
W ostatnich tygodniach pokazywaliśmy Wam przekrojowo proces odbudowy świeżutkiego Volvo V90 z USA, które naprawialiśmy u „Stevena Seagala polskiego blacharstwa”, czyli u Sławka i w jego serwisie AAColor. Najnowszy materiał to preludium do finału cyklu, a także okazja do głębszej refleksji nt. naprawy samochodów powypadkowych i pokolizyjnych.
Pokażemy Wam gotowy samochód – po uzbrojeniu, kodowaniu, czyszczeniu. Sławek opowie co było najtrudniejsze w tej odbudowie, a Adam odpowie na jedno z najczęstszych pytań klientów – o czas i koszty naprawy. W oryginalny sposób, na oczach Sławka, skontroluje też jakość naprawy Volvo w AAColor.
Ponownie poruszymy temat „złomów ze Stanów”, o których część z Was pisze w komentarzach pod naszymi filmami. Dla tych, którzy nadal nie złapali konwencji importu takich, a nie innych samochodów z tego a nie innego rynku, naświetliliśmy ponownie ten temat. Zachęcamy do dyskusji w komentarzach – najlepiej z uwzględnieniem filmowej sugestii Adama – by raz na zawsze zakończyć ten temat.
PS. Dla chętnych przypominamy wszystkie odcinki serii z naprawy Volvo V90:
1. https://youtu.be/lf8pV7wh34I
2. https://youtu.be/U14ybbvSmW0
3. https://youtu.be/PlRHMUU4X18
Niebawem kolejne materiały z warsztatu. Dajcie znać w komentarzach które naprawy i jakie samochody interesowały by was najbardziej.
Tymczasem dobrego seansu!
#copart #iaai #volvo #V90 #paintjob #repair #fix #autazusa #autodiscover #aacolor
————
🚘 Chcesz kupić auto z USA? 🚘
📱 Dzwoń: 509-420-000
💻 Napisz: autazusa@autodiscover.pl
📲 INSTAGRAM Autodiscover: https://www.instagram.com/autodiscoverusa/
📲 INSTAGRAM Adama: https://www.instagram.com/adam_globalmotors/
🤝 Współpraca: biuro@autodiscover.pl
👍🏻 Subskrybuj kanał: https://goo.gl/2p2ofj
————
Importowane z Youtube
Zalezy kto i jak naprawia. Ostatnio sie troche zainteresowalem bo jest tu w okolicach sporo aut z "rebuilt title" a wiec tutaj tez kupuja i naprawiaja. Okazuje sie ze auto z "salvage title" po odbudowaniu przechodzi stanowa inspekcje bezpieczenstwa i jezeli przejdzie to dostaje "rebuilt title" i moze byc normalnie spowrotem zarejestrowane.Zastanawiam sie nad 2019 Lexusem RCF.Ktos go tu kupil za 8500 na aukcji,naprawil i chce sprzedac za 25 000. U dealera taki to okolo 32-35 000.Doradzilibyscie😃
Czesc tu slawomir samuraj. Pozdrawiam z chicago gdzie jeszcze chwila i czarni beda po drzewach skakac
Auto jak się kupuje że stanów zna się historię auta, z Niemiec lub innych krajów może być auto jeszcze gorsze także daje to do myślenia
Bardzo mi się podoba ten dizajnerski stolik z menu Android, gdzie można go kupić?
Zapniałeś o dalszej regulacji przeginanie na kolanie , super spec z tego blacharza
Prześwit w Volvo v90, strasznie duży, skąd taka różnica? Auto, stalo na podnośniku ?
Jak zwykle Sławek dobrze GADA fajnie że rozdziela prace i nie jest mistrzem wszystkiego (mechanika, blacharka, lakier, elektronika) oczywiście komentarz tyczy się całego zespołu .
