Loading…

Auta importowane Naprawa - Serwis Aut Importowanych w Warszawie.

Mechanik do Aut importowanych - Napraw Perfekcyjne Auto w Warszawie - Auta importowane Naprawa - Serwis i Warsztat Aut Importowanych w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe naprawy powypadkowe wszystkich typów samochodów osobowych, dostawczych lub ciężarowych. Profesjonalna naprawa aut z USA.
Kontakt Mechanik
NAJPIĘKNIEJSZY CLS - Mercedes CLS 550 z 2006 roku.

NAJPIĘKNIEJSZY CLS – Mercedes CLS 550 z 2006 roku.

W tym filmie Roberta pokazuje Mercedesa CLS 550 z 2006 roku w wersji przed liftingiem. Auto zostało sprowadzone z Japonii i ma przejechane jedyne 43 tysiące kilometrów.

Chcesz bezstresowo sprowadzić dobrej jakości samochód z Japonii lub Dubaju?

Skontaktuj się z nami:

info@stradale-classics.pl

tel.: +48 506 777 911

Kompleksowo zajmiemy się poszukiwaniem, zakupem i importem Twojego wymarzonego samochodu prosto pod drzwi Twojego garażu.
Mamy bezpośredni dostęp do systemów aukcyjnych bez zbędnych pośredników, co gwarantuje najwyższą jakość, bezpieczeństwo i najlepszą cenę prowizji.

Importowane z Youtube Naprawa Aut Importowanych Warszawa, serwis Auta z USA, Niemiec, Europy, Japonii. Serwis samochodów amerykańskich Warszawa USA-Cars. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu lub w naszym warsztacie samochodowym.

Naprawa aut z USA. Uszkodzone, powypadkowe, rozbite. Naprawa Aut Importowanych w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe naprawy powypadkowe wszystkich typów samochodów osobowych, dostawczych lub ciężarowych. Wykonujemy kompleksowe naprawy powypadkowe wszystkich typów samochodów osobowych oraz ich serwis mechaniczny. Współpracując z nami możesz liczyć na należytą obsługę mobilnego serwisu samochodowego.

29 thoughts on “NAJPIĘKNIEJSZY CLS – Mercedes CLS 550 z 2006 roku.

  1. Mała anegdota, do folii ochronnej. Najłatwiej jest ją ściągnąć używając parownicy, która ładnie podgrzewa nam klej. Inny sposób to zwyczajne polewanie wrzątkiem i powolne odrywanie.

  2. Przejechałem się kiedyś kumpla w201, 2.0 diesel. To było jak strzała amora. Za kilka dni sam takiego miałem. No i co z tego, że z pół minuty do setki, ale najlepszy samochód jaki miałem. Jak po kilku latach jechałem nim na złom to moja żona miała łzy w oczach. Specyficzny klekot silnika było słychać 2 bloki dalej. Kiedyś wrócę do mercedesa

  3. Coupé (z fr. – „ucięty”) – rodzaj nadwozia samochodowego, z dwoma, czterema lub rzadziej pięcioma miejscami siedzącymi i z jedną parą drzwi[1]. Najczęściej jest to nadwozie dwubryłowe typu fastback. Często, ze względu na nisko opadającą ku tyłowi linię dachu w środku jest mało miejsca, zwłaszcza dla pasażerów tylnej kanapy, jeśli takowa w ogóle jest w samochodzie.

    Coupé

    nadwozie dwudrzwiowe, od 2 do 4 miejsc siedzących. Bardzo często spotyka się układ siedzeń 2+2, czyli 2 normalnych rozmiarów fotele z przodu, a z tyłu nieduża kanapa, praktycznie tylko dla dzieci ze względu na bardzo małą przestrzeń na nogi (np.: Porsche 911).

    niektórzy, włącznie z producentami, próbują do tej kategorii zaliczyć również Mercedes-Benz CLS i Aston Martin Rapide, będące jednak w istocie sportowymi sedanem i liftbackiem.

  4. Należy też wspomnieć, że ten silnik czyli m273 jest silnikiem wadliwym w którym sypie się wałek wyrównoważający co jeśli ktoś bagatelizuje prowadzi nawet do zatarcia silnika a gołe słupki zaczynają się od 10 tysięcy wzwyż gdzie m113 czyli starsze 5.0 idzie kupić za 4 tysiące wnioski same się nasuwają

Dodaj komentarz

Call Now ButtonZadzwoń!