Loading…

Auta importowane Naprawa - Serwis Aut Importowanych w Warszawie.

Mechanik do Aut importowanych - Napraw Perfekcyjne Auto w Warszawie - Auta importowane Naprawa - Serwis i Warsztat Aut Importowanych w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe naprawy powypadkowe wszystkich typów samochodów osobowych, dostawczych lub ciężarowych. Profesjonalna naprawa aut z USA.
Kontakt Mechanik
Klasyki z Japonii - co warto mieć w garażu?

Klasyki z Japonii – co warto mieć w garażu?

===✅ Link aktualny w 2022✅===
https://mubi.pl/zachar – promocja na ubezpieczenia
* 150 zł cashback
* do 2000 zł premii za polecenie dalej

Poprzednie zestawienie klasyków kompletnie zignorowało auta japońskie – dziś naprawiamy ten błąd. Oto za czym warto się rozejrzeć, jeśli chcesz wstawić do garażu klasyka z Japonii!

Importowane z Youtube Naprawa Aut Importowanych Warszawa, serwis Auta z USA, Niemiec, Europy, Japonii. Serwis samochodów amerykańskich Warszawa USA-Cars. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu lub w naszym warsztacie samochodowym.

Naprawa aut z USA. Uszkodzone, powypadkowe, rozbite. Naprawa Aut Importowanych w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe naprawy powypadkowe wszystkich typów samochodów osobowych, dostawczych lub ciężarowych. Wykonujemy kompleksowe naprawy powypadkowe wszystkich typów samochodów osobowych oraz ich serwis mechaniczny. Współpracując z nami możesz liczyć na należytą obsługę mobilnego serwisu samochodowego.

32 thoughts on “Klasyki z Japonii – co warto mieć w garażu?

  1. https://mubi.pl/zachar – promocja na ubezpieczenia
    * 150 zł cashback
    * do 2000 zł premii za polecenie dalej

    Poprzednie zestawienie klasyków kompletnie zignorowało auta japońskie – dziś naprawiamy ten błąd. Oto za czym warto się rozejrzeć, jeśli chcesz wstawić do garażu klasyka z Japonii!

  2. LS400 zgoda, cała reszta to po prostu fajne, stare auta. Ale w garażu.. jako klasyk… z perspektywą zarobku to tematy raczej słabe. Jeśli pominąć kwestie wzbogacenia się , to lista fajna 🙂

  3. Kiedyś postawię NSX-a w moim garażu, największe moje motoryzacyjne marzenie, niestety bardzo mało ich na rynku, a ceny?Jeszcze 5 lat temu można było kupić za ok 160 tyś, teraz już trzeba co najmniej 230-250 za ładny egzemplarz.Piękny samochód.

  4. Cieszę się bardzo na takie odcinki. Warto tutaj jednak pamiętać, że zabrakło w Mitsubishi modelu Sigma/Diamante , który ze swoim genialnym V6 i elektroniką potrafi jeszcze dzisiaj zaskoczyć niejednego zainteresowanego motoryzacją przechodnia/kierowcę. Jeszcze raz serdecznie dziękuję za odcinek

  5. Bardziej przyziemnie:
    Ze stajni Daihatsu polecam model Applause pozycjonowany o segment wyżej od Charade.
    1.6 105 km dziś już na prawdę rzadko spotykany,mam takiego będzie na sprzedaż za 1-2 miesiące jakby kogoś interesował

  6. Pamiętam jak Skyline R32 GTR były wystawione w Japonii poniżej 20tys Euro, teraz patrząc na otomoto to R34 GTT w coupe z automatem kosztują w przeliczeniu 30tys Euro 😢

  7. A ja polecam kolegom zapoznać się z Lexusem LS ale w wersji z kierownicą po prawej stronie – w Japonii sprzedawany jako lepiej wyposażony i pod nazwą Toyota Celsior (swoją drogą nowoczesne systemy LSa najpierw trafiały do kolejnych wersji Celsiora a dopiero później przenoszone były do Lexa)

  8. Jeśli alfabetycznie, to pierwsza powinna być Acura – wbrew pozorom to nie jest auto amerykańskie… Zapomniałeś o Hondzie Logo (GA3). Coraz ciężej dostępna w PL w przyzwoitym stanie (tj. nie przerdzewiała – to pięta Achilesowa większości Hond), ale to bardzo fajne, bardzo wdzięczne i proste, całkiem dobrze wyposażone jak na tamte czasy auto 100% japońskie, w sumie już powoli youngtimer. Niepozorne z wyglądu i na papierze auto miejskie będące w stanie zawstydzić wiele nowoczesnych, nawet 2x mocniejszych aut – słowo klucz to tutaj niska masa, precyzyjne i neutralne prowadzenie, za co miłośnicy marki tak lubią jej auta. No brak mowy o trwałych Micrach K10/11 to tez wielBłąd… Najnowsza Supra to faktycznie baaardzo japońskie auto 😀

  9. Integra type R DC2 która pokazałeś na zdjęciu była produkowana na podwoziu Civica 5g czyli EG ,a nie accorda.
    Pod maską jeden z najlepszych silników Hondy B18C6 , fabryczna szpera itd.

Dodaj komentarz

Call Now ButtonZadzwoń!