Panowie skoro jest nowy oddział w Warszawie to może naprawimy jakieś auto na próbę zgodnie z kunsztem w okolicach Warszawy zapraszam. To jest poważna propozycja, Pozdrawiam AD
Problem opinii "ulepa" wynika przede wszystkim z tego, że znaczna część (nikt nie wie jak duża) tych samochodów jest sprowadzana na handel a nie jak wiele historii z tego kanału przez konkretnych klientów nastawionych na profesjonalną naprawę i kilkuletnie użytkowanie. A handlarz będzie to robił najnizszym kosztem, sprowadzając nie będzie patrzył na wcześniejszą historię wypadkową w usa, tylko będzie kupował jak najtaniej. Dla docelowego klienta te 20-30% taniej to oszczedność, handlarz musi z tego zrobić zarobek, uwzględniając, że na ogłoszeniach auta z usa są i tak kilka a może kilkanaście procent tańsze. Z resztą nie musi to być handlarz znam kilka osób, które kupują głównie takie samochody (3-5 letnie) i zmieniają co 2-3 lata, i z tymi które miałem okazję sprawdzić z bliska zawsze są jakieś druciarstwa (a to lampy poklejone, a to zdarzy się wilgoć po deszczu, albo nawet raz się zdarzyły kierunki nie przerobione) ale oni i tak to puszczą dalej za te 2-3 lata, zanim się zacznie sypać.
1️⃣ Jak zawsze zapraszamy do polubienia filmu, udostępniania, wyrażania opinii oraz na naszego Facebooka, tam wszystkie ostatnie zakupy i licytacje:
👉 https://www.facebook.com/AutoDiscoverUSA/
2️⃣ Zapraszamy do naszej AutoDiscover’owej grupy na FB:
👉 https://www.facebook.com/groups/AutoDiscoverUSA
👉 Chcemy zebrać wszystko to co dotyczy tematu importu aut z USA, czyli licytacje/okazje/porady/przeróbki oraz weryfikacje VIN w jednym miejscu. Jeśli nie macie czasu importować auta tylko szukacie czegoś na miejscu to pomożemy sprawdzić czy auto wyglądało tak jak twierdzi sprzedawca.
Haha jak bym słyszał ubezpieczyciela… Nie dadzą więcej pieniędzy za utratę wartości po wypadku gdyż po naprawie jest jeszcze lepszy… Ja piedo.e ale dzbany 😂
Nie można jednoznacznie stwierdzić że takie auta to szrot. Pierwsza rzecz to stopień uszkodzenia, druga jakość naprawy. Jeżeli oba warunki są do przyjęcia auto można spokojnie użytkować dalej
Pan Sławomir uczy! Tak trzymać z ciekawości chyba kupię sobie tą książkę. 😁 Pozdrawiam i czekam na swojego Dodga
Świetna robota, samochody jak inne urządzenia też się naprawia, byle było to zrobione z głową. Tu widać pełen profesjonalizm i dbałość o szczegóły. Panie Sławku szacunek.
Niby wszystko fajnie ale spróbujcie takie zrobione auto z USA sprzedać u nas w kraju … Tragedia… Jeszcze cena auta z USA w momencie dalszej odsprzedaży musi być sporo niższa inaczej nikt normalny nie kupi niestety
Zawsze powtarzam że lepszy jest samochód po stłuczce ,kolizji a nie zużyty niż bez kolizyjny ale z przebiegiem 300 tys – 500 tys. I tylko takie można sensownie sprowadzać z importu jeśli ktoś myśli że na zachodzie samochody są tańsze to się myli) ,tańsze są tylko zużyte czyli 250 tys w górę i te po wypadku z tych dwóch lepsze te po wypadku)
Ja się nie dziwię, że są tacy co piszą złom z USA, jest jednak spora grupa ludzi, co sprowadziła auto albo z EU bez historii i wtopę zaliczyła, kolejna grupa desperatów to tacy co za gotówkę kupili nowe, a ze tę kasę mogli mieć dużo lepsze auto z USA, czy kolejna grupa co brała na raty nowe, to są ludzie którzy niestety zrozumieli, że za te same pieniądze mogli mieć dużo lepszy samochód, ale nie mogą się z tym pogodzić, nie pozostaje nic innego jak hejtowanie, ja się cieszę, że za połowę ceny mam nowe auto z USA po delikatnej szkodzie, znajomy kupił nowego SUV-a w 2016 w 3 lata 3 szkody pod blokiem (to dopiero złom), obecnie sprzedał za połowę ceny tego golasa, kupił obserwując mnie 'złoma USA', pogodził się z stratą i więcej nowego nie kupi a teraz cieszy się bardzo złomem z USA', lepiej wyposażonym, lepszej klasy, niemal nowy, za mniejsze pieniądze niż nowy SUV z salonu polskiego w opcji golas.
Dziękujemy za odwiedziny i mamy nadzieję że znaleźliśmy dla Państwa auto z importu.