
WYMIANA ROZRZĄDU PO 175.000KM ??? POSŁUCHAJ PRODUCENTA A TAK SKOŃCZYSZ !!!
Ta piękna chwila gdy mija ci gwarancja na nowy samochód, zbliża się wymiana rozrządu po 175.000 lub co 10 lat, ale nagle…. Jesteś w plecy kilka tyś zł bo coś poszło nie tak.KCIUK W GÓRĘ I Udostępniajcie ten film ku przestrodze, bo to już PATOLOGIA ASO.
Nowa książka już do nabycia!!! link poniżej
———————————————————————-
http://bit.ly/milosnicy2
———————————————————————-
Spotkania autorskie dajcie znać kto będzie
2)Poznań
———————————————————————————————
https://www.facebook.com/events/451721385437832/
———————————————————————————————
3)Łódź
———————————————————————————————
https://www.facebook.com/events/620433255027723/
———————————————————————————————
4)Warszawa
———————————————————————————————
https://www.facebook.com/events/384235509187582/
———————————————————————————————
5)Wrocław
———————————————————————————————
https://www.facebook.com/events/702575766883400/
———————————————————————————————
6)Katowice
———————————————————————————————
https://www.facebook.com/events/526008758165193/
———————————————————————————————
7)Rzeszów
———————————————————————————————
https://www.facebook.com/events/553134698764489/
———————————————————————————————-
Promocje dla widzów M4K na Allegro
————————————————————-
https://na.allegro.pl/PROMO_M4K
————————————————————-
Jeśli szukasz firmy od naprawy elektrofoniki zajrzyj
———————————————————————————-
https://ecutronics.de/
———————————————————————————-
NOWY WARSZTAT M4K GARAGE KOŚCIERZYNA
——————————————————————————————————–
https://web.facebook.com/M4K-Garage-serwis-samochodowy-Kocierzyna-334684990706091/
———————————————————————————————————
WSPÓŁPRACA
info@milosnicy4kolek.pl
INSTAGRAM WBIJAJCIE
———————————————————————————–
https://www.instagram.com/milosnicy4kolek/
————————————————————————————
meble warsztatowe których się nie powstydzimy 🙂
——————————————
http://fastservice.pl
——————————————
Patronite To dzięki temu że Wy się dokładacie możemy realizować coraz to śmielsze projekty tak więc masz ochotę wesprzeć rozwój kanału i doceniasz nasz wkład wbijaj na i zostań patronem 🙂
——————————————————————
https://patronite.pl/Milosnicy4kolek
——————————————————————
SKLEP Z GADŻETAMI DLA MIŁOŚNIKÓW
————————————————————————————————
http://luckymotion.com.pl/51-milosnicy-czterech-kolek
————————————————————————————————
Wbijajcie na naszego FB
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/milosnicy4kolek/
———————————————————————————–
Importowane z Youtube Naprawa Aut Importowanych Warszawa, serwis Auta z USA, Niemiec, Europy, Japonii. Serwis samochodów amerykańskich Warszawa USA-Cars. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu lub w naszym warsztacie samochodowym.
Naprawa aut z USA. Uszkodzone, powypadkowe, rozbite. Naprawa Aut Importowanych w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe naprawy powypadkowe wszystkich typów samochodów osobowych, dostawczych lub ciężarowych. Wykonujemy kompleksowe naprawy powypadkowe wszystkich typów samochodów osobowych oraz ich serwis mechaniczny. Współpracując z nami możesz liczyć na należytą obsługę mobilnego serwisu samochodowego.
Łysy, co masz do 2.0 HDI w C5? 🤔
Widoczne opiłki w filtrze pochodzą od pompy wstępnej a nie od pompy wysokiego ciśnienia, ewentualnie to zanieczyszczenia że stacji. Pompa wysokiego ciśnienia jest za filtrem 🙂
Nie znam się na mechanice więc dziwi mnie czemu tematu rozrządu nie można jakoś rozwiązać i nie rozumiem też problemu gnicia aut…
Nowa seria: Patologia Światowych Producentów 😀
Wg autodaty rozrząd w 2.0 Hdi wymienia się co 260tysięcy/10 lat 😀
Proszę zabierz się za to, proszę!!!
Kupilem niedawbo c5 2010r i wlasnie wymienilem (mechanik wymienil) rozrzad. Pasek wyglada jak nowka. Nie probowalem tak szarpac zebiw jak Łysy. Weoce do domu to sprobuje i napisze. Przebieg 173tys. Pasek najpewniej od nowosci bo rolki i pompa sa z roku 2010 i konca 2009. Citroen w 2.0hdi dopuszczal wymiane bodajze od 180tys . do 220 albo i 240 tys. w zaleznowci od warunkow jazdy lub 10 lat. Wedlug mnie tez za duzo. 120tys. mysle ze jest optymalne. Natomiast dziwi tak duza rozbieznosc w stosunku do leona m1 1.6 16v. W leonie zaleca sie 60tys. lub 4 lata. No dobra silnik benzynowy kreci sie troche szybciej ale 3,5 raza wieksza zywotnosc w citroenie? Czyzby te paski byly z NASA? No i 2,5 raza wiekszy odstep jesli chodzi o lata. Bardzo duza rozbieznosc.
Jak dobrze pamiętam był kiedyś Berlingo z interwałem paska rozrządu 240kkm potem p spadło do 180kkm.
Z doświadczenia wiem że ten pasek wytrzyma max. 130tys km. Kilkanaście citroenów i peugeotów już reanimowałem wszystkie zerwane przy przebiegu między 120 a 130 tys. km
francuskie to tylko dobre są lody ale nie auta
Dlatego jak się pasek zerwie, czy przeskoczy to też mamy koszty kilku tyś zł. Naprawa głowicy zaworów . Dlaczego producent paska podaje , że pasek ma max granicę wytrzymałości np. 170tyś lub 10 lat. Ale powinien być NAPIS zaleca się jego wymianę przy 100tyś lub po 7 latach. Taki zapis powinien być widoczny i wymagany. Co z tego , że pasek jest tani , ale za nim rosą też koszty : pasek, rolka napinacza , druga rolka , pompa wody , a to też trzeba wymienić. Przy łańcuchu nie łańcuszku od roweru wymieniało się zestaw koła zębate i łańcuch. Obecne łańcuszki osiągają też przebieg do 100tyś, ale nie wymienia się ich ze względu na wiek . Czyli to i to się wymienia przy 100 tyś. Stara i nowa szkoła, a jednak stara szkoła tu ma przewagę. Bo się nie rusza po odpaleniu silnikiem i gaz poszedł tylko trzeba by silnik się rozgrzał podczas jazdy , ale spokojnej. Stara szkoła mówi odpal silnik poczekaj niech się trochę rozgrzeje choć parę minut i jedź dopiero. Nic cię nie zbawi te choć 2 – 4min od odpalenia silnika zanim ruszysz, a przedłużysz silnikowi żywotność.
Przyjmuje się, że pasek rozrządu należy wymienić przeważnie co 60-120 tysięcy kilometrów lub po około 2-5 latach jeżdżenia.
Agresywna i dynamiczna jazda wpływa na żywotność paska rozrządu.
Zamontowali pasek na którym już nadruku nie widać. Może przebieg zmieniony 🤔😆😆😆
Łysy zmyj te tatuaže-dlaczego na takie gówno się zgodziłeś gdzie miałeś rozum?
Ja mam inny przypadek. Serwisuje auto od nowości w skodzie i … skoda zapomniała mi wymienić rozrządu po 5 latach (auto ma przebieg ok 30 po 8 latach)… Skoro serwisuje auto w ASO to oni powinni zadbać o wszystko…
Podobają mi się Twoje filmy. Tak trzymaj.
Ciekawy jestem jak to jest że skoda TSI. Dowiedziałem się, że rozrząd jest bezobsługowy. Czyli co nigdy się go nie robi? Cud?
była akcja serwisowa na wymiany rozrządu w 1.6 hdi, tam jakieś wadliwe paski poszły w pewnym okresie, u siebie w 6 letnim berlingu zmieniałem przy 180 tys i wyglądał całkiem ok. A co powiecie na 1,4 hdi tam jest 240 tys i zam 15 letnie auta które sobie jeżdzą na fabrycznym rozrządzie.
Pasek Continental wiem bo je dostarczamy do PSA głównie z Czech
Opel nie lepszy- wymiana po 150tys albo co 10lat🤣
Splyw to ty masz w szczawnicy to sa odplywy fachowcu:) pozdrawiam
Ja wymieniam rozrząd co 60-70 K kilometrów. Pasek jak pasek ale i pompy wody potrafią po 50K puścić. Podpowiedź ode mnie ( Przy sprawdzeniu stanu paska spójrzcie na to czy widać jeszcze napisy na zew stronie. Jak nie widać to wymienić kpl. rozrząd ) Pozdrawiam ŁYSY. Łapa w górę za film.
Robienie klienta w wała. W wała z rozrządem.
Jest sposób na wymianę tego paska w ASO tylko trzeba trochę dobrej woli głównie ze strony ASO ale też klienta. Przepracowałem w Aso kilkanaście lat. Wymianialo się skorodowane blachy np 206 obok korka wlewu paliwa po 8.,9 latach na koszt producenta. Także można. Taki rozrząd po 3 4 latach też na pewno się da zrobić ale trzeba rozmawiać z ASO. Są tzw partycypacje w kosztach pokrywane do 100% przez producenta.
Jak się coś rozleci na gwarancji jakoś przeżyje, zrobili jest ok zdarza się. Po gwarancji ta niemiła niespodzianka jest utrwalone w pamięci kilkoma tyśkami z kieszeni a to już się pamięta. Ja na opla nawet nie spojrzę😃 co mi krwi napsuła.
Ja wymieniłbym jeszcze wałek rozrządu,gdyż w wyniku kolizji często krzywki na wałku ulegają obróceniu(oczywiście jeśli ten nie jest z jednego kawałka żelaza tzn. że krzywki są zaprasowane na rurkę). Pozdrawiam
Łysy Czemu nie chcesz mi dać łapki na kanale
Francuskie to są dobre, ale k*wy a nie auta 😛
Peugeot 308 t9 wymieniłem rozrząd i pasek osprzętu po 130 tyś według dokumentacji 140/170 tys się wymienia a pasek osprzętu po 80 tyś .
C I T R O E N N I E J E S T P R O D U C E N T E M PASKÓW ROZRZĄDU. Nie znamy warunków w jakich był pojazd eksploatowany i na jakich odcinkach. Zakładam, że był użytkowany zgodnie z przepisami ruchu drogowego (nie był przeciążony) i specyfikacją techniczną producenta. Przejechałem takim modelem ponad 85000 km (sprzedałem z przebiegiem 232 000) i z samochodem nic się nie działo. Toteż winą nie obarczałbym producenta samochodu, a poszukałbym gdzie indziej. Pozdrawiam
Dwa lata później, mam citroena który ma niby przejechać jeszcze 40 000 lub dwa lata, taaa na pewno. Wymiana rozrządu jutro. Trzymajcie kciuki. A stawiam pół litra, że pasek z iny, jakoś tak mają 9d jakiegoś czasu ze paski są "plastikowe". Pozdro i dzięki
Skoda superb 1.6 tdi 210000 lub 10 lat masakra
A…to znaczy ,ze ja moge na swoim seacie ibizie 1.9 SDI jezdzic 100.000 km 🙂 I 7 lat zamiast 4 😀 nie zmieniajac paska rozrzadu