Loading…

Auta importowane Naprawa - Serwis Aut Importowanych w Warszawie.

Mechanik do Aut importowanych - Napraw Perfekcyjne Auto w Warszawie - Auta importowane Naprawa - Serwis i Warsztat Aut Importowanych w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe naprawy powypadkowe wszystkich typów samochodów osobowych, dostawczych lub ciężarowych. Profesjonalna naprawa aut z USA.
Kontakt Mechanik
Mamy PROBLEM z naszym Żukiem

Mamy PROBLEM z naszym Żukiem

Pojechaliśmy w szybkie odwiedziny do warsztatu Mietka sprawdzić jak idą prace przy Żuku oraz trójkołowym Robinie.

Chcesz bezstresowo sprowadzić dobrej jakości samochód z Japonii lub Dubaju?

Skontaktuj się z nami:

info@stradale-classics.pl

tel.: +48 506 777 911

Kompleksowo zajmiemy się poszukiwaniem, zakupem i importem Twojego wymarzonego samochodu prosto pod drzwi Twojego garażu.
Mamy bezpośredni dostęp do systemów aukcyjnych bez zbędnych pośredników, co gwarantuje najwyższą jakość, bezpieczeństwo i najlepszą cenę prowizji.

Importowane z Youtube Naprawa Aut Importowanych Warszawa, serwis Auta z USA, Niemiec, Europy, Japonii. Serwis samochodów amerykańskich Warszawa USA-Cars. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu lub w naszym warsztacie samochodowym.

Naprawa aut z USA. Uszkodzone, powypadkowe, rozbite. Naprawa Aut Importowanych w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe naprawy powypadkowe wszystkich typów samochodów osobowych, dostawczych lub ciężarowych. Wykonujemy kompleksowe naprawy powypadkowe wszystkich typów samochodów osobowych oraz ich serwis mechaniczny. Współpracując z nami możesz liczyć na należytą obsługę mobilnego serwisu samochodowego.

49 thoughts on “Mamy PROBLEM z naszym Żukiem

  1. Mietek specyficznym indywidualistą jest ale zna się chłop na rzeczy i jestem pewien że ogarnie temat jak nikt inny a nieład artystyczny musi być w końcu to fabryka cudów!!! 👍😁 Nic udawane nie jest jak u (KOWALSKIEGO) przeciętnego mechanika co bramę wymalował reklam na wieszał a podstawowe (serwisy) filtrowo olejowe tylko robi i to w autach do 2000 roku bo tak jest ograniczony a po wymianie klocków koła z dwoma różnymi bieżnikami zamiast na przód jednakowe i na tył jednakowe przykręcić to on na strony przykręca bo mówi że znaczenia niema ! Hehe i bierze walizkę pieniędzy bo myślenie ból mu sprawia. Pozdro

  2. Ale niektorzy z was pie**a farmazony. Skad wiecie jak wyglada postep prac poza kamera. Nie macie pojecia jak trudno jest ogarniac taki projekt. A zaloze sie, ze Mietek ma jeszcze swoje inne tematy i musi pogodzic wszystko. Nie oceniajcie kogos z gory na podstawie kilkuminutowego materialu 😉

  3. Ale nawija makaron na uszy moim zdaniem uj nie mechanik non stop coś kasę czuje to wymysla🤭🤭Normalnie już by zapomnieli o żuku ale nie u tego mechanika🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  4. Wyjaśni mi ktoś jak wkońcu jest z tą BMW M3 CS od Isamu? Najpierw podobno była w waszych rękach, teraz nagle kupuje ją Budda bezpośrednio od Szymona – Gdzie haczyk? Co w tym jest nie tak?

  5. Co wy jebiecie na mechaniora że żuk niegotowy jak co chwile mu coś nowego dokładają, a to trabant, a to ten piździk na 3 kołach. Gość tez musi z czegos żyć, opłacać warsztat, a watpie ze ma płacone regularnie co miesiąc za te 3 gruzy projekty z kosmosu

  6. Tego pyrtka trzeba było wyrozbierać na części, umyć i złożyć z powrotem ( jeśli nie wymaga interwencji lakierniczej). Rozmary ma takie że wszystko zmieściłoby się w schowku na grabie. A takie dziubanie prędzej czy później i tak się skończy ogarnięciem wszystkiego od podstaw

Dodaj komentarz

Call Now ButtonZadzwoń!