namiar na te mini rękawice bokserskie służące jako zawieszka?
moze ktoś chce kupic dobre auto , polecam : https://www.otomoto.pl/oferta/lexus-is-lexus-is250-f-sport-oem-ID6CteIy.html?isPreview=1
idiotyzmem byłoby nie skorzystanie z miernika lakieru jeśli ma się do niego dostęp, to że samochód jest tani nie znaczy że trzeba kupować w ciemno
Świetny materiał nagrany przez kompetentną osobę, która wie o czym mówi. Podoba mi się to, że wszystko na tym kanale płynie z serducha, a nie jest sztucznie wyreżyserowane pod publikę. Mam nadzieję, że kiedyś więcej osób będzie Was oglądać i tego Wam życzę! Wielkie propsy i czekam na więcej!
Gdzie można zamówić bluzy japfest?,
Fajnie też założyć rękawice foliowa że stacji i przejechać auto taka rękawiczka, mamy wtedy bardzo wyczulony dotyk i możemy wuczuc nierówności których nie zobaczymy
Cześc panie
Ja bym jeszcze dodał od siebie słowa pewnego starego handlarza który mówił tak,, auto dla ciebie tyle jest warte , ile jesteś w stanie wydać na sprawdzenie jego przed zakupem ''.
O co w tym chodzi to już nie czasy że się klęka na kolanko jak przy polonezach i dobry to kupujemy. Nie bójmy się wypożyczyć nawet od kogoś miernik lakieru za 10 czy 20zł ( można nawet sobie kupić koszt około 200 paru zł ale to jak ktoś chce), przez telefon powiedzieć że jeśli obejrzymy auto i wstępnie nasza decyzja będzie na tak to będziemy chcieli, zmierzyć je tym miernikiem, że o ile ktoś ma czy tam sobie pożyczy komputer to chcemy je podłączyć, i runda finałowa jazda próbna zakończona na skp lub jakimś podnośniku.
I wtedy ryzyko kupna ulepa z 100% zmiejszamy do 10%. Gwarancji nie ma że po tych wszystkich zabiegach będziemy miec igłe bez wkładu finansowego bo takich aut nie ma. Tylko nie bójmy się wydać te 20 nawet do 300zł w przypadku droższych aut. Ktoś powie że no ale ja chce 10 aut obejrzeć to co mam 3 tyś wydać. Nie do końca jak taka ilośc obejrzyj je wszystkie, zbadaj w ciągu paru dni jak sie sprawy mają i wtedy zabierz do finału 3 auta.
To by było na tyle.
Vin od sprzedajacegoporownanie rozkodowanego vinu do aukcji,-na podstawie vin wykupienie raportu, historia serwisowa, ew. przygody w przeszlosci,
Jesli wszystko jest ok, na miejscu na dzien dobry
-miernik lakieru+ sprawdzenie szyb i lamp
-podpiecie pod kompa. Bledy+ mowa tu o dieselach, wiec korekty wtryskow, cisnienie doladowania, temp.
– przejechac sie autem (wziac kogos, kto ew. zna sie lepiej niz ty). Sprawdzic jak silnik pracuje na zimno i go nagrzac.
– podjechac na sciezke i za 40zl sprawdzic zawieszenie, hamulce i stan od spodu.
Reszta to bujdy. Mierniki sa tak tanie, ze jakies ogladanie kol i szpar to paranoja.
Bez wzgledu na ytbowe perypetie innych dobrze ze zrobiles taki film !
A oszustow frajerow yutbowych gonic i nie ogladac !
Dobry materiał. Konkretnie, bez zbędnego rozdrabniania się. Idealne na obejrzenie 5 min przed oglądaniem samochodu.
a ja bym dodał jeszcze tak:
– w przypadku elementów lakierowanych i przykręcanych tj błotniki maski drzwi sprawdzić czy farba na śrubach nie nosi śladów odkręcania lub regulacji.
Pierdolenie.
1:28 jaka to muzyka leci w tle
Dodałbym jedną rzecz – każdy samochód się psuje, jeżeli Cię stać na samochód który Ci się marzy, lub który Ci się po prostu podoba – kup ten samochód, nie kupuj samochodu "z rozsądku", bo każdy samochód się psuje.
E39 to pancerny samochód
Gdy ogladam takie porady to czuje sie jak frajer albo ktos kto ma wyjatkowa wiare w ludzi.
Kupilem w zyciu siedem samochodow i zadnego tak naprawde nie sprawdzalem (ale rowniez nigdy pozniej na nic nie narzekalem).
Pamietam moj ostatni zakup dwa lata temu. Wsiadlem do samochodu. Porozgladalem sie troche. Pomyslamem o tym jak wszystko jest utrzymane.
Skupilem sie na tym jak sie w nim czuje.Zapytalem sprzedawcy czy wszystko z nim jest ok i ile zaliczki moge zaplacic.I tyle.
Moja stara pozniej skomentowala ze moglem przynajmniej sprawdzic czy samochod ma silnik albo drugi bok (bo nawet nie widzialem samochodu z drugiej strony).
Kupilem samochod.Nie targowalem sie.
Sprzedawca poczul sie w obawiazku pokazac mi ( w moim juz zakupionym samochodzie) gdzie sa biegi bo ich nie moglem znalezc.Wytlumaczyl mi gdzie jest hamulec reczny.
Pierszy raz odpalilem silnik juz po zakupie .Pierszy raz doswiadzczylem jak samochod jezdzi w drodze powrotnej do domu.
I jestem calkowicie zadowolony. Zero problemow. Gdybym mial cofnac sie w czasie to zrobilbym to samo i kupilbym samochod za kazdym razem.
Pozniej -kiedys-oddam go w rozliczeniu jak inne poprzednie. Nigdy nie sprzedawalem osobom prywatnym samochodow
(pomimo ze mialym chetnych nabywcow zwlaszca wsrod kolegow).Jednak zawsze przychodzilo mi na mysl -co jak moj woz ma jakas wade o ktorej nie wiem?
Pozniej ktos bedzie mial do mnie zal. Mi bedzie glupio itd. Wiec zawsze zostawialem samochod w z rozliczeniu.
Poprostu lepiej sie z tym czulem.
Miałem auto z przebiegiem 500 000 milion w pamięci i hamownia pokazała serię 😁😁 oczywiście ekspozycja wszystko na czas 😇
Jakbym znał te wnętrze xD tyle że moja w manualu, standardowo jak po mapie na 310 rozsypała się dwumasa więc wpadła nowa ze spiekiem i NARAZIE dobrze jest xD
Oglądałem sporo takich poradników, ale na moje oko chyba najlepsze co do tej pory widziałem, szybko, na temat i bardzo konkretnie.
500 000,w życiu bym nie kupił
OK, opis. KOCHAM. xD Cenna informacja o przebiegu, też myślałam, że im niższy tym lepszy, a tu proszę. 🙂 Właśnie zastanawiałam się nad jakimś dużym samochodem, najlepiej czymś z Toyoty, ten artykuł bardzo mnie zachęcił https://www.rp.pl/Motobiznes/200119928-Duze-samochody-osobowe–jakie-sa-ich-zalety.html i najlepiej używanym, i ten filmik jest bardzo pomocy. <3
Co to za model tej hondy 4:36 ?
Co do miernika lakieru – dla aut tanich (poniżej 20 tys) używam miernika jako detektor kilogramów szpachli – jak coś było dobrze naprawione i nie ma nawalone kitu z pacy to luz, a jak przy tylnych błotnikach albo na słupkach bądź dachu miernik traci zasięg to szkoda czasu na taki samochód.
Zawsze się pytam sprzedającego czy nie ma z tym problemu i nigdy mi się nie zdarzyło, żeby kręcił nosem jak auto było ok.
Podsumowując – jest to na tyle tanie urządzenie i dające na tyle dużo informacji o aucie, że szkoda go nie mieć szukając samochodu.