Loading…

Auta importowane Naprawa - Serwis Aut Importowanych w Warszawie.

Mechanik do Aut importowanych - Napraw Perfekcyjne Auto w Warszawie - Auta importowane Naprawa - Serwis i Warsztat Aut Importowanych w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe naprawy powypadkowe wszystkich typów samochodów osobowych, dostawczych lub ciężarowych. Profesjonalna naprawa aut z USA.
Kontakt Mechanik
Poznajcie nasz nowy projekt! 😎 #fordGPWdlamuzeum

Poznajcie nasz nowy projekt! 😎 #fordGPWdlamuzeum

Subskrybuj mój kanał: https://www.youtube.com/channel/UCQ1xVJRO5nJAqNGHnsa47bg?sub_confirmation=1
http://mubi.pl/patryk_mikiciuk150 pamiętajcie aby sprawdzić kalkulacje swojego samochodu i odebrać bonus 150 PLN!
Nasz Ford GPW to wojskowy terenowy samochód amerykańskiej produkcji z okresu II wojny światowej – potocznie zwany jako jeep. Z uwagi na wielkość zamówień w okresie wojennym niezbędny był drugi producent samochodu. Zlecenie otrzymał Ford, któremu przekazano za darmo dokumentację od Willysa pod warunkiem produkcji wyłącznie na zamówienia rządu USA. Ford GPW od pierwowzoru różnił się jedynie drobnymi szczegółami. Części obu samochodów mogły być stosowane zamiennie. Wyprodukowano w sumie 361 349 Willysów MB i 277 896 Fordów GPW.
Auto było używane przez wszystkie siły alianckie podczas wojny, a następnie także przez użytkowników cywilnych w wielu krajach.

Jeśli chcesz wziąć udział w odcinku wyślij swoje zgłoszenie na adres Autohistorie@gmail.com

Zajrzyj również na:
Instagram: https://www.instagram.com/patrykmikiciuk/?hl=pl
Facebook: https://www.facebook.com/mikiciukpatryk/

#patrykmikiciuk​ #autohistorie​ #motoryzacja Materiał zawiera lokowanie.

Importowane z Youtube Naprawa Aut Importowanych Warszawa, serwis Auta z USA, Niemiec, Europy, Japonii. Serwis samochodów amerykańskich Warszawa USA-Cars. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu lub w naszym warsztacie samochodowym.

Naprawa aut z USA. Uszkodzone, powypadkowe, rozbite. Naprawa Aut Importowanych w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe naprawy powypadkowe wszystkich typów samochodów osobowych, dostawczych lub ciężarowych. Wykonujemy kompleksowe naprawy powypadkowe wszystkich typów samochodów osobowych oraz ich serwis mechaniczny. Współpracując z nami możesz liczyć na należytą obsługę mobilnego serwisu samochodowego.

44 thoughts on “Poznajcie nasz nowy projekt! 😎 #fordGPWdlamuzeum

  1. A’propos naprawiania samochodów na częściach do jakich się ma dostęp.
    Młodym widzom trudno jest pewno sobie to wyobrazić jak można nie kupić oryginalnych części żeby naprawić samochód. Takie były czasy. Kilka lat temu bylem na Kubie i tam też często w jeżdżących samochodach z lat 50tych czyli z przed embarga działają silniki od japońskich samochodów. A wcześniej pewno były w nich radzieckie silniki. 😊
    Tak to wyglada. Trzeba się cieszyć że mimo to coś przetrwało. Kawał historii.

  2. Trykot (mają swój sklep w intern.) "to manufaktura rodzinna tworząca zgodnie z ideą slow fashion i recyklingu. Szyjemy torby, plecaki, gadżety, akcesoria ze starych worków, plandek i innych tkanin pamiętających lata 40-te i 50-te minionego wieku. Każdy nasz produkt jest unikatowy, szyty ręcznie z niepowtarzalnych, posiadających własną historię, dobranych jakościowo materiałów."

  3. Widzę dużo narzekań że kolejny projekt itp. Dla mnie zwyczajnie jest to wideo blog, który już trochę trwa iwątków jest więcej. W pewnym sensie dla mnie wrzucanie materiałów nie ściśle przypisanych danego dnia do danego projektu to duża niespodzianka. Co do długości materiałów to osobiście wolę długie materiały, bez presji ma Patryka bo temat jest bardziej wyczerpany a sam Patryk widać że ma mniejsze ciśnienie i spokojnie opowiada na siłę nie próbując skończyć przed 20 minutami. Nie wiem skąd to parcie ze niby matetialy za długie (oczywiście w tym odcinku o tym akurat nie wspominał) ale to właśnie dla mnie długie materiały ti autut że ktoś jednak chce poświęcić swój czas a nie powiedzieć dwa zdania na odwal się.

  4. Patryk na drugi raz nie zaciągaj wężykiem tylko dmuchnij w baniak od góry i uszczelnij w koło wężyka szmatą. Prościej i nie napijesz się paliwa. Chodź Twoja metoda jest dla twardzieli i zdecydowanie bardziej widowiskowa :)))

  5. Zmęczyłem właśnie sześciuset stronicową historię Jeep'a. Także wstrzeliłeś się z tematem. PS – Uwaga! Będę się wymądrzał! (póki nie zapomnę nabytej wiedzy)…

  6. Panie Kmiciuk Alianci walczyli z Niemcami a nie z tylko Adolfem Hitlerem!
    Widać jak ciężko przechodzi Panu prawda historyczna przez usta aby czasem nie narazić się potencjalnym niemieckim sponsorom!

  7. Samochodów było 5, bantam brc 40, willys ma i ford gp i te dwa produkcyjne. W polsce były obecne na pewno 4 czyli dwa najbardziej rozpowszechnione, ale z armią ze wschodu przybyły również ford gp i willys ma – są takie zdjęcia z okresu zaraz po wojnie. Mój dziadek też był w armii gen. Andersa – 7 pułk art. pplot lekkiej, miał prawo jazdy na wszystko oprócz motocykli i pojazdów gąsienicowych.

  8. Witam, witam muzeum oraz pt. właścicieli. Obejrzałem odcinek o wojennym samochodzie Jeep i doszedłem do wniosku , że będąc kiedyś właścicielem wojennego Jeepa ( i kilku współczesnych ) powinienem przekazać do muzeum całą oryginalną odnowioną atrapę z mocowaniami wojennego Jeepa. Może ta "cegiełka" znajdzie zastosowanie w Państwa projekcie. A tak na marginesie miałem kiedyś przyjemność prowadzić samodzielnie wiele Państwa samochodów. Można mnie znaleźć na Facebook – Maciek Mirowski Pozdrowienia i wielki szacunek dla Państwa

  9. Przypomniało mi się jak Gustlik z Wichurą pojechali Jeepem do Honoraty, uszkadzając po drodze rejestrację. Wychodzą, samochodu nie ma ====szybka decyzja ==trzeba pożyczyć od Rosjan. Gustlik wsiada a tam na siedzeniu ich blacha 🙂

  10. Fajny materiał i ciekawa postać w wywiadzie.
    Dzielnie radził sobie z pretensjonalnym tonem prowadzącego i odpowiedziami na pytania retoryczne !
    Pozdrawiam i oby więcej dobrych tematów do filmów !

Dodaj komentarz

Call Now ButtonZadzwoń